You are not logged in.
Bro tip
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pokaa artisti -> piilota juomat sen soittokamojen sekaan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Pokaa artisti -> piilota juomat sen soittokamojen sekaan.
Pokaa artisti -> jääkää kotiin paneen, keikka peruttu.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
mummeli wrote:Pokaa artisti -> piilota juomat sen soittokamojen sekaan.
Pokaa artisti -> jääkää kotiin paneen, keikka peruttu.
offtopik
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Osta kolme banaania ja syö niistä yksi. Mieti mitä niillä kahdella muulla tekisi?
Ruiskuta kumpaankin pari desiä viinaa ja työnnä toinen perseeseen ja toinen pilluun.
nytkyllä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
rynnäkkökännit pakussa portin ulkopuolella ja ovella portsarilta nenä auki
rorschach-verikuviot valkosella pressulla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Housun etumuksessa vein kerran ruisrokkiin pikkupullon viinaa ja portilta otettiin telttaan tarkempaan syyniin, siinä sitten ensin tarkistettiin laukun sisältö ja sit tää järkkäri alko tekeen ruumiintarkastusta - sormet suoraan siihen etumukseen. Olin ihan varma että nyt kävi käry mut ei mitään, toivotti vaan hyvää festaria ja lähdin sitten juomaan lejoncion kanssa kossuvissyä mikä oli ihan vitun pahaa
Varikset komentavat
Housun etumuksessa vein kerran ruisrokkiin pikkupullon viinaa ja portilta otettiin telttaan tarkempaan syyniin, siinä sitten ensin tarkistettiin laukun sisältö ja sit tää järkkäri alko tekeen ruumiintarkastusta - sormet suoraan siihen etumukseen. Olin ihan varma että nyt kävi käry mut ei mitään, toivotti vaan hyvää festaria ja lähdin sitten juomaan lejoncion kanssa kossuvissyä mikä oli ihan vitun pahaa
![]()
Oliko kyseessä mies- vai naispuolinen järjestyksenvalvoja?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
![]()
Hä? Lantrattua viinaa pikkupullossa festareille? Eihä semmonen riitä mihinkää
tv. nimim. 45-volttista Ricardia joka päivä Flowssa, nam
kaakku wrote:Housun etumuksessa vein kerran ruisrokkiin pikkupullon viinaa ja portilta otettiin telttaan tarkempaan syyniin, siinä sitten ensin tarkistettiin laukun sisältö ja sit tää järkkäri alko tekeen ruumiintarkastusta - sormet suoraan siihen etumukseen. Olin ihan varma että nyt kävi käry mut ei mitään, toivotti vaan hyvää festaria ja lähdin sitten juomaan lejoncion kanssa kossuvissyä mikä oli ihan vitun pahaa
![]()
Hä? Lantrattua viinaa pikkupullossa festareille? Eihä semmonen riitä mihinkää
![]()
tv. nimim. 45-volttista Ricardia joka päivä Flowssa, nam
Taisi olla Vissyt erikseen sitten. Ei kai tommosiin nyt lantratuilla viinoilla tohdi lähteä.
Off-topic:
Joitain vuosia sitten oltiin Ruisrockissa katsomassa Flaming Lipsiä, olin kuskina. Siinä portilla tietysti normitsekit, jannu taputteli mut läpi ja bongasi mielestään reidestä/reisitaskusta jotain ja taputteli reiteen pari kertaa ekstraa, kunnes totesi "ai se olikin vaan lihas".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Noisetin kulli yltää reisitaskuun asti
en ole kolmekybänen emoboy
itseasiassa flow:ssa nähty mahtavuus: juuri ruiskeella 90% mehuboksista pihalle ja tilalle viinaa. en erottanut mitenkään!
boksin yläreunasta siis yks "läppä" irti ja sitä kautta ruiskutukset ja sit glue gunilla liimaa läpän takaisin boksin sivuun kiinni
jumalauta
herättääköhän suspicions kun saapuu festarialueelle joku sixpack mehubokseja kassissa?
Last edited by mitten (02.09.2011 14:54)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mää en oikein uskalla kommentoida tänne, kun pelkään, että joku superportsari lukee näitä ja tarkastaa seuraavan kerran. Mut Flown tokana päivänä: housut ja paita.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
itseasiassa flow:ssa nähty mahtavuus: juuri ruiskeella 90% mehuboksista pihalle ja tilalle viinaa. en erottanut mitenkään!
boksin yläreunasta siis yks "läppä" irti ja sitä kautta ruiskutukset ja sit glue gunilla liimaa läpän takaisin boksin sivuun kiinni
jumalauta
herättääköhän suspicions kun saapuu festarialueelle joku sixpack mehubokseja kassissa?
Tutut teki juuri näin viime vuonna. Luulin muuten et mehuboxit oli kielletty tänä vuonna.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
en aatellut tänä vuonna piilottaa ehkä. ainakaan tiukkaa viinaa. kestävyys paranee. pub pääskyyn pakeneminen vähän väliä vois kyllä olla jees.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
mummeli wrote:joku superportsari
![]()
![]()
Ulvis wrote:Osta kolme banaania ja syö niistä yksi. Mieti mitä niillä kahdella muulla tekisi?
Ruiskuta kumpaankin pari desiä viinaa ja työnnä toinen perseeseen ja toinen pilluun.nytkyllä
Kerran salakuljetin tyhjän siideritölkin sisään takin alla, joka oli mulla kädessä ku ruumiintarkastus tehtiin. Edellisenä iltana ei saanu panttia viimeiseksi ostetusta, joten piti kokeilla. Oikeus voitti
en ole kolmekybänen emoboy
en mäkään.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
vapaus
Jos ois tollane niin tarjoasitteko drinksut myös kavereille?
Tarjoaisin siitä toisesta hanasta.