You are not logged in.
Eiköhän topicci näillekin sovi nyt kun uusi levy pyörii jo netissä, ja kohta kuuntelussa. Edellinen levy taisikin olla ainoa täyspitkä tähän mennessä, ja sisälsi hyvää rokkiräimettä, joka kului käytössä hiljalleen pois jättäen kuitenkin hyvän maun. Maps on yhä kauneimpia rokki-melkeinballadeja ikinä ja sitä rataa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Yhtään levyä en koskaan hankkinut, mutta kuulemani biisit siltä ekalta EP:ltä ja kokopitkältä ainakin oli aika hauskaa ja hyvää spastikkorokkia esim. Erase Erratan hengessä.
Ja Maps tosiaan on hieno biisi.
Kuulemani perusteella ihan mukavaa musiikkiahan se ep ja eka levy on. En oo tosin pikkuhousut kosteena uudesta levystä, mutta eiköhän se tule kuunneltua jossain vaiheessa.
en ole kolmekybänen emoboy
Eka ep oli hieno, levyllä useita hienoja biisejä ja pari rasittavaa, uuden levyn biisit kuulostavat hienoja mutta minne on hiottu särmät? Toimii, silti, mutta aika näyttää...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
EP ja deby aivan loistavia!
Nää tahtoisin joskus nähdä.
Varikset komentavat
eipä ole debyä tullut pyöriteltyä nyt vähään aikaan, mutta ep oli edelleen mainio kun viimeksi kuulin. uusi levy kuulostaa aluksi vähän nihkeältä jotenkin, mutta paljastuu lisäkuunteluilla helvetin koukuttavaksi rokkilevyksi! hyvää paskaa, sano. sen phenomena-renkutuksen (siis hokeman, ei biisin) olisi kyllä voinut jättää väliin...
nämähän näkee primaverassa livenä
Siis se ep ja deby on ihan parhutta. Toi uus levy oli vähän liian nössöä mut silti ihan pl. Lisää säröä ja huutoa se kyl ois tarvinu. En o buttis.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Karen O:sta voisi sanoa vain sen, että kasvaisipa sellaisia naisia puissa, heiluisi kaupan kassatätinä, ja ilmottelisi itsestään muusikoiden.netissä, niin Suomi olisi kivempi paikka elää.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Karen O on kyllä viilein daami näistä uusista tytöistä. En ole vielä kuullut uutta levyä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
uusista tytöistä
hä
oliko nyt puhe autoista vai ihmisistä?
[quote:1d54a67631="simo_vaatehuoneelta"]uusista tytöistä[/quote:1d54a67631]
hä
oliko nyt puhe autoista vai ihmisistä?
Fever to Tell on Mapseineen kaikkineen loistava, ja deby-ep kuunneltiin lähes kirjaimellisesti puhki toissavuonna Kyrkösjärven leirinnässä. Tuo Show Your Bonesin sinkkubiisi ei sen sijaan ole innostanut yhtään, uskotaan ja toivotaan nyt että parempaakin olisi tarjolla koko levyn mitassa.
This must be what jail / I will scratch
ikinä en o kuullu, haluisko joku postata mapsin ämpärinä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mullei oo...kuhan sanon että mapsin kymppituumasessa on ihan loistava b-puoli. nimittäin sama versio mapsista ku aapuolellakin.
no postaa mulle toinen puoli... eiq
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ikinä en o kuullu, haluisko joku postata mapsin ämpärinä?
http://www.uusikaupunki.fi/~vilagers/tm … -_maps.mp3
Vaikea sanoa miten potkii tuollai yksinään, että sopiiko sen paikka kuitenkin paremmin räimeämpien rokkibiisien sekaan levyltä kuultuna.
thänks, ns. viiveen takia kuuntelen vasta illalla. tota biisiä vaan on kehuttu joka puolella niin että kivahan se on viimein kuulla.
Fever To Tell on vallan mainio levy, jota jaksaa kuunnella aina silloin tällöin. Tell Me What Rockers To Swallow -dvd rokkaa myös. Mapsin liveversio kestää muistaakseni lähemmäs kuutta minuuttia, josta ensimmäiset pari minuuttia on lähinnä sitä ihanaa rumpuintroa.
"This song... is about... LOOOOOOOOOOOOOOVVVVEEE!!!"
Ostin tänään uuden Yeah Yeah Yeahsin, eli Show Your Bonesin. Sanonpa vaan, että onpas hyvä levy. Potkua riittää viimeiseen biisiin saakka, joka sitten räjäyttää ainakin mun pään. Phenomena on kans aika mahtis. Kenen biisi tää on alunperin? Tai ainakin se kertsi? räG? Liian tuttu!
Mut ei tää uus kyl ehk ihan niin hyvä oo ku debyytti. Tai mistä sitä kasvuista tietää.
Phenomena on kans aika mahtis. Kenen biisi tää on alunperin? Tai ainakin se kertsi? räG? Liian tuttu!
LL Cool J:n!
alun perin tietty liquid liquidin cavern-kappaleesta / grandmaster flashin white linesista
Se leposin eilen irkissä postaama Karen O -kuva oli niin pelottava, että tuli unessakin vainoamaan
This must be what jail / I will scratch
Se leposin eilen irkissä postaama Karen O -kuva oli niin pelottava, että tuli unessakin vainoamaan
Minusta se kuva oli aika hot
Mua jännittää kans tää uus. Toivottavasti tykkään.
Varikset komentavat
Kylläpäs tää Show Your Bones kasvaakin kerta kerran jälkeen
Jep! Nyt se on kasvanut niin pitkälle, että luokittelen uuden parammaksi kuin edellisen. Jotenkin Karenin ääni on seksikkäämpi ja muutenkin koko levy on enemmän koukuttavampi.
Pakko päästä keikalla ihan tässä joskus!!! Oon kuullu, että olisi aikamoista hulinata aina välillä lavalla sekä yleisössä.
Eri, mutta äänen vuoksi jaksaa kuunnella.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
iiiha vitun kova levy! m/
Varikset komentavat
iiiha vitun kova levy! m/
Kumpi?
näytä mulle sun luus
Varikset komentavat