You are not logged in.
Miks ei tää ole enää olemassa? Viihdeimperiumin tyyppejä jotka tekivät pari demoa/ep:tä. Viimeisin oli aivan mahtava Kraftwerk/kasaripastissi, jossa biisit Machine ja Hot Light. Tahdon lisää vaan kun ei ole.
Nykyään on joku Moppi. Onkohan se tallentanut mitään?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:0a3ff9feb5="helicon"]14 biisiä
Olis kiva kuulla.[/quote:0a3ff9feb5]
Vähän niinku smaa!!!
Kukka EP on ehkä maailman paras suomalainen EP ikinä koskaa missään. Ja se tulee olemaan sitä vittu niin kauan ku muutan Aasiaan.
pl räG?
Kukka EP on ehkä maailman paras suomalainen EP ikinä koskaa missään. Ja se tulee olemaan sitä vittu niin kauan ku muutan Aasiaan.
pitäisköhän kuunnella joskus... ostin sen kerran joltain levymessuilta parilla markalla, kuuntelin pari kertaa mutten muista sen enempää. ristoa kuultuani piti kaivaa "se" esille mutta en o vielä ehtinyt...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Bordmani hei, mä voin polttaa sulle sen kokoelman. Koodailes, tiedätkö mailin?
Edit: ja leposi.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:1936ba8376="Moronica"]Bordmani hei, mä voin polttaa sulle sen kokoelman. Koodailes, tiedätkö mailin?
Edit: ja leposi.[/quote:1936ba8376]
En tiedä. Mut jos Helicon voi laittaa sen nettiin ni ei tarvii poltella turhi..
[quote:edaaa46089="leposi"][quote:edaaa46089="Moronica"]Bordmani hei, mä voin polttaa sulle sen kokoelman. Koodailes, tiedätkö mailin?
Edit: ja leposi.[/quote:edaaa46089]
En tiedä. Mut jos Helicon voi laittaa sen nettiin ni ei tarvii poltella turhi..[/quote:edaaa46089]
Smaa, katellaan.
[quote:b278166b8c="helicon"]Jeps, no voi helvete, yousendit on ihan järjettömän hidas... en jaksa.
Kuulinkin jo että asia hoituu muulla tavalla, kiitos paljon![/quote:b278166b8c]
Tapa saattaa venähtää ensi viikkoon, mutta kuitenkin... Viimeistään keskiviikkona tippuu jotain jostain.
No perskeles. En muista tuotakaan ikinä nähneeni.
Huhu kertoi, että Kukan piti esiintyä Telakalla 28.1.2001 yhdessä All Starsin, Punyn ja Panda Loven kanssa. Menin sinne ja kaveri sanoi, että Kukka onkin vissiin hajonnut. Kuuntelin sitten niitä kolmea muuta ja sain tinnituksen.
No nyt on Collected Works hallussa, hyvältä vaikuttaa. Kiitos vielä asianosaisille!
Kestipä siinä taas! Uppsalaan kulkee posti yhtä nopeasti Helsingistä kuin Tampereelle. Jännää!
Ainii! Tuossa parisen viikkoa sitten Dynamossa soi kenties uusi Kukka-biisi. Menin kysymään DJ:ltä, että onks tää joku uusi Riston biisi? Mutta sitten se sanoi, että on uusi Kukka-biisi. Emmä tajuu. Mut en tosiaan ole ikinä ennen kullut sitä biisiä ja kuulosti aivan saatanan hyvältä.
Tietääkö kukaan enempää?
[quote:d2e44e69c0="leposi"]Kukka EP on ehkä maailman paras suomalainen EP ikinä koskaa missään. Ja se tulee olemaan sitä vittu niin kauan ku muutan Aasiaan.
pitäisköhän kuunnella joskus... ostin sen kerran joltain levymessuilta parilla markalla, kuuntelin pari kertaa mutten muista sen enempää. ristoa kuultuani piti kaivaa "se" esille mutta en o vielä ehtinyt...[/quote:d2e44e69c0]
edelleen smaa. pitäisköhän joskus järjestää levyt, vois tehdä mukavia löytöjä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mulla on koneella yhä aikoinaan julkaistavaksi tarkoitettu Can't Kick Ass Weekend -livelevy.
oho, uskalsit ottaa asian puheeksi taas vuosien jälkeen
kannet jo valmiina?
oho, uskalsit ottaa asian puheeksi taas vuosien jälkeen
Ai, en mä tiennyt, että oli uskalluskysymys. Se julkaisu vain jäi, kun ei ketään tuntunut enää nappaavan sitten alkuinnostuksen jälkeen.
[quote:3d89243687]kannet jo valmiina?[/quote:3d89243687]
Kyllä me Riitamaan kanssa taidettiin siihen jotain säätää, mutta...
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:09c63e62dc="psychocandy"]oho, uskalsit ottaa asian puheeksi taas vuosien jälkeen
Ai, en mä tiennyt, että oli uskalluskysymys. Se julkaisu vain jäi, kun ei ketään tuntunut enää nappaavan sitten alkuinnostuksen jälkeen.[/quote:09c63e62dc]
olihan tosta joskus ammoin ooooo-listalla puhetta juu... ja hyssyttelyä jonkun ajan päästä kun joku kysyi että eikö ne kannet koskaan valmistu... mutjoo, laita jakoon tai pistä ulos cdr:nä... aikamoista nostalgiaa, ketä kaikkia siellä olikaan?
olihan tosta joskus ammoin ooooo-listalla puhetta juu... ja hyssyttelyä jonkun ajan päästä kun joku kysyi että eikö ne kannet koskaan valmistu... mutjoo, laita jakoon tai pistä ulos cdr:nä... aikamoista nostalgiaa, ketä kaikkia siellä olikaan?
Joo, siitä oli puhetta silloin kun siitä julkaisusta puitiin, mutta että hyssyttelyä? Tähän voi tosin vaikuttaa se, että luen korkeintaan 5% ooooo-listan viesteistä.
En mä siitä edes cdr:ää jaksa tehdä. Ilmainen epävirallinen jakopaketti mielummin. Mukana ainakin Kukka, Aloha Junktion, Echo Is Your Love, Shogun Kunitoki (tuolloin vielä pelkkää C-64 -musaa!!!), Janne Laurila, Can Can Heads ja lauma muita. Soundit on mitä on, mutta tuollaiseksi nostalgiapaukuksi varsin kelvot.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:b0d766fdc4="psychocandy"]olihan tosta joskus ammoin
En mä siitä edes cdr:ää jaksa tehdä. Ilmainen epävirallinen jakopaketti mielummin. Mukana ainakin Kukka, Aloha Junktion, Echo Is Your Love, Shogun Kunitoki (tuolloin vielä pelkkää C-64 -musaa!!!), Janne Laurila, Can Can Heads ja lauma muita. Soundit on mitä on, mutta tuollaiseksi nostalgiapaukuksi varsin kelvot.[/quote:b0d766fdc4]
No pistän F. jakoon vaan! Kyllä varmasti monia kiinnostaa... tuohan oli kuiteskin aikaa, kun noi nyt vanhan ja väsyneet, olivat vielä elämänsä vedossa!
No pistän F. jakoon vaan! Kyllä varmasti monia kiinnostaa... tuohan oli kuiteskin aikaa, kun noi nyt vanhan ja väsyneet, olivat vielä elämänsä vedossa!
juu, eka demo -vaiheessa... parasta!