You are not logged in.
Pages: 1
Ehkäpä kerään mun antipatiat uusia julkaisuja yms. kohtaan tänne.
Satuin kuuntelemaan Darkstarin Aidy's Girl Is A Computer -biisin. Sitä seurasi oivallus:
jos kuulen vielä yhdenkin 8-bittisen synalinjan niin tungen legend of zeldan gameboyn
kera mahdollisimman syvälle biisin tekijän peräaukkoon.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kaikki musa mitä jäbä on koneemmassa dissannut on munkin mielestä paskaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kaikki musa mitä jäbä on koneemmassa dissannut on munkin mielestä paskaa
![]()
eri joten
Mömmömmöm on just hyvä kontrasuosittelija!
Toi Darkstarin biisi
Last edited by Folkhälsan (29.11.2011 10:28)
Vuoden nuori muotoilija.
MMM:n jutut on välillä niin kuin lukis omia ajatuksiaan mutta joskus tuntuu ettei ole kuunneltu edes samaa levyä :peuk:
Jos tämän muuttais yleiseksi heittaustopikiksi niin voisin spämmiä tänne uusimmat berliiniteknot.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Musaspämmissä tai testikkelissä nämä hassuttelut.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ehkäpä kerään mun antipatiat uusia julkaisuja yms. kohtaan tänne.
Satuin kuuntelemaan Darkstarin Aidy's Girl Is A Computer -biisin. Sitä seurasi oivallus:
jos kuulen vielä yhdenkin 8-bittisen synalinjan niin tungen legend of zeldan gameboyn
kera mahdollisimman syvälle biisin tekijän peräaukkoon.
Yritän muistaa vetäistä pläkkitangat jalkaan, ennen ku ens kerran kohdataan.
MMM wrote:Ehkäpä kerään mun antipatiat uusia julkaisuja yms. kohtaan tänne.
kera mahdollisimman syvälle biisin tekijän peräaukkoon.Yritän muistaa vetäistä pläkkitangat jalkaan, ennen ku ens kerran kohdataan.
no sä oot kyllä poikkeus mut sulla onki enempi bittisyvyyttä, ainaki sielussa
2005 demo neva forget
No niin, nyt pitää jatkaa heittausta.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^sama. sori jäbä.
Mun twitteri
en ole kolmekybänen emoboy
Mun twitteri
brings all the boys to the yard
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tää oli kyl paska topikki-idea, kyllä ne heittaukset sopii ihan sujuvasti sinne muiden keskustelujen väliin,
kovin keinotekoista heitata omassa ketjussa ilman edeltävää keskustelua ja youtube-postauksia.
Rosemary
Heaven restores you in life
You're coming with me
Through the aging, the fearing, the strife
It's the smiling on the package
It's the faces in the sand
It's the thought that moves you upwards
Embracing me with two hands
Right will take you places
Yeah maybe to the beach
When your friends they do come crying
Tell them now your pleasure's set upon slow-release
Luulin ensin, että täällä heitataan GIMMOa. Petyin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
tää oli kyl paska topikki-idea, kyllä ne heittaukset sopii ihan sujuvasti sinne muiden keskustelujen väliin,
kovin keinotekoista heitata omassa ketjussa ilman edeltävää keskustelua ja youtube-postauksia.
![]()
Rosemary
Heaven restores you in life
You're coming with me
Through the aging, the fearing, the strife
It's the smiling on the package
It's the faces in the sand
It's the thought that moves you upwards
Embracing me with two hands
Right will take you places
Yeah maybe to the beach
When your friends they do come crying
Tell them now your pleasure's set upon slow-release
Interpol
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tärkeintä on se, että kokeilit mediaympäristösi rajoja, yrität laajentaa sen brändiä luomalla henkilökohtaisen, lukijasuhdetta syventävän, topicin. Monessa suuressa mediatalossa tätä yritystäsi, vaikkakin epäonnista, olisi varmasti arvostettu. Ei muuta kuin uusia innovaatioita kehittämään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
lol mitä kommentteja
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
smaa
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
ilmeeni kun kuuntelen uusia top billin -biisejä
Miks tää on koneemmassa?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mmm heittaa vaan konemusaa, se ei kuuntele muuta ku OIKEILLA SOITTIMILLA soitettua musaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mmm heittaa vaan konemusaa, se ei kuuntele muuta ku OIKEILLA SOITTIMILLA soitettua musaa
indeed
Pages: 1