You are not logged in.
Pages: 1
Postaillaan tänne nerokkaita, onnistuneita ja miksei myös vähemmän onnistuneita mashuppeja.
Aloitan kuninkaan ja presidentin kohtaamisella.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Postaan eeppiseen:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mashupit on kyl vaikea laji. lähes aina haluais vaan kuulla ne orkkis biisit.
edit: yleensä parhaimpia on, tietty, ne joissa on laitettu hyvät räpit jonkin ääliömäisen tarttuvan poppibiisin päälle,
kun taas pop+pop -yhdistelmät aiheuttavat useimmiten tuon "kuuntelisin mieluiten sen alkuperäisen, kiitos" -reaktion.
Parhaimmillaanhan toki mashupit on se juttu jotka muuttavat bileet kreisibileiksi.
pistetään ny yks poikkeus. tästä kyl tykkäsin kovasti, hyvä yhdistelmä:
Left-Eye
samalta levyltä (i love mashups 12", jonkun japsilafkan, hieman tullut ylisoitettua dynkys aikoinaan):
DJazzin julkaisuista oon ihan digannut, aika yllättäviä ja hauskoja vetoja jotka ei oo pelkkää kreisibailausta (apua intelligent mash-up lol).
Ja tää on toinen ikilemppari mashup-levyistä
Burial vs. Basic Channel. toimii. edit: tai no nyt kun kuuntelin taas pitkästä aikaa uusiksi niin alkoi melkein oksettamaan toi pastoraalinen kaupunkifiilistely (?) ja vitunmoinen vetistely.
Last edited by MMM (06.08.2012 10:31)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
pastoraalinen kaupunkifiilistely
hyvältä kuulost
Last edited by barton_funk (06.08.2012 16:00)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hyvin mahdollisesti nerokkainta ikinä.
Toisaalla jo kommentoin että toi miten nerokkaasti Ornetten soolo lähtee "sehän se on no se siinäpä se" kohdassa ei voi olla sattumaa. Silkkaa neroutta. Paras musa kohtaa parhaan sketsin, enempi kuin osiensa summa.
mulle lähinnä stressaava (sekä toi kaarnan mölötys + ornetten piipatus)
wu-tang vs. king tubby
Pages: 1