You are not logged in.
Kuunnellaanko Girlsiä? Terkkuja Kauhajoelle.
Oliks näille jo topikki? Ei kai?
Bostonista kotosin, aktiivisia vuodesta 1976 johkin 80-luvun alkuun. Taidepunkiksi tätä kai kutsuttiin paremman kategorian puutteessa. Saivat tuolloin julki vain yhden David Thomasin tuottaman 7":n (Jeffrey I Hear You / The Elephant Man). 80-luvun puolivälissä ilmestyi postuumi Reunion lp, joka ei kyllä ollut mikään reunion vaan vanhoja julkaisemattomia äänityksiä. Helvetin hyvä levy. Typeriä sanoituksia ja iskeviä biisejä. Ei tietääkseni julkaistu uudelleen mut blogeista ja näköjään youtubesta löytyy. Pere Ubun vaikutus kuuluu ja myös tärähtänyt oma soundi. Sit on myös Live at the Rathskeller cd joka on ihan kiva kuriositeetti ja toki suositeltava, mut ei vedä vertoja Reunionille.
Kehnolaatuinen treenisäänitys:
Last edited by janne m. (21.09.2011 10:25)
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kuunnellaanko Girlsiä?
Bändin basisti George Condo on sittemmin kunnostautunut kuvataiteen saralla ja maalannu mm. nämä kannet:
Jos ei edes The Girls topikki saa Bronnea kirjautumaan foorumille niin eipä sit kai mikään
kyllähän se on kirjautunut, mutta että kirjoittaisi vielä
Kuunnellaanko Girlsiä?
No mä meen nyt sit kuuntelemaan yksin Girlsiä
Hyvä bändi!
Kuuntelin pitkästä aikaa tossa vähän aikaa sitten kun sain käteen erään heinolalaisen taiteilijan levyarvostelun, jossa oli mainittu tämä orkka.
bzort glorf bööth
Joskus muutama vuosi sitten amerikoissa innostuivat siitä sanfranciscolaisesta Girlsistä ja kävi kaverin kanssa sellainen sekaannus, että se hehkutti sitä ja sanoi, et hitto niiden uusi levy on kova tms. ja minä olin et mitäs mitäs onko Girls tehnyt uuden levyn.
bzort glorf bööth