You are not logged in.
Onko joku bändi/artisti, jonka olisit halunnut nähdä, mutta jostain syystä et päässyt keikalle? Avautukaa!
Itsellä mm seuraavia:
John Zornin Cobra juttutuvassa (?)
Alice In Chains Tavalla (ikä ei riittänyt, mutta piti tulla ogeliin lämppää Metallicaa, joka sitten peruuntuikin --> tilalle The Cult, joka pommitettiin tomaateilla)
Diamanda Galas Savoyssa
Suicidal Tendencies (ihan mikä tahansa keikka; onhan nää täällä pyörinyt. Legenda, joka pitäis nähdä) ........... *edit* eikäku täähän oli kanssa Metallicaa lämppäämässä*edit*
Näitä löytyy miljoonia, jahka jaksaa muistella
Last edited by Hastur (26.10.2012 22:08)
White Stripes sillon ku ne oli Suomessa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
vaikka mitä
eniten varmaan vituttaa ja hämmentää, etten käyny viime kesänä kattomassa Roxy Musicia MITÄ VITTUA OIKEESTI
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Gong, sillon ku ne oli Imatra Big Band Festareilla
Gong, sillon ku ne oli Imatra Big Band Festareilla
harkitsin lähtöä, mut imatra
onhan noita varmaan mut ei tuu nyt yhtään mieleen
nojoo ainakin roy harperin ja joanna newsomin yhteiskeikka lontoossa 2010 ois ollu kiva nähdä. asuin tolloin englannissa eli ois ollu suht helppo reissu vielä mut ohi män
Last edited by jookcha (26.10.2012 22:08)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nojoo ainakin roy harperin ja joanna newsomin yhteiskeikka lontoossa 2010 ois ollu kiva nähdä. asuin tolloin englannissa eli ois ollu suht helppo reissu vielä mut ohi män
nyt meni kyl kunnioitus jookchaa kohtaan nollille
Kaikki Devendran keikat ympäri maailman.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
jookcha wrote:nojoo ainakin roy harperin ja joanna newsomin yhteiskeikka lontoossa 2010 ois ollu kiva nähdä. asuin tolloin englannissa eli ois ollu suht helppo reissu vielä mut ohi män
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eiks Zornin Cobra ollut Jumo Jazz Clubila? Voin olla väärässäkin, mut semmonen mielikuva mulla on. En ollu paikalla, ja se luonnollisesti harmittaa.
Zornista tuli mieleen, että Naked City kävi käsittääkseni 1980-luvun lopulla Vanhalla. Kuulin bändistä vasta muutamaa vuotta myöhemmin 1990-luvun alussa, joten sekin keikka jäi valitettavasti väliin.
Klassikko-missaaminen on tietysti Screaming Trees Tavastialla 1993. Bändi olikin jo soittanut, kun silloin saavuttiin paikalle klo 22 maissa. Vittu, että meinasin räjähtää raivosta. Tilannetta ei varsinaisesti parantanut umpipaska pääbändi Alice In Chains...
Muitakin on vaikka kuin hitosti, mutta onneks en just nyt muista niitä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
bernardblack wrote:jookcha wrote:nojoo ainakin roy harperin ja joanna newsomin yhteiskeikka lontoossa 2010 ois ollu kiva nähdä. asuin tolloin englannissa eli ois ollu suht helppo reissu vielä mut ohi män
enköhän mä huomiseen mennessä lepy kumminkin
Zornista tuli mieleen, että Naked City kävi käsittääkseni 1980-luvun lopulla Vanhalla. Kuulin bändistä vasta muutamaa vuotta myöhemmin 1990-luvun alussa, joten sekin keikka jäi valitettavasti väliin.
Nää on kans näitä, eli nää "omaa aikaa" edeltävät keikat. BÖC Forssassa, Naked City Vanhalla, Henry Cow Turussa jne.
- Boredoms Tampereella.
