You are not logged in.
.
Last edited by jookcha (04.10.2019 07:56)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Säihkyturpa - haista vittu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oma tunnetilani:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
en jaksa vihata, oli se alkuun ihan hauskakin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Joo öhöhö daiju keskiviikko öriöri aika kreisii. Eiks ookki. Juupelisjuu! /THEEND
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Älkää minusta välittäkö, tulin tänne vain vihaamaan heiluri-Foucaulttia
Älä päästä painiks sitä
Säihkyturpa - haista vittu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pitäs varmaan vihata joo, mutta aika usein näille tulee hymähdeltyä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pitäs varmaan vihata joo, mutta aika usein näille tulee hymähdeltyä
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hassuttelija wrote:Pitäs varmaan vihata joo, mutta aika usein näille tulee hymähdeltyä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
lepsut kaikenfokinraastaja omaan topikkiin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
meikä näemmä tulkitsi foorumin tunneilmastoa oikein
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Alkuun olin että mutta nykyään enimmäkseen
Alkuun olin että mutta nykyään enimmäkseen
no joo emmä tätä pysty mitenkään vihaamaan, tyyppi tekee päivittäin noita juttuja, osa hyvää kamaa
ja hauska idea, kamoon. huomasin vaan että näitten postaaminen foorumille herätti sellasta hohhoijaa-vibaa itselläni.
BUT THAT'S JUST ME NO HATIN
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
hezma wrote:Alkuun olin että mutta nykyään enimmäkseen
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mä tunnen jäbän, joka näitä tekee - ei pysty vihaa.
Fingerpori oli jo ihan liikaa, mut nykyään se vaikuttaa ihan viattomalta tapaukselta kun on tämäkin. Vielä kun kiroileva siili tekis comebackin jokapäiväiseen elämäämme
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
kävittekö eilen kivittämässä galleria ruudun ikkunoita:
Joonas Rinta-Kanto: Fok_it - Viikset, faksit & vyölaukut 30.3.-23.4.2012
Suuri vyölaukku laskeutuu Galleria Ruutuun ja tyhjentää sisuksistaan näytille maailman ensimmäisen Fok_It-näyttelyn. Esillä tiukka valikoima sarjakuvastrippioriginaaleja, printtejä sekä ainakin yksi vyölaukku. Näyttelyn virallisena suojelijana toimii maanantain voimaeläin, Säihkyturpa. Hurraa!
Joonas Rinta-Kanto (s. 1982) on piirtänyt Fok_It -sarjakuvaa vuodesta 2009 lähtien. Tiuhaan päivittyvästä blogista lähtöisin oleva sarjakuva on sittemmin poikinut kaksi kokoelma-albumia. Sarjakuvan voi myös löytää Helsingin Sanomien Nyt-liitteestä. Strippien alkuperäisenä moottorina toimivat mm. faksaus, viikset ja vyölaukut. Vakituiseen rooliin ovat nykyään nousseet myös voimaeläimet.
Lisää Fok_ittia: fokit.wordpress.comAvajaiset torstaina 29.3.2012 klo 18.00
jengi ei osaa edes vihata, on se kumma
juku!
juku!
naminamipusipusi