You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
vitun kovahan tää on, ja käsittämättömän nopeesti asemoitunut, new yorkerkin jo silitti azelian päätä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
en ole kolmekybänen emoboy
oyassa ja way out westissä elokuussa, mut ei taida ehtiä flowhun vaan menee ruisrockiin
täällä veti keikalla 212.sta prodigyyn mäshättynä, syksylle on jo buukattu brittikiertue snadisti isommille stageille.
Just tällä viikolla etsiskelin et olisko tääl topsua. Oha toi 212 aivan järkyttävän kova biisi! Ja Azealialla tuntuu olevan kaikki: yybertiukat räppiskillsit, hieno lauluääni + supertähden karisma. (Mut mitähän albumista tulee, kun puikoissa on sama tuottaja kui Adelella? )
Musta tää on viel kovempi ku toi 212
ai tää on tää
jossain internetissä tuli vastaan ja spämmäsin siihen lähettyville jotain raymond ebanksista
bzort glorf bööth
Musta tää on viel kovempi ku toi 212
Tää biisi :silkkii:
Vuoden nuori muotoilija.
tässä on ollu ekasta kuulemastani biisistä lähtien sellaiset vibat, että voi vittu, voispa diggailla, kun aineksia johonkin hyvään on olemassa.
mutta ei lähde.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
enkä aio jatkaa harjoituksia, vaan Rye Ryen kuuntelua.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
hirveetä MIA-apinointia en kestä x( https://www.youtube.com/watch?feature=p … j-xBpQ0CI0
ei jatkoon
^ Vähän sama fiilis. Kohta on 2013. Noi psykedeliajutut on nähty. Mitä seuraavaksi, villahousut jalkaan?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Noi psykedeliajutut on nähty.
psykedeliajutut toimii aina
tätä en toki ole jaksanut tsekata, ehkä joskus, kattellaan
Mä ihan diggailin biisistä. Saundi oli mukavan kuiva.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
#seapunk
Tää
harjoteltiin tähän myös yhtä voguing-koreografiaa syksyllä
Sarjassamme musiikkia, jota en vain kertakaikkiaan ymmärrä. Teknisesti erittäin lahjakas MC mitä ilmeisimmin, mut musiikillisesti ei oo lähtenyt sitten ollenkaan. Toi 212:kin herätti lähinnä vaan ärtymystä. En tiiä niistä tämän ja Angel Hazen yhteistyöhommista, mut Angel Haze on sentäs helvetin hyvä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Eiks tää oo taas näitä pitchforkin setämiesten ihastuksia joista uutisointi ja hehkutus vedetään yli
Last edited by Hassuttelija (18.12.2012 19:51)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eiks tää oo taas näitä pitchforkin setämiesten ihastuksia joista uutisointi ja hehkutus vedetään yli
kai tää vähä mut 212 on sikahyvä
röh röh
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
No okei, tsekkasin ton 212:n uudestaan, ja ei se nyt niin paska oo. Videokin oli hyvää hulinaa Mut muuten tää ei oo kyllä innostanu.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.