You are not logged in.
Pages: 1
HIttiä viime vuodelta
Syntyny NYCissä, asunu junnuna Chilessä, palannu NYCiin, kuunnellu Mulatua, Erik Satieta, Villalobosta, jne, alko tekeen musaa 14-vuotiaana 2004, julkassu house/techno/etc. -sinkkuja Circus Companylla, Wolf+Lambilla ja omalla Clown and Sunset -labelilla. Lisäks miksauksia, disco-edittejä, remixejä ja muut peruskaurat. Kovaa kauttaaltaan.
neroutta RA-miksauksella
Tämän vuoden helmikuussa debyyttialbumi Space is Only Noise:
Ambientia, kenttä-äänitteitä, takavasemmalta tulevia microhouserytmejä, ranskankielisiä puhesampleja ja muuta vitun taiteellista, upeutta. Vuoden top3-levyjä itelle.
"mitä, ai, kato" - Pepe Willberg
Suosikkialbumeita mullekin tältä vuodelta ollu toi Space Is Only Noise
Pitääs tutustua muuhunkin tuotantoon.
Last edited by risto_m (06.09.2011 15:04)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
:peuk::peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
pomegranates-soundträkki tuli ihan ladattavaksi levyksikin, mä digaan!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
viikon päästä uus albumi:
Sirens:
01 Killing Time
02 The Governor
03 Leaves
04 No
05 Three Sides of Nazareth
06 History Lesson
uus kiekko ulkona tosiaan ja tosi hyvä on, etenkin kappale "no" on aivan tän ukkelin parhaimmistoa
Aivan hyvä levy
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
vuodeb oaras levy hotor
Älä päästä painiks sitä
Jostain syystä tuo Sirens kolahti mulle kovasti, vaikken yleensä tuollaista musiikkia paljoa kuuntelekaan. Jostain biisistä muuten tuli mieleen hieman Suicide.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
uus kiekko pihalla täl nimellä. jännä tyylinmuutos mutta kaiketi ihan looginen. tai en oo vielä kuunnellut loppuun. tuorein AAL ei sen sijaan oo vielä napannut ekan lailla.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Pages: 1