You are not logged in.
Pages: 1
Myynnissä seuraavat cd-levyt:
Frivolvol Who Needs Maps When We Got Time? 2e
Wu-Tang Clan The W cd 2e
Massonix (Graham Massey / 808 State) Subtracks 5e (Skam)
Lowlife Rock'n Roll Philosophers - Violent Calm 3e
Lockman - Turn Out The Lights ep 1e
The Chap - Mega Breakfast 2e
Oren Ambarchi Grapes From The Estate (uusi ja muoveissa) 5e
REM Accelerate (digipak) 3e
Rick Tomlinson - Night Time Recordings from Goteborg (Kning Disk) 4e
Datarock - Red 2e
Nää vielä löytyy.
Postitus sopii tai livekauppa Helsingissä (keskusta, Kallio, Vallila).
Myydyt poistettu.
Last edited by sheino (14.03.2012 12:27)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Steve Reich - Music For 18 Musicians (Nonesuch) 4e
tää kelpais mulle
Tommi H Vaihevuodet (Kool Kat recs) 3e
Memmy Posse Huolestuttavia Merkkejä 4e
The Byrds - The Sweetheart of the Rodeo (muoveissa!) 3e
Mä voisin ostaa noi. Voin tulla hakemaan joku päivä tässä viikolla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mulle kelpais Spector ja Byrds.
Tommi H Vaihevuodet (Kool Kat recs) 3e
The Byrds - The Sweetheart of the Rodeo (muoveissa!) 3eMä voisin ostaa noi. Voin tulla hakemaan joku päivä tässä viikolla.
Sopii. Mulla on muuten vieläkin Joey Beltramin The Rising Sun-cd, josta joskus taisit olla kiinnostunut. Voin laittaa sen vaikka mukaan. Muistaakseni taisin pyytää siitäkin kolme euroa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mulle kelpais Spector ja Byrds.
Byrds ehti jo mennä, mutta laitan Spectorin varaukseen. En itse edes olisi Spectoria myynyt, ellei se olisi tuplakappale..
sheino wrote:Steve Reich - Music For 18 Musicians (Nonesuch) 4e
tää kelpais mulle
Ok, laitan varaukseen. Livekauppa onnistunee jonain iltana Kurvin tienoilla?
psykokarkki wrote:sheino wrote:Steve Reich - Music For 18 Musicians (Nonesuch) 4e
tää kelpais mulle
Ok, laitan varaukseen. Livekauppa onnistunee jonain iltana Kurvin tienoilla?
jep.
Tämmöset kiinnostais:
Steve Reich - The Desert Music (Nonesuch 1985) 4e
David Byrne - Uh-Oh 3e
Tegan And Sara Sainthood 3e
Magnetic Fields, The Realism 3e
Kuljetus varmaankin postilla.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Tämmöset kiinnostais:
Steve Reich - The Desert Music (Nonesuch 1985) 4e
David Byrne - Uh-Oh 3e
Tegan And Sara Sainthood 3e
Magnetic Fields, The Realism 3eKuljetus varmaankin postilla.
Sopii. Posteineen noista tulisi yhteensä 15e (kahdessa helposti-kuoressa). Laitan privaa myöhemmin tänään.
barton_funk wrote:Tommi H Vaihevuodet (Kool Kat recs) 3e
The Byrds - The Sweetheart of the Rodeo (muoveissa!) 3eMä voisin ostaa noi. Voin tulla hakemaan joku päivä tässä viikolla.
Sopii. Mulla on muuten vieläkin Joey Beltramin The Rising Sun-cd, josta joskus taisit olla kiinnostunut. Voin laittaa sen vaikka mukaan. Muistaakseni taisin pyytää siitäkin kolme euroa.
Ok.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Feggy wrote:Mulle kelpais Spector ja Byrds.
Byrds ehti jo mennä, mutta laitan Spectorin varaukseen. En itse edes olisi Spectoria myynyt, ellei se olisi tuplakappale..
Ok. Jos satut joskus olemaan Metsätalossa liikkeellä, niin tehdäänkö tällit?
sheino wrote:Feggy wrote:Mulle kelpais Spector ja Byrds.
Sopii.
Feggy wrote:sheino wrote:Feggy wrote:Mulle kelpais Spector ja Byrds.
Sopii.
Ookoo, oon siellä jotain 10-17 päivisin, paa vaikka yveetä tai FB:tä kun olet tonteilla.
Joose Keskitalo & Kolmas maailmanpalo - S/T 6e (Helmi-levyt)
Beat Happening Beat Happening 6e (remaster)
+ postit
Rubik Jesus Vs. People 2cd 3e (muoveissa!)
Jack The End Of The Way It's Always Been 3e
+ postit
Rubik Jesus Vs. People 2cd 3e (muoveissa!)
Jack The End Of The Way It's Always Been 3e
+ postit
Laitoin privaa.
Heikki Kuula kelpais!
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Heikki Kuula kelpais!
Aa, sori. En oo huomannut viestiäsi. Ehdin jo laittaa miltei kaikki nuo levyt huuto.nettiin myyntiin, kun ei täällä enempää näyttänyt menevän kaupaksi. Joku on ehtinyt jo siellä tarjota siitä Kuulasta, mutta se kohde ei vielä ole ehtinyt sulkeutua..
Olen nyt laskenut hintoja ja laittanut lisää tavaraa huuto.netin puolelle myyntiin:
Huuto.netissä myynnissä olevat levyni ja elokuvani..
Psykokarkki, yritän muistaa toimittaa tuon Reichin sulle jonain päivänä tällä viikolla. Miten oot kotona iltaisin?
oon yleensä kotona, pistä vaik tekstarii, ja huomisesta lähtien ois rahaakin
niin tota kyllä kai postituskin voi olla vaihtoehto
niin tota
kyllä kai postituskin voi olla vaihtoehto
Sori, oon unohtanut tän homman ihan täysin.
Ootko tällä viikolla esim. huomenna illalla himassa?
psykokarkki wrote:niin tota
luultavasti joo.
sheino wrote:psykokarkki wrote:niin tota
luultavasti joo.
mitäs tälle muuten kuuluu
tästä siis kyse
Steve Reich - Music For 18 Musicians (Nonesuch) 4e
Pages: 1