You are not logged in.
tago mago
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
tämähän alkoi lupaavasti
niin tuolla krautti-topikissa on kaikkee juttuu, ja sieltä voi kopsata olennaisimmat. perustin tän vaan kun pyydettiin näille erillistä otsikkoa
ja oma suosikkilevyhän on toki ege bamyasi.
canin the lost tapes ilmestyy muuten joulukuussa vinyylimuodossa, 5 lp-levyä.
mötkö.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
tämä on se paras bändi.
eikö canille muka oo omaa otsikkoa no ei kai sit faustille tosin on.
viides biisi menossa canin the lost tapesilta, tänä vuonna ei tulla tätä parempaa musaa julkaisemaan, suvereenia toimintaa, naurattaa
tämä 16-minuuttinen graublau on niin täydellinen jumituksen, grooven ja möykän sekoitus että sanattomaksi vetää uuuhhhhhhh
Jumalauta miten hyvän kuulosta musaa lost tapesilla. Paras bändi ikinä.
Kiinnostais ne loput 46 tuntia vai miten paljon sitä kamaa nyt arkistoissa olikaan.
Uudet housut ja paita wrote:Kiinnostais ne loput 46 tuntia vai miten paljon sitä kamaa nyt arkistoissa olikaan.
kyllä. olikohan se czukay joka sanoi että loput matskusta on "julkaisukelvotonta". tuo 3 ja puoli tuntia mikä nyt julkaistiin on sellaista herkkua, että vaikea kuvitella miten taso voisi laskea. the lost tapes voi hyvinkin olla canin paras julkaisu.
Joo onhan tää kyllä! Boxi on tosiaan hieno katsoa, mutta levyt ovat aika epäkäytännöllisesti siellä pahvisessa syvennyksessä. Vaikea niitä on sieltä esiin saada. Nitkutus kuitenkin palkitaan, sillä vaikka en ole ehtinyt kuunnella vasta kuin kaksi ensimmäistä levyä olen valmis yhtymään edellisiin kirjoittajiin. Aivan uskomatonta menoa ja vaikka eri aikakauden biisejä on levyllä hieman sekaisin tekee se kokonaisuudelle vaan hyvää.
Waiting for the Streetcar voisi olla Canin Waiting For My Man.
Jumalauta toi kakkoslevy en kestä teki mökille ajellessa monasti mieli pysähtyä pellon laitaan ja fiilistellä maisemaa musan kanssa, ihaninta kesämusaa tämä.
Niinpä! Dead Pigeon Suiten loppu on muuten Vitamin C. Tämän suuren havainnon tein tänään.
Kolmoslevyä kuuntelen tässä just. Onhan tää kyllä parhautta. Harvinaisen loistava tällaiseksi "ylijäämämateriaalikokoelmaksi".
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
janne m. wrote:Canilta kannattaa tsekata tuotanto kokonaisuutena Landediin asti ja miettiä sitten, että olisko se sittenkin maailman parasta musaa.
On November 15, Spoon Records and Mute will reissue and deluxe-ify Can's landmark LP, Tago Mago in honor of the album's 40th anniversary. The new edition will include a bonus CD of newly remastered live tracks recorded in 1972, and will come packaged in the original artwork from the album's UK release.
The Tago Mago reissue is just the beginning of a extensive Can campaign that will stretch into 2012. Thirteen other studio albums will join Tago Mago as part of a massive remastered LP/CD box set to be released early next year. The box set will also contain a previously unreleased live album.
And in March 2012, Can will also release The Lost Tapes, a box set curated by the band's Irmin Schmidt and Mute founder Daniel Miller, and edited and compiled by Jono Podmore. It will feature "unreleased studio, soundtrack and live material," according to a press release.
kumma muuten ettei canille taida olla täällä omaa otsikkoa, toisaalta hakukaan ei löydä kolmikirjaimisia
jaxen wrote:Toi Can on hassu juttu. Jengi hehkuttaa sitä ja se on monien mielestä paras genren bändeistä. On mulla joku niiden levy mikä on ihan ok. Mulla ton aukon täyttää kuitenkin Neu! ja Faust.
canin groovea ei kyllä korvaa mikään
Onks Canille omaa topikkia? En ainakaan löytäny... Laitetaan nää sit tänne. Hiukka hyvät vedot!
huvittavaa kyllä kun yleisö istuu vaan paikallaan ku bändi groovaa menemään
Oiskohan tässä joululahja idea(a)
Itelle tietenkin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
monster movieta ja tago magoa sekä future daysia oon tainnu kuunnella eniten
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mulla varmaan aluksi oli suosikkina Saw Delight ja Tago Mago, sittemmin ku hommas niitä lisää niin Soundtracks on noussu yheksi kovimmista.
