#211 26.01.2016 14:40

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,362
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Käytän. Muutaman kerran olen joutunut resetoimaan laitteen, mutta muuten toiminut ihan hyvin.

Offline

#212 26.01.2016 15:02

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,138

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Firon wrote:

Käytän. Muutaman kerran olen joutunut resetoimaan laitteen, mutta muuten toiminut ihan hyvin.

Streamaatteko tietokoneesta kamaa telkkuun sen kautta? Jos pääsisi sillä eroon yhdestä piuhasta ois kyl kova.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#213 26.01.2016 15:12

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

barton_funk wrote:

Streamaatteko tietokoneesta kamaa telkkuun sen kautta? Jos pääsisi sillä eroon yhdestä piuhasta ois kyl kova.

Chromecast päivittäisessä käytössä - erityisesti Yle Areena, Viaplay, Netflix, Eurosport Player ja Youtube ipadin kautta, mutta toimii kyllä Areenaa lukuunottamatta myös koneelta chromen selainta käyttäen ns. kaukosäätimenä noiden palveluiden käyttöön. Tyttöystävä on striimannut myös Katsomoa ja Ruutua koneeltaan chrome-selaimen kautta, ja sekin toimii käsittääkseni ihan mainiosti vaikka eivät tuekaan chromecastia, vaan pitää peilata tuo selaimen näkymä.
Sit jos haluaa katsoa jotain waretettua tjsp koneelta, niin lataan sen tikulle ja laitan telkkariin kiinni suoraan sitä kautta.

Mut joo, Chromecast on kyllä ollut elämäni paras 35€ sijoitus - vielä kun nyt sai vaihdettua laitteen 50Hz:n taajuudelle, niin Viaplayn urheilun liiketoisto on aivan hd-television tasolla. peuk

Last edited by aqzu (26.01.2016 15:13)


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#214 26.01.2016 15:19

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,138

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Itehän lataan areenan kamat streamdownloaderilla koneelle ja sit heitän sieltä näytölle. Mulla ei oo  tällä hetkellä tallentavaa boksia, ja silleen saa todella hyvän kuvanlaadun.
Mulla on sen verta vanha telsu ettei siinä oo mitään tikunpaikkaa. Kiinnostais kyllä toi wifin kautta streamaaminen telkkariin..


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#215 26.01.2016 18:58

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,422

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Osta uus tölsy.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#216 26.01.2016 20:42

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,138

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

porvari-Hassuttelija wrote:

Osta uus tölsy.

icon_biggrin

Enpä kuule taida.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#217 01.02.2016 14:01

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Anaam, Suomen Netflixissä on Kuolleista palanneet. Eka ja toka kausi!! En ole toista viitsinyt katsoa, koska en muista ekasta yhtään mitään. Nyt täytyy tykitellä alusta. peuk

Offline

#218 01.02.2016 15:24

jn85
Member
From: Oulu
Registered: 24.01.2007
Posts: 935

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

leposi wrote:

Anaam, Suomen Netflixissä on Kuolleista palanneet. Eka ja toka kausi!! En ole toista viitsinyt katsoa, koska en muista ekasta yhtään mitään. Nyt täytyy tykitellä alusta. peuk

Kattelin pari vikkoa sitten koko satsin (digiboksilta) muutamassa päivässä. Upea sarja!

Eilen aloittelin The Leftoversia HBO:lta. Kolmen ekan jakson perusteella aika paljon samaa kuin Kuolleista palanneissa.

Offline

#219 02.02.2016 11:22

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 101,411
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

kaikkihan tietää mitä netflix and chill tarkoittaa, mutta luin juuri lehdestä että netflix on oikeasti olemassa icon_eek


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#220 02.02.2016 11:30

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005
Posts: 19,320

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

psykokarkki wrote:

kaikkihan tietää mitä netflix and chill tarkoittaa, mutta luin juuri lehdestä että netflix on oikeasti olemassa icon_eek

tää oli kyl mahtava. miten voi olla noin pihalla icon_lol


Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

Offline

#221 02.02.2016 13:35

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

En kyllä tiedä vieläkään mitä "netflix and chill" tarkoittaa, mutta en ole niin kiinnostunut nuorisokulttuurista.

