You are not logged in.
Joo eli joo. Tässä on yksi hienoimmista miesnäyttelijöistä koskaan. Ei oo varmaan kovinkaan monesti kieltäytynyt roolitarjouksesta. Tänäkin vuonna tulossa jotain olikohan 35 leffaa/projektia missä on mukana. Odotan ainakin nimimerkeiltä hc_jose ja prakk syväluotaavaa fiilistelyä kyseisestä henkilöstä.
Tähän väliin postaan pari kuvaa.
Täl jäbällä on tosiaan niin vittuna noita leffoja ettei oo kyllä tullut ihan jokaista nähtyä, mut omia suosikkeja on ehdottomasti esim. Makavejevin Coca Cola Kid, American Ninjan (!) ohjaajan Die Hard-fiilistely vuodelta 2000 The Alternate, Slow Burn, missä nähdään myös nuori Johnny Depp ja sit tietty toi alunperin Kurosawan ekaksi jenkkiproduktioksi tarkoitettu, myöhemmin Cannon Filmsin duunaama Runaway Train.
Last edited by hrmunoita (14.03.2013 15:57)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eric Roberts gives Access Hollywood Live a lesson in Passionate Kissing
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mickey Rourkekin arvostaa
Eric Roberts is the fucking man
Last edited by hrmunoita (14.03.2013 15:09)
Emmä tältä oo kauheesti leffoja ees nähny. '
Mutta pakko kyllä toi Alternate tsekkaa, ja sit toi Talking Cat!?!
Ja tietty tää (en tiä näkyykö kuva):
Luulin eka että toi Michael Jackson on joku hassuttelu, mutta vissiin se oikeasti on tuossa
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Emmä tältä oo kauheesti leffoja ees nähny. '
Mutta pakko kyllä toi Alternate tsekkaa, ja sit toi Talking Cat!?!Ja tietty tää (en tiä näkyykö kuva):
http://ecx.images-amazon.com/images/I/6 … SS500_.jpg
Luulin eka että toi Michael Jackson on joku hassuttelu, mutta vissiin se oikeasti on tuossa
Haha toi. Muistan tän jotenki tosi hämärästi. En oo kai koskaan nähny ainakaan kokonaan.
A plane carrying beauty contestants crash lands on a deserted island. Captain Maximus Powers (Roberts) and co-pilot Mike Saunders (Schlatter) have to take care of their passengers, while avoiding the dangers of Jurassic Pork (a giant prehistoric pig) and a group of apes busy trying to relaunch Noah's Ark.
An R2D2-like droid projects an image of agent M.J. (Jackson)[1] who has been assigned by the Vatican to manipulate the castaways for the Vatican's own purposes.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
joo tää on tosiaan kova
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on toi dvd:nä. Ostin Lahden Vaihtarista.
Oon kahdesti yrittänyt kattoa tuota, mutta en ole päässyt koskaan ekaa varttia pidemmälle.
Prakk wrote:Ja tietty tää (en tiä näkyykö kuva):
Mulla on toi dvd:nä. Ostin Lahden Vaihtarista.
Oon kahdesti yrittänyt kattoa tuota, mutta en ole päässyt koskaan ekaa varttia pidemmälle.
Onks sulla nähtynä toi The Alternate? Suosittelen!
Näkyy kuva ja leffa on aivan uskomattoman huono.
^DVD:n takakannen teksti:
Miss Haaksirikko
Joukko bikiniasuisia kauneuskuningattaria on matkalla Japaniin suureen Miss Galaxy -kilpailuun, kun heidän koneensa syöksyy Tyyneenmereen. Ja jotta tilanne menisi oikein hulluksi, saarelta löytyy Nooan arkki! Nooa itse on ihmisten kaltaisten apinoiden vankina, ja pelastaakseen hänet ja päästäkseen itse hengissä saarelta kummallisen Robinson-retkikunnan on haettava apua Michael Jacksonilta!
Ikärajat:
Ruotsi 15v
Norja 11v
Tanska 7v
Suomi 3v
^mites toi voi olla huono?
^mites toi voi olla huono?
se on todella huono
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jaa tässähän oli jo mehustelua tosta A Talking Cat!?!:istä! Loistoleffa, netflix-ketjussa jo julistin sanomaa.
The cat's mouth looks like a computer's butthole
— Patricia Lockwood (@TriciaLockwood) March 16, 2013
Tutun näkönen miljöö
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso