You are not logged in.
http://urbaanisanakirja.com/word/flexaa/101509/
Naurahdin hieman
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bzort glorf bööth
kiitos ceek!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
suppo taalasmaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bzort glorf bööth
Miks Keekki ei oo koneemmassa niinku kaikki muukin räp?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Cheek elvyttää!
Vuoden nuori muotoilija.
Cheek hallitukseen!
bzort glorf bööth
Miks Keekki ei oo koneemmassa niinku kaikki muukin räp?
*
itekin mietin tätä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pilke wrote:Miks Keekki ei oo koneemmassa niinku kaikki muukin räp?
*
itekin mietin tätä
siirrettiin tänne koneemmasta siinä vaiheessa kun siitä tuli koko kansan ceek. tosin kanye westkin taitaa olla täällä.
barton_funk wrote:Pilke wrote:Miks Keekki ei oo koneemmassa niinku kaikki muukin räp?
*
itekin mietin tätä
siirrettiin tänne koneemmasta siinä vaiheessa kun siitä tuli koko kansan ceek. tosin kanye westkin taitaa olla täällä.
psykokarkki wrote:barton_funk wrote:Pilke wrote:Miks Keekki ei oo koneemmassa niinku kaikki muukin räp?
*
itekin mietin tätä
Natsimodet :roll:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:barton_funk wrote:Pilke wrote:Miks Keekki ei oo koneemmassa niinku kaikki muukin räp?
*
itekin mietin tätä
Natsimodet :roll:
mutsi-nudet :roll:
mut onks kellään keikkaraporttia?
Muutaman kappaleen jälkeen oli vuorossa encore, joka alkoi Anna soida - sekä I love Rock ´n Roll -introlla. Jussi 69 oli rummuissa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden nuori muotoilija.
Cheek hallitukseen!
Eihän se mitenkään kävisi päinsä, koska silloinhan hallituskuluissa riittäisi rutosti hinkattavaa.
Musiikkivideon alussa Cheek tavataan kirkosta rukoilemasta. Hän aloittaa rukouksen rituaalisilla sanoilla "Aha, jee, hähä" ja kiittää sitten Jumalaa kehumalla itseään ja menestystään. Alttarilla komeilevaan ristiin katsahdettuaan taiteilija toteaa, että "jotain tuttua" siinä on ja toteaa mitä ilmeisimmin Jeesuksen olevan klassikko. Puristaen Raamattua käsissään taiteilija kertaa Bentleynsä speksejä. Teos näyttää kääntyvän satiiriksi menestyksen teologiasta, mutta sitten Cheek kääntää asetelman osoittamalla Herran huoneessa kiitollisuutensa itselleen ja omalle toiminnalleen: "Oon kiitollinen, Jaresta tein ison nimen".
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Gaza-mielenosoitukseen osallistui 400 ihmistä. Cheekin konserttiin meni sata kertaa enemmän ihmisiä.
Pitäis kai järjestää Cheek-mielenosoitus ja katsoa kuinka paljon sinne tulis porukkaa.
ei voi muuta ku olla kiitollinen
how they run this show.
acedia, mistä olet ollut tänään kiitollinen?
ite ehkä terveydestä ja siitä että saan tehdä asioita joista pidän.
how they run this show.
Olen ollut tänään kiitollinen hyvästä elämästä, koska hyvä elämähän se on jos ellää saa.
http://www.rumba.fi/live/keikkareportaa … h-montana/
"Rumba - Vältä huonoa musiikkia"