- Cosmo Jones Beat Machine Henkassa tai K-klubilla silloin joskus 2006 tai 2007. Oon kuullut toistuvasti vanhemmilta ketuilta semmosta, että tuo yks tietty keikka olisi ollut ns. aivan saatanan kova.
-> tähän perään voi nimetä kaikki parhaat kuopion seudun bändit, joiden jokaista kuopion keikkaa en ole käynyt katsomassa.
bzort glorf bööth
Kingston Wall oli joskus ekan levynsä aikaan Haapaveellä, en menny
king crimson 2003 finlandia-talolla.
Eiks Zornin Cobra ollut Jumo Jazz Clubila? Voin olla väärässäkin
Olet oikeassa!
Klassikko-missaaminen on tietysti Screaming Trees Tavastialla 1993. Bändi olikin jo soittanut, kun silloin saavuttiin paikalle klo 22 maissa. Vittu, että meinasin räjähtää raivosta. Tilannetta ei varsinaisesti parantanut umpipaska pääbändi Alice In Chains...
Mut oliko äijien habitus ees kohdillaan? Layne Staley takakenossa plehat päässä letti taakse rasvattuna
sonic youth & pavement tavastialla
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Myös vituttaa Ilosaarirock-keikan missaus 2003, vaikka olikin kuulemma aika löysä keikka.
psychocandy wrote:sonic youth & pavement tavastialla
Myös vituttaa Ilosaarirock-keikan missaus 2003, vaikka olikin kuulemma aika löysä keikka.
joo, pitikin olla sama päivä ku papan 75-vuotispäivä. Mut toi tavastia 90-luvun alussa olis ollu legendaarinen. Puhumattakaan et olix sonic youth suomessa joskus 87 tms, hämärät mielikuvat et just ton takii kuulin bändist ekaa kertaa (radiossa).
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei just ny muistu mieleen muita ku kaikki viime vuosien Leonard Cohenit ja Zappa Plays Zappa Kultsalla.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
20.12.2006 Krister Linder @ Södra Teatern.
tomitarmo wrote:Klassikko-missaaminen on tietysti Screaming Trees Tavastialla 1993. Bändi olikin jo soittanut, kun silloin saavuttiin paikalle klo 22 maissa. Vittu, että meinasin räjähtää raivosta. Tilannetta ei varsinaisesti parantanut umpipaska pääbändi Alice In Chains...
Mut oliko äijien habitus ees kohdillaan? Layne Staley takakenossa plehat päässä letti taakse rasvattuna
Emmä oikeen muista, kun se koko bändi on ollu mulle aina niin yhdentekevä liirumlaarumia. Staleylla tais olla letti suittuna taaksepäin... Koko keikallehan menin siis vain ja ainoastaan Screaming Treesin takia, ja musta oli/on pöyristyttävää, että ne oli soittaneet jo klo 22 mennessä. Siihen aikaan kuitenkin kaikki keikat alkoi normaalisti lähempänä puolta yötä. Nyt jäi Screaming Trees-saaliiksi vain yleisön seassa kaljaa juoneet Connerin veljekset, jotka kyllä tunnistaa mistä joukosta tahansa...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Täälhän mie olin. Radioheadin missaaminen Huvilassa korpeaa edelleen.
Diamanda Galas Savoyssa
Onhan noita. Tuolla kyllä olin. Kirjoitin jopa jutun lehteen. Itse asiassa noita missattuja keikkoja on viime vuosilta paljon enemmän kuin silloin joskus kun oli vielä aikaa ja rahaa juosta ympäriinsä.
Radioheadin missaaminen Huvilassa korpeaa edelleen.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Dio.
Ice-T @ Lepakko ´91
Prodigy @ Kulttuuritalo ´93
Dead Moon @ Rauhala ´96
Last edited by Katkennut petsari (28.10.2012 13:31)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Los Straitjackets aika montakin kertaa. Perjantaina jälleen yksi.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
toi mikään löysä keikka ollu parasta ikinä.
onks tostakin kohta jo 10 vuotta
Last edited by jookcha (31.10.2012 10:57)
Anal Cunt ja Prince.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu