You are not logged in.
Pages: 1
uskottava se on, näille ei ollut vielä topikkia
Popklassikot 1990 #7: The Sundays Heres Where The Story Ends
tämä ja i kicked a boy = parasta poppia ikinä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vaikka en varsinaisesti musaa kuuntele koskaan pelkän laulajan takia, niin Harriet Wheeler on kieltämättä yksi suosikkiäänistäni. Debyytin lisäksi pidän kovasti Static & Silence -albumista. Se keskimmäinen Blind -levy sen sijaan on jäänyt syystä tai toisesta aika vähälle kuuntelulle.
here's where the story ends = jos haluutte nähdä mun itkevän niin tuo soimaan, maailman paras biisi :itku:
ja i kicked a boy (melkein) yhtä hyvä, oliko muita mainittavia biisejä?
lol näitä verrattiin joskus smithseihin, paras bändi mut toi paras biisi pesee kaikki smithsien biisit
vaikuttaa vähän siltä ettei comebackia ole enää tiedossa, mutta kukapa tietää? harriet ja david ilmeisesti keskittyneet enempi perhe-elämään, mutta eivät kuulemma ole lopettaneet musiikkiharrastustaan, mutta ilmeisesti musisoivat enää lähinnä omaksi ilokseen. mielenkiintoinen pieni katsaus asiaan:
pitäis varmaan noi goodbye ja static & silence -levytkin joskus ostaa jos vastaan tulis, ei kellään pyöri ylimääräisinä? cd-versiot ihan kelpais.
Kaverilla deby korvamerkittynä mulle. Pitäis sopia kanssaan diilailut. Noin vuosi sitten tuli kyllä luukutettua huolella Here's where the story endsiä yhden melko surkean suhdeviritelmän jälkeen, nyyh.
Last edited by dadadrlrl (22.09.2021 17:28)
Pages: 1