"Netflix ja black bean pork chili" ois enemmän mun juttu.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#222 02.02.2016 14:23

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

noiseidea wrote:

En kyllä tiedä vieläkään mitä "netflix and chill" tarkoittaa, mutta en ole niin kiinnostunut nuorisokulttuurista.

"Netflix ja black bean pork chili" ois enemmän mun juttu.

kyllä se netflix ja chill:kin on :ulvishymiö:

Offline

#223 02.02.2016 15:07

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

murmur wrote:
noiseidea wrote:

En kyllä tiedä vieläkään mitä "netflix and chill" tarkoittaa, mutta en ole niin kiinnostunut nuorisokulttuurista.

"Netflix ja black bean pork chili" ois enemmän mun juttu.

kyllä se netflix ja chill:kin on :ulvishymiö:

hihi

Offline

#224 02.02.2016 17:29

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Yleltä tullut Taistelu kuoleman vedestä näköjään Netflixissä - The Heavy Water War. Suosittelen jos natsit toimii peuk


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#225 02.02.2016 17:31

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,422

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Ruutu+:n sais 25€:lla 6 kuukaudeksi. Mitä muuta tuolla sit ois ku Huutokauppakeisaria, Jethroa ja Poliiseja?

Last edited by Hassuttelija (02.02.2016 17:32)


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#226 03.02.2016 11:16

Muzamaza
Member
From: Helsinki
Registered: 26.04.2011
Posts: 649

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

noiseidea wrote:

Yleltä tullut Taistelu kuoleman vedestä näköjään Netflixissä - The Heavy Water War. Suosittelen jos natsit toimii peuk

Pelaako Suomi-flixissä?


En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.

Offline

#227 03.02.2016 11:20

DEVILETERNAL
Member
Registered: 01.12.2013
Posts: 1,368

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

pelaa

Offline

#228 05.02.2016 12:48

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Yllättävän hyvin toimi screen mirroring kännykästä telkkariin, ajoin Fox Playtä kännykästä ja kuva heilahti telkkariin. Tai siis toimi ongelmitta. Testannut tuota joskus niin ruudun siirto tun-tui toi-mi-van vä-hän pät-kien.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#229 05.02.2016 13:13

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,362
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Mulla ei FOXplay pelannut Chromecastin kautta, enkä jaksanut alkaa säätämään sekuntiakaan.

Americansin 3. kausi tullut Netflixiin ff

Offline

#230 05.02.2016 16:03

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

noiseidea wrote:

Yllättävän hyvin toimi screen mirroring kännykästä telkkariin, ajoin Fox Playtä kännykästä ja kuva heilahti telkkariin. Tai siis toimi ongelmitta. Testannut tuota joskus niin ruudun siirto tun-tui toi-mi-van vä-hän pät-kien.

Mulla toi Fox Play ei skulaa yhtään. Safarilla ei. Chromella ei. Firefoxilla pätkii rasittavasti. Ei pysty katsomaan. Täytyy koittaa jenkkilän sivustoa, jos se vaikka toimisi kohtuullisesti.

Offline

#231 05.02.2016 16:58

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

leposi wrote:
noiseidea wrote:

Yllättävän hyvin toimi screen mirroring kännykästä telkkariin, ajoin Fox Playtä kännykästä ja kuva heilahti telkkariin. Tai siis toimi ongelmitta. Testannut tuota joskus niin ruudun siirto tun-tui toi-mi-van vä-hän pät-kien.

Mulla toi Fox Play ei skulaa yhtään. Safarilla ei. Chromella ei. Firefoxilla pätkii rasittavasti. Ei pysty katsomaan. Täytyy koittaa jenkkilän sivustoa, jos se vaikka toimisi kohtuullisesti.

Jenkkilä toimi moitteettomasti. Jatkossa sieltä hommelit. Taitaa toi Fox Play sitten vaan skulata järkevästi sovelluksena tableteissa tai puhelimissa, orkl. No samapa tuo, kunhan näkee jostain.

Offline

#232 06.02.2016 16:26

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Miksi te käytätte chromecastia ettekä vedä esim tiezikalta kaapelia telkkariin? Just sen takia, ettei tartte olla tietsikkaa kiinni telkkarissa vai onko tuossa jotain omia juttuja, joita ei tietsikalta katsottuna saa?


bzort glorf bööth

Offline

#233 06.02.2016 17:03

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

hiirimattona wrote:

Miksi te käytätte chromecastia ettekä vedä esim tiezikalta kaapelia telkkariin? Just sen takia, ettei tartte olla tietsikkaa kiinni telkkarissa vai onko tuossa jotain omia juttuja, joita ei tietsikalta katsottuna saa?

Voin pistää koneelta tai kännykältä mitä vaan telkkariin. Telkkari on myös stereoissa kiinni joten jos haluun soittaa kännykästä sterkkoihin musaa, chromecastaan telkkariin. Ku on kavereita käymässä ja juodaan kaliaa, kaverit on mun wifissä ja chromecastissa kiinni, ja kaikki voi laittaa samaan jonoon videoita. jne. Onhan tuossa paljon hyviä puolia! Oikeestan ainoa mikä ei skulaa kovin hyvin, on livestreamit läppäriltä, pätkii castattaessa. Tai pitäisi kokeilola uudelleen koska on toi uudempi chromecastversio nyt, toimii kai paremmin icon_surprised


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#234 06.02.2016 18:05

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Selvä! Tämä avasi lisää tuota ja nuo kaikki on hyviä ominaisuuksia!

Minulle on vielä suht uutta tämä älypuhelinten kanssa pelailu sekä tietsikan ja telkkarin yhdistämiset, et yhdistän hdmi-kaapelilla tarvittaessa tietsikan kiinni telkkariin, jos esim haluan katsoa isolta ruudulta netflixiä / hbo nordicia.


bzort glorf bööth

Offline

#235 06.02.2016 18:08

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,138

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Minulla on pöytäkone ihan tiiviisti ollut kiinni telkkarissa hdmillä jo monta vuotta. Ihan hyvin sillä pärjää, vaikka välillä on ollut ajatuksia esim chromecastin hankintaan.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#236 19.02.2016 12:19

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Oho, Netflixille valjennut että leffoja on tehty ennen vuotta 2004.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#237 19.02.2016 12:24

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

letku ja chromecast kumpikin käytössä, mutta just noihin striimaussovelluksiin käytellään aina chromecastia vaivattomuuden takia. piraattileffat yms sitten koneelta johdon kautta ruutuun


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#238 21.02.2016 14:57

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,422

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Hassuttelija wrote:

Ruutu+:n sais 25€:lla 6 kuukaudeksi. Mitä muuta tuolla sit ois ku Huutokauppakeisaria, Jethroa ja Poliiseja?

HBO Nordic katkeaa parin päivän päästä, niin tartuin tähän. Nyvvaa Jethroa niin maan perusteellisesti.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#239 21.02.2016 15:11

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,422

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Mikähän toi "Jetin" soittari on? Haluan saman. Oman puhelimen vakiosoittareista ei ainakaan löytynyt.

Last edited by Hassuttelija (21.02.2016 15:13)


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#240 26.02.2016 20:56

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Netflix vai nettistriimileffahässäkkä vai mikskä näitä nyt kutsutaan

Netflix ilmoittaa: ”Käytät ilmeisesti estonpoistajaa tai välityspalvelinta. Lopeta kaikkien tällaisten palvelujen käyttö ja yritä uudelleen” (You seem to be using an unblocker or proxy. Please turn off any of these services and try again).

sadbanana

Jäi Lost tokan kauden alkuun.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB