You are not logged in.
ahistava topsu, menen pois
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
psykokarkki wrote:börjeslandet wrote:Jean-Babtiste wrote:psykokarkki wrote:Jean-Babtiste wrote:Keuhkot tai Radiopuhelimet feat. noisis missaaminen vituttaa
semmosella keikalla taisin tavata noisiksen ekaa kertaa
ostettiin samanlaiset keuhkot-paidat mutta noisis lähti pois ennen radiopuhelimia
Öö, eikse ollu keuhkot + rättö&lehtisalo korjaamolla se kaikista legendaarisin keissi?
oli kyllä, ja tämän missaaminen vituttaa, varsinkin kun noisis soitti mulle vielä ennen keikkaa
mä oon unohtanu tän keissin! lisätietoja!
Hei muuten olin tällä kans! En tienny rotsihommista silloin mitään mut muistan että joku karjui yleisöstä vähän väliä "SHANKS ON HOMO!". Näin jälkikäteen päättelen, että sillä viitatiin meidän shanksiin. Lisätietoja? Itse keikka oli kyl ihan sairasta kiimaa, ehkä paras R&L-spektaakkeli mitä oon nähnyt.
Ja ontopikkina muistuu mieleen nyt vaikka Slint ja Bill Callahan viime kesältä ja vaikka öö viime vuosien kaikki Pet Shop Boysit. Varmaan jäänee tulevakin näkemättä, kun Flowssa on muuten niin paska ohjelma. Jookchan mainitsemat Coil ja Magma kans, vaikka olisivatkin olleet meitsille mahdottomuuksia.
Last edited by Kalossimies (03.04.2015 02:07)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Niin ja sit Tommi Liimatan soolokeikka viime lauantaina Telakalla jäi näkemättä kun saavuttiin paikalle liian myöhään. Onneks Westerlund + Nissisen Kehittymättömät ufot -spektaakkeli oli mahoton
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Hei muuten olin tällä kans! En tienny rotsihommista silloin mitään mut muistan että joku karjui yleisöstä vähän väliä "SHANKS ON HOMO!".
Last edited by Moronica (03.04.2015 15:48)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Kalossimies wrote:Hei muuten olin tällä kans! En tienny rotsihommista silloin mitään mut muistan että joku karjui yleisöstä vähän väliä "SHANKS ON HOMO!".
![]()
![]()
Nauratti jo silloin
Ja mitäs vittua, huomasin vasta tänään että Laurel Halo on ollut kuukausi sitten Suomessa, ja näemmä vielä sellaisena päivänä, jolloin olin Helsingissä. Äh. :spede:
Nälkä.
merzbown suomen keikat.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sewer Electionin legendaarinen 7min keikka.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
merzbown suomen keikat.
neubautenin suomen keikat.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:merzbown suomen keikat.
oi oi, ovat olleet kyllä kovia!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Noiden missaaminen saa vituttaa ihan syystäkin.
Baxter Stockman olisi viime viikolla tarjonnut varmaan enemmän koettavaa kuin Tekstarit tavastialla.
Last edited by rc-lungen (09.04.2015 09:05)
jookcha wrote:jookcha wrote:merzbown suomen keikat.
oi oi, ovat olleet kyllä kovia!
Oon nähnyt molemmilta vain jälkimmäiset, mutta 5/5-vetojahan ne
Nälkä.
Evian Christ eilen.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Evian Christ eilen.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Oliko tämä se vuosi kun Rantarock tuli suorana lähetyksenä televisiosta? Jos niin katsoin maalla ollessa.
bzort glorf bööth
Brian Wilson on ollut kiertueella lämmittelijänään Rodriguez. Mukana ovat myös entiset Beach Boysin jäsenet Al Jardine ja Blondie Chaplin. Eivät tietenkään voi tulla tänne päin maailmaa.
mitten jo tuolla hehkuttikin Arthur Russell's Instrumentalsia, tämän vuoden ehkä pahin missaus
Nälkä.
Magma Savoyssa joskus 2003?
Coil Tavastialla 2002.
Parhaat keikat, tsori!
No tämä sitten:
mitten jo tuolla hehkuttikin Arthur Russell's Instrumentalsia, tämän vuoden ehkä pahin missaus sadbanana
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
jookcha wrote:Magma Savoyssa joskus 2003?
Coil Tavastialla 2002.Parhaat keikat, tsori!
![]()
No tämä sitten:
mitten jo tuolla hehkuttikin Arthur Russell's Instrumentalsia, tämän vuoden ehkä pahin missaus sadbanana
^ Paitsi ettei edes harmita
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
en edes tiennyt että coil on ollut tavastialla, mut eipä silloin edes ollut ikää, vaikka olisi voinut kiinnostaakin
Jookchan listaamista olisi kiinnostanut Magma. Coililla ei ole ollut itselleni juurikaan mitään merkitystä.
Kuka tossa Arthurin tribuutissa muutes toimi vokalistina? Ei toisaalta lähtökohtaisesti kiinnosta mitkään tribuutit, niin tokkopa olisin Flowissa ollessakaan ees mennyt katsomaan tätä, vaikka Arthur Russellin lärtyt onkin oikein hyviä.
bzort glorf bööth
Kuka tossa Arthurin tribuutissa muutes toimi vokalistina? Ei toisaalta lähtökohtaisesti kiinnosta mitkään tribuutit, niin tokkopa olisin Flowissa ollessakaan ees mennyt katsomaan tätä, vaikka Arthur Russellin lärtyt onkin oikein hyviä.
Instrumentaali. Ei kyllä mikään kuolematon keikka, että sikäli missaaminen ei ollut paha.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
^ ei ollut mikään kovin ihmeellinen keikka. Vikana biisinä kuultu neljän ebowlla soitetun sähköskeban sointi kuulosti paljon komeammalta kuin lähes kolmekymmenpäisen orkan soitto. Paljon tuli raitoja Philin läppäriltä, mistä piiiiitkä miinus.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Reverend Bizarre Myyrmäen Bar Lunassa joskus 2005 tms.
pan sonicit ja reverend bizarret jotka olis ollu hollilla mut olin muualla tai muuten vaan perseestä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sweetheart samaan listaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Silloin ku Neil Young kiersi lämppärinään Pearl Jam. Ja Helmi Hillon pojaat oli kuulemma aikas kaasussa - jäähalli - silloin joskus. Yhä Vituttaa.
"No way could I kill a tree to hang baubles on it for a few weeks of the year.
but we do eat meat yes. Only of Animals we use everything from them so leather being one by product."
*huokaus*
Ohi meni! That's rock'n'roll!
bzort glorf bööth