You are not logged in.
Niin.Mitäs näitä on?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tampon in da ass
en ole kolmekybänen emoboy
bylly on paras ja nivunen
Last edited by hrmunoita (03.08.2011 12:31)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hautaa viina etukäteen hoodeille, merirosvojen tapa, toimii aina
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
off-topik
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mekko paalle ja pullo teipilla sisareiteen kiinni.
Mangojauhe goddamn.
Etumuksessa meni joskus kaksikin sellasta pikkupulloa. Mitä niihin nyt menee, 1-2 dl.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ugandat (siellä myydään viinaa pienemmis muovipusseissa)
eli naiset: 2 kunnon minigrip pussia johon viinat ja ilmat poies, hyvät liivit päälle ja push-up efekti kehiin.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
laita pussi housuihin ja jää kotiin juomaan viinat
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mä oon vienyt minigripeissä+tissareissa, broidilla oli samalla keikalla viinahattu eli lippiksen alla pussit*
Ruisrok 93 oli paras: kaverilla oli oikeasti käsi poikki, ja kantositeiden sekaan sai huimasti viinaa. Muisti siinä menikin ja varvas murtui
* Maailman pienin mies = pussit lippiksen alla
Olikohan viime vuonna Flowssa kun joku mimmi käveli lateksileggareissa (nahka? tjsp.) sisään niin et sil pullotti takareidestä taskumatti. Näytti lievästi sanottuna härskiltä takaata katseltuna. Taidettiin ainakin stratumin kanssa naureskella näkymälle.
en ole kolmekybänen emoboy
sekä pummilla sisään meneminen että viinan mukanaan tuominen on kyl yleensä aika lastenleikkiä.
sen ku vie.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Toimittajien laukkuja ei tarkasteta!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Toimittajien laukkuja ei tarkasteta!
Ruisrockissa kyllä, mut muualla ei.
Sent from my iPhone 16
PYLLY!!!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Isosta ranskanleivästä sisukset veke ja pullo sisään.
PYLLY!!!
kaikki pitää työntää pyllyyn
Last edited by barton_funk (04.08.2011 17:47)
Isosta ranskanleivästä sisukset veke ja pullo sisään.
"Onpa teillä painava ranskanleipä!"
Johan Nyttån DJ wrote:Isosta ranskanleivästä sisukset veke ja pullo sisään.
"Onpa teillä painava ranskanleipä!"
![]()
Ymmärsin tän eka silleen, että lasolspugetyyliin valuttaa ton ranskanleivän viinapesusieneks.
asiallinen topikki
kyllä varmaan kaikkea mahdollista on kokeiltu ja menestyksellä. repun vuori tms. toimii yllättävänkin hyvin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jos olisin nainen, tunkisin viinaa minigripissä tissiliiveihin.
tai pikkuhousujen sisään pyllyä vasten hameen alle