You are not logged in.
Silti parempi kuin Ville Pirisen yhesti yhes paikas, joka oli täys ripoff.
Tämä kiinnostaa, ripoff siis formaatin/kerrontatyylin vai sisällön puolesta? Ainakin niissä ekoissa jutut perustuivat täysin tietyn porukan "kaverin kaverille" tapahtuneisiin tarinoihin, olin itsekin muutaman kuullut.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
rc-lungen wrote:Silti parempi kuin Ville Pirisen yhesti yhes paikas, joka oli täys ripoff.
Tämä kiinnostaa, ripoff siis formaatin/kerrontatyylin vai sisällön puolesta? Ainakin niissä ekoissa jutut perustuivat täysin tietyn porukan "kaverin kaverille" tapahtuneisiin tarinoihin, olin itsekin muutaman kuullut.
Lähinnä mietin formaattia ja kerrontatyyliä. Ainakin mun tutkalla oli ensin fokit ja sitten vasta "yhesti yhes" ja silloin tämä näyttäytyi sinä et "hei, joku piirtää ränttääviä päitä, niin teenpä saman"-tyyppisenä juttuna. En tiennyt tota urbaanilegendanäkökulmaa ja se tietenkin vähän muuttaa tilannetta. On sit eri juttu toimiiko se laajemmalla lukijakunnalle. Mulle ei, mutta kuten jo tossa totesin, niin ei se Fokitkaan aina kestä. Useammin huono kuin hyvä.
Fokit on tietty myöhemmin lähtenyt myös ihan eri suuntaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Paskinta ikinä, läpissä tuntuu olevan joku ajatuksen hiven joka sitten hakataan täysin muussiksi. No ainakin on löytynyt tunnistettava tyyli, vaikka ko. tyyli on sairaalloisen ärsyttävä. En ole löytänyt yhdestäkään näkemästäni mitään vitsiä, tai mielenkiintoista havaintoa. Huonot / puujalkavitsit, tyystin huumorittomat kankeudet sekä samojen väsyneitten vitsien viivi&wagner -jauhamiset kaikki paljon luettavampia kuin tämmönen paskanjauhanta.
Tai siis Fokittina:
- Juuh jooh kuule kikkira kakkura paskinta ikinä meitsil on pullat uunissa
- Saakutti pirulaine hitto hoho kirosana paska läpissä tuntuu olevan joku ajatuksen hiven joka sitten hakataan täysin muussiksi.
- Ai niiku peruna muussiks?
- Joo vähä niinku joo niinko
- Tuleeks kastikkeella? Ois meinaa kastikkeelle tarve ku perunaaki o
- Viinaksessaki on perunaa ku tiedätsä perjkele peruna viinaa
- Joo vedetäää viinaa
-Joo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luppakorva sikailee taas wrote:rc-lungen wrote:Silti parempi kuin Ville Pirisen yhesti yhes paikas, joka oli täys ripoff.
Lähinnä mietin formaattia ja kerrontatyyliä. Ainakin mun tutkalla oli ensin fokit ja sitten vasta "yhesti yhes" ja silloin tämä näyttäytyi sinä et "hei, joku piirtää ränttääviä päitä, niin teenpä saman"-tyyppisenä juttuna. En tiennyt tota urbaanilegendanäkökulmaa ja se tietenkin vähän muuttaa tilannetta. On sit eri juttu toimiiko se laajemmalla lukijakunnalle. Mulle ei, mutta kuten jo tossa totesin, niin ei se Fokitkaan aina kestä. Useammin huono kuin hyvä.
Joo siis niissä ekoissa oli aika vahva sisäpiirivitsin tuntu, enkä sano tätä vältsis mitenkään kritiikkinä, lähinnä että ymmärrän jos eivät aukea just tuon takia. En ole kolmannen jälkeen tainnut lukea niitä, en edes tiedä montako niitä on ilmestynyt.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Fokitti pöllii tilsalta, kiroilevalta siililtä ja sami hedbergiltä ja täts it
tässä kyllä paras fok_it (piffiltä tietty):
lisäksi missähän se olikaan se versio, jossa on yhdistetty kiroileva siili (eli kiroileva siilo), pöyrööt ja eevertti, mutta silkkaa neroutta
EDIT: täällä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
HANTTA NYT LOPPU SE OFF TOPANDEERAUS JA NETTIKIUSAAMINEN
KZ NYT LOPPU SE OFF TOPANDEERAUS JA NETTIKIUSAAMINEN
KZ TAI JOKU? MISSÄ SE ONKAAN SE SAVUVERHO KASVAA -STRIPPI, POSTATKAA TÄNNE KIITOS
Jos teen topsan 'täällä ihaillaan fok_itia' niin näitä ei laiteta sinne, eikös?
Löytyy printattuna jääkaapin ovestani
Varmaan löytyy jos googlaa "paras sarjakuva strippi evö".
oot kyllä postannu sen tänne joskus mutta en löydä
ota valokuva ja postaa tänne
KZ wrote:Löytyy printattuna jääkaapin ovestani
Varmaan löytyy jos googlaa "paras sarjakuva strippi evö".
oot kyllä postannu sen tänne joskus mutta en löydä
ota valokuva ja postaa PERSEESEEN
löyty:
HANTTA JA KZ NYT LOPPU SE OFF TOPANDEERAUS JA NETTIKIUSAAMINEN
HANTTA JA KZ NYT LOPPU SE OFF TOPANDEERAUS JA NETTIKIUSAAMINEN
^ samoin tämä
Lauantaille vielä MAISTELUTIIKERI. Nähdään maanantaina! pic.twitter.com/8wmMptUPR1
— Fok_It (@fok_it) March 10, 2018