You are not logged in.
Luin jutun mielenkiinnolla.
plus, IMPIVAARALAISELLE PYLLYILYLLE
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:Luin jutun mielenkiinnolla.
plus, IMPIVAARALAISELLE PYLLYILYLLE
IMPIVAARALLE YLIPÄÄTÄÄN
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
hesarin kulttuurisivujen lukeminen ottaa vähän raskaasti tuon Guggenheim-rummutuksen vuoksi.
Tänään oli Anu Uimosen vuoro haaveilla "museosta joka keräisi puoli miljoonaa kävijää" (G:n arvioitu kävijämäärä),
ja valitella kun suomalaiset eivät osaa käydä aktiivisemmin museossa.
Voiko tilanne Suomessa muuttua?
Siihen uskovat ainakin ne, jotka ovat laskeneet, että nimenomaan näyttelyvierailujen määrässä Suomessa on kasvupotentiaalia. Uusi vetovoimainen museo voisi Helsingissä houkutella puoli miljoonaa kävijää vuodessa.
G:stä G:tä mainitsematta
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
G on myytti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
tsaijai, eetvarttia tekee
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Älä päästä painiks sitä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
hihiteltiin noille töissä ja annoin vikalle ehdotukselle nimeksi Mötikkä.
tottahan toki koko kilpailun tarkoitus on vain KANSAN KUSETTAMINEN JA HÄMÄÄMINEN.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Helsinki is a city of interiors. Due to its extreme climatic conditions, Helsinkis civic society blossoms indoors. They form a robust network spaces that hosts and nurtures public life; interior public life.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tää oli ihan hieno mun mielestä.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
vittu mitä pelleilyä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Saatanan Rehn, onko silläkin noin pieni pippeli.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Yllätyskäänne Guggenheimissa kaupungilta esitys museon perustamiseksi
Helsingin kaupunki ja Guggenheim Helsingin Tukisäätiö ovat valmistelleet esityksen Guggenheimin taidemuseon perustamiseksi Helsinkiin.
Esityksen sisältö on luvattu kertoa torstaiaamuna. Esitys menee kaupunginhallituksen käsittelyyn jo maanantaina.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?