#1 07.07.2013 14:21

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007

Dead Skeletons

MANTRA.jpg

Tuossa kuvassa kiteytyy homman nimi. Samaten biisissä Dead Mantra. Rautalangasta jos väännetään, niin tässä Nuorgamin haastiksessa on valaistu asiaa enemmän. (paitsi pitääpä taas huomauttaa, että ainokaisen levyn nimi ei suinkaan ole Natural Magick vaan Dead Magick.

Tämmöstä kirjotin Kuudennen Aistin topsuun keikasta:

Pilke wrote:

Perjantaina olin kovin myöhäinen, tulin mestoille vasta puol yhen maissa, kun ei ollu lainkaan fiiliksiä keekoilla kuuntelemassa tuntemattomia bändejä. Toki unohdin vielä lipun kotiin ja myöhästyin bussista. Ja rannekkeiden vaihto olikin loppunu klo 12, mut sainhan sen pienen odottelun jälkeen kuitenkin. Näin siis ainoastaan Dead Skeletonsin ja Cold Pupu Saunan. Tai jälkimmäistä en kokonaan, koska piti vielä fiilistellä Skeletonsien keikkaa. icon_biggrin Mut HUUUUUH miten siistiä, ei lainkaan harmita, et maksoin lipun hinnan näistä kahdesta bändistä. Dead Skeleton oli siis erinomainen. Ja Nonnin (tää pääjäbä siis) maalaamista oli jotenki ihan uskomatonta katsoa. Sanoinkin sille, että oli kuin taikaa. Keikan jälkeen oli fiilis niinku olis orgasmin saanu.

Myöhemmin Nonni myi maalauksiaan sisäpihalla ja kaveri osti yhden. Katselin niitä siinä harmissani, kun ei ollu käteistä mukana, 50e oli maalukset. Nonni kysyi haluunko ostaa, johon sit vastasin, ei oo rahhoo. Se sitten tarjoutui antaan yhden. Olin ihan , että "Are you joking!??", mutta vakuutteli olevansa tosissaan. Voi vittu miten mahtava tyyppi! itku rakkaus Annoin sit vastalahjaksi pääkallokorun, jonka olin onneksi illan hengessä ottanu mukaan.

En ny jaksa sen enempää ruveta muzaiikkia ruotimaan, jokainen voi muodostaa oman mielipiteensä alkaen Dead Mantrasta:

Suosittelen toki tutustumaan koko albumiin vaikka YouTuben kautta.

Onhan tää nyt Maailman Parasta.

*

Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

#2 08.07.2013 12:09

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012

Re: Dead Skeletons

Onpa ihan kiinnostavan kuulonen toi levy, mitä ny parikytä minuuttia ehin kuunnella. Täytyy jatkaa myöhemmin.

Mut miten voi olla mahdollista, että näin vahvasti toistoon perustuvan musan yhteydessä Nuorgam ei ole maininnut kraut-sanaa  icon_eek

#3 08.07.2013 13:10

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005

Re: Dead Skeletons

Mun suhtautuminen tähän orkkaan on vähän niinku shanksilla nakkiveneeseen. Tän tyyppisiä pändejä on maailma ja intternetti täynnä enkä oikein hiffaa et mikä Dead Skeletonssissa just nimenomaan on se kätsi.

Ja koska joillekin asioille mikään aasinsilta ei ole liian pitkä:

Älä päästä painiks sitä

Board footer