You are not logged in.
:rockhands:8):rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eri
bzort glorf bööth
Deby ja Battle of Los Angeles
Evil Empire
Renegades
Nähty toki livenä provinssissa 2000
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
deby 5/5
evil empire 5/5
battle of la 5/5
renegades 3/5
Nähty toki livenä Ruisrockissa 1996
Kuulin näitä ekaa kertaa kun olin 13-vuotiaana fudisturnauksessa Tampereella ja me oltiin jossain hotellissa yötä. Katsottiin MTV:n Alteranative Nationia yöllä (meillä ei kotona näkynyt se kanava joten piti aina katsoa kun sain mahdollisuuden) ja sieltä pärähti Bullet in the Head sensuroimattomana (!) ja se teki kyllä melkoisen vaikutuksen.
bulls on parade
iänikuiselle killing in the name ofin raiskaamiselle
viimeksi kesällä roope salminen ja koirat alppipuistossa tälleen:
itse ratmin parhaille hetkille toki
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
ei ollut koskaan yhtye jota kuuntelin, tarkistin oliko vieläkin ankeeta musaa, oli, mutta löysin tämän hassuttelun, tää on hyvää
Mulla oli näitten se Che Guevara paita yläasteella ja se oli mun mielestä tosi magee. Kerran olin se päällä Tallinnassa vanhempien kanssa ja käytiin Mustamäen torilla. Pyörin siellä vähän aikaa yksin ja joku 3 tyyppiä piiritti mut yhtäkkiä. Ajattelin että nyt mut ryöstetään ja/tai tulee turpakeikka. Sitten yksi niistä rupesi tinkaamaan, että mihin hintaan myyn paitani niille. En muista paljon tarjosivat, mutta lopulta uskoivat että en aio myydä paitaani niille.
1994 Roskilde never forget
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Mulla oli näitten se Che Guevara paita yläasteella ja se oli mun mielestä tosi magee. Kerran olin se päällä Tallinnassa vanhempien kanssa ja käytiin Mustamäen torilla. Pyörin siellä vähän aikaa yksin ja joku 3 tyyppiä piiritti mut yhtäkkiä. Ajattelin että nyt mut ryöstetään ja/tai tulee turpakeikka. Sitten yksi niistä rupesi tinkaamaan, että mihin hintaan myyn paitani niille. En muista paljon tarjosivat, mutta lopulta uskoivat että en aio myydä paitaani niille.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eka levy oli aikanaan lähellä sydäntä. Pitäiskin kuunnella hiton pitkästä aikaa.
Zackilta saisi tulla se soolo edes.
ei ollut koskaan yhtye jota kuuntelin, tarkistin oliko vieläkin ankeeta musaa, oli, mutta löysin tämän hassuttelun, tää on hyvää
AHHAHAHAHAHAHAAHAHAAHA noi lopun fuck you -stemmat
Älä päästä painiks sitä
laitoin soimaan ja avasin kaljan
En olekaan aiemmin kuullut tätä Morellon Ragea edeltävää bändiä (De La Rochan Inside Out hardcore-bändi on tuttu ja hän soitti bassoa myös Farsidessa, jonka Rigged levy on mun lemppari melopunk-levyjä, mutta Zach oli sen levyn aikaan jo RATM:ssa).
Stereogumin kirjoitus: Evil Empire Turns 20
Still, Rage were something that happened. Hundreds of thousands of suburban kids were walking around in Che Guevara T-shirts, forcing uncomfortable dinner-table conversations. Anarchist-bookstore slogans were going into heavy rotation on AOR rock stations. Small-town teenage Republicans were having their entire worldviews reshaped. (I know some of these guys now. Theyre real.) All of these things can be directly tied to Rage Against The Machine, to the furious and vital music that they were making in the 90s.
nyt vasta tajusin että hemmetti evil empirestakin 20 vuotta. hieno bändi, parasta musaa jostain tuli mieleen kesä '97 tai '98 kun en tehny muuta kun pelasin diablo ykköstä ja kuuntelin ratmia. välillä kävin syömässä kotipizzassa. kultainen nuoruus
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mulla jäänyt muistiin 1996 kevät jolloin pelasin Lucas Artsin Indiana Jones seikkailupeliä ja kuuntelin Evil Empireä
Prophets of Rage eli RATM rytmiosasto + Chuck D ja B-Real soittivat eilen ilmeisesti ainoan keikkansa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Hän on sivistynyt.
bzort glorf bööth
Kaikki on varmaan uutiset jo kuulleet.
Tuanoi saatana.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No pannan tämäkin:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi