You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Korjasub.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ ei näy tuommoinen linkki, vika saattaa toki olla tässäkin päässä.
Korjasub
nyt kaikille vihaajille hieno susipaita
en tiedä miten tigru teet noita linkkejä, mutta sinne loppuun tulee jostain piste webp ja sitten ne ei näy, mutta kävin korjaamassa.
en tiedä miten tigru teet noita linkkejä, mutta sinne loppuun tulee jostain piste webp ja sitten ne ei näy, mutta kävin korjaamassa.
ihan niin kuin ennenkin mutta näköjään "se" ei enää toimi
kiitos taas korjauksesta!
Olette ymmärtäneet tämän ihan väärin - EI TARTTE KORJATA NIITÄ LINKKEJÄ, EI TARTTE NÄKYÄ
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:en tiedä miten tigru teet noita linkkejä, mutta sinne loppuun tulee jostain piste webp ja sitten ne ei näy, mutta kävin korjaamassa.
Olette ymmärtäneet tämän ihan väärin - EI TARTTE KORJATA NIITÄ LINKKEJÄ, EI TARTTE NÄKYÄ https://www.punkinfinland.net/forum/ima … _evil3.gif
puhuva pizza -trilogia
Onko täällä ollut jotenkin liian vähän vihaa kun piti pistää kolme kerralla
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Onko täällä ollut jotenkin liian vähän vihaa kun piti pistää kolme kerralla
Luppakorva sikailee taas wrote:Onko täällä ollut jotenkin liian vähän vihaa kun piti pistää kolme kerralla
:center: wrote:paskin sarjakuva ikinä, jopa kiroileva siili jää jälkeen kilpailussa
Mielipiteesi ei ole oikea, paras sarjakuva ikinä, jopa fingerpori jää jälkeen kilpailussa
Fokit parhaimmillaan 4/5 hulinaa, paskimmillaan strippisarjakuva for dummies-sontaa. Silti parempi kuin Ville Pirisen yhesti yhes paikas, joka oli täys ripoff. Fokitin suurin ongelma on strippisarjojen yleisin ongelma: mennään turhan usein siitä mistä aita on matalin ja roiskitaan vähän sinnepäin, kun ei tuu parempaa mieleen. Tavallaan kuuluu lajiin.
Mun kirjoissa kiroileva siili ei edes ole sarjakuvaa, vaan brändi. Sen sisältö on lähellä olematonta ja sen tarkoitus tuntuu olevan ennemmin myydä tuotteita, kuin varsinaisesti olla, öö, mitään mitä voisi millään ilveellä kutsua taiteeksi, kirjallisuudeksi tai edes halveksittavimpaan sävyyn sarjakuvaksi. Se suurin ongelma, mitä sarjakuvafaneilla on siilin kanssa, on nimenomaan se, että koska sitä markkinoidaan sarjakuvana, niin suuren yleisön mielikuva sarjakuvasta degeneroituu entisestään, erityisesti kun meillä on (tosin helvetin huonosti organisoitu) sarjakuva-finlandia ja muutenkin ihan superaktiivinen skene.
Fokitilla on ansionsa, mutta henk. koht pidän strippisarjakuvaa koko alan vaikeimpana ilmaisumuotona, koska noin 99% tekijöistä nimenomaan alittaa rimaa jatkuvasti. Fokit alittaa sitä rimaa vähän turhan paljon, mutta sen siitä saa kun pitää vääntää strippiä päivittäin. Ei ole Calvin & Hobbesin voittanutta ja kun miettii miten koko strippisarjakuvaskene toimii, niin ei se ole mikään ihme.
Nojoo, taas hirveästi mielipiteitä, mut antaa mennä. Aina kun joku kirjoittaa jonnekin et "väärä mielipide", niin alkaa vituttamaan ja pakko blaastaa asiatekstiä vastapainoksi, koska minkä vitun takia sitä muuten kirjoittaisi millekään foorumille.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ asiakirjoittelulle