You are not logged in.
Tässä soittaa yksi ex-siilinjärveläinen. Kökköä musaa ja olin kuvitellut tätä joksikin riparilaisten bändiksi, mutta youtuben perusteella myös aikuiset tykkää näistä.
bzort glorf bööth
Hantalla lähteny lapasesta ku kuuntelee tällasta paskaa? Ei jatkoon ja topikki lukkoon ja pappa jäähylle.
en ole kolmekybänen emoboy
voi toi biisi kertoo just niin musta eehehe
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
eiQ
how they run this show.
TÄÄ ON VAAN NIIN PARASTA
TAAS LÄHTI LAPASESTA
LINDASTA AVOIMESTA
MUT MIKÄ TOI LINDA JUTTU
ONKS TÄÄ JOKU SIIDERIMAINOS
LINDA-SIIDERI NEVER FORGET
LINDA TULI HUULILLENI
EN USKALLA KUUNNELLA NÄIDEN MUITA BIISEJÄ JOS NE EI OOKAAN NÄIN HYVIÄ EIKÄ VARMAAN OO
VUODEN PARAS BIISI
TOPIKKI AUKI
TAAS LÄHTI LAPASESTA
REPEATILLA SOIMAAN
SSjr:n tooga- tai vaippabileisiin soittamaan The Holdin kanssa?
bzort glorf bööth
SSjr:n tooga- tai vaippabileisiin soittamaan The Holdin kanssa?
ilmeisesti syy siihen miksi nämä ei ole listojen kärjessä ja kuulin itsekin bändistä vain ihan sattumalta johtuu siitä että nää on NIIN INDIE että tekevät ja julkaisevat kaiken itse. ei mitään kaupallista skeidaa vaan TRVE UUGEE
Tää olis paljon parempi jossa siinä olis vedetty vähän rohkeemmin retroa soundia. Nyt se on vähän siltä väliltä ja kuulostaa mun mielestä vaan vähän kököltä... Vähän enemmän aika Ladytron tyliin esim vois toimia.
Last edited by masaikkonen (10.12.2013 13:11)
muistaaks joku vielä tätä?
viimeisimmän levyn yksivuotispäivän kunniaksi hinta posteineen 4,90 ja nyt lähti lapasesta ja pistin tilaukseen
kuuntelen just tätä näiden levyä
ihajjees mutta kyllä toi avausviestiinkin linkattu lähti lapasesta on ihan omassa sarjassaan, edelleen ihan mieletön biisi ja
NYTHÄN ON TAAS PIKKU JOULU AIKA
uus biisi en viel kuunnellu ettei lähde lapasesta
Sairasta.
how they run this show.
no ei ihan lähtenyt (lapasesta)
"drop acid not bombs"
biisi ei kyllä kovin kummoinen ollut, mutta kuulemma kasettina yrittävät julkaista
no ei ihan lähtenyt (lapasesta)
"drop acid not bombs"
![]()
biisi ei kyllä kovin kummoinen ollut, mutta kuulemma kasettina yrittävät julkaista
suosikkitopikin paluu
EI HERRANJUMALA
TÄMÄ REPEATILLE JOULU AATTONA
tai sitten ei
Hulvatonta
how they run this show.
Hantan Retropop-käpistelylle kyllä varaukseton
Eikös tää ollu se bändi jolla oli se joku TÄÄÄÄ ILTA MENEE PUTKEEN MIEHET PUHUU POLITIIKKAA NAISET ISTUU IHAN HILJAAA -biisi?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Ja olihan tämä. Video kuvattu tietenkin Tampereella, koska vain Tampereella voidaan tehdä jotain tällaista!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Hantta tai joku muu diggari voisi kertoa soittaako näissä yhä yksi siilinjärveläinen?
bzort glorf bööth
No nyt haetaan radiohittiä niin väkisin kuin voi
how they run this show.
aikuisten ilta
^ semmonen, mutta tää kesäkuussa ilmestynyt korona-aiheinen kotidisko onkin hieman kovempaa kamaa
SÄPINÄÄ!
Löysimme arkistojen kätköihin unohtuneen vanhan joulu-coverin Leevi and the Leavings - Jossain on kai vielä joulu. Tämä versio oli hetken kotisivuillamme kuunneltavissa vuoden 2008 jouluna. Samalla kaivelimme kuvamateriaalia meidän ensimmäisiltä keikoilta, ja päätimme julkaista nämä nyt näin. Kappaleen on säveltänyt ja sanoittanut Gösta Sundqvist.
Oikein mukavaa joulua kaikille! ?❤️
suomihumppaa...