Holgerin Moviesia on tullu kuunneltua myös palio. Ja Der Osten Ist Rotilla on myös monta ihan hillitöntä biisiä.
Lainasin 80-90-lukujen taitteessa Leppävaaran kirjastosta Cannibalism-tupla-lp:n, jossa oli Pete Shelleyn hihanuotit. Yllätys oli suuri, kun korviin ei kantautunukaan huhuilevaa progeilua, vaan mitä mielenkiintoisinta ja kekseliäintä musaa mitä olin hetkeen kuullut. Muistan, että Father Cannot Yell-biisistä mulle tuli välittömästi todella vahvoja Sonic Youth-viboja.
Varmaan eka mitä tosiaan kuuntelin oli toi Cannibalism (cd-muodossa).
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Cannibalism oli mullakin eka, kirjastosta toki lainattu. En muista vuotta, mutta pian 90-luvun puolivälin jälkeen. Circlen Hissin (?) aikasissa haastiksissa oli puhetta krautrockista, se tais olla se joka herätti kiinnostuksen. Sit yhdisti niminä tutut Faustin ja Canin siihen. Kun niitä varsinaisia levyjä alkoi yksi kerrallaan hankkimaan kuulollle niin aika monta kertaa leuka loksahti. Ai tää bändi on tehny TÄMMÖSTÄKIN jne. Oikein poikkeuksellista löytämisen riemua.
janne m. wrote:Canilta kannattaa tsekata tuotanto kokonaisuutena Landediin asti ja miettiä sitten, että olisko se sittenkin maailman parasta musaa.
Juuri näin.
bzort glorf bööth
Onko se boxzi jo tullut vinyyleinä ja mitä maksaa?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
äxähinta on satasen ja päivämäärä 14.12
edit: täytyy sanoo et vaik diggaankin vinyylistä ni vaikee ois perustella itellensä ton hankintaa ku karvalakkimallin boksista saa parillakympillä
Last edited by bernardblack (17.10.2012 14:04)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
toni wirtasen sanoin: tästä ei seuraa kuin pahaa.
Luulin tota kuvaa joksikin internethassutteluksi kunnes klikkasin linkkiä
kirjastosta monster movie (remastered) kun sattui silmään ja diggailin kyllä kovin. kysymys onkin että mihinköhän tästä sit (täälläkin hehkutettu tago mago maybies)? muutenkin kyllä aika uusi tämä krautti-innostus mutta eri topikissa nämä.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
aina jännä kuulla joku biisi yllättäen niin ettei heti tunnista. soitin arpoi aamulla biisin, soundeista päättelin et voisko olla beastie boysin check your headilta joku vähemmän kuultu, kun just olin lisäillyt niitä soittimeen. vokaalit alkoi, ja kuulosti ihan mark e. smithiltä, jolloin tajusin et täähän onkin canin pinch. hirmuinen groove on kyllä tyypeillä päällä, huh huh.
Canin ydinnelikon myöhemmät vaiheet
pannan nyt tämäkin tänne: Small talk: vieraana Damo Suzuki
vähän vielä auki ehtiikö/jaksaako keikalle
rahat loppu + näin damon kesällä avantgarde festivaleilla. olihan se kova. kiinnostais toi kokoonpanokin, vaikka turun kokoonpano itse asiassa kiinnostais enemmän.
Menisin ehdottomasti jollekin noista keikoista ellei välimatkaa lähimpään keikkamestaan olisi näin monta tuntia kuin nyt.
bzort glorf bööth
Stadin keikalle menos.
Stadin keikalle menos.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Korjaamolla nyökyteltiin, kun papparainen karjui lavalla ja muusikot soittivat mitä sattuu
vähän harmi kun tuli missattua mutta tämmöistä se on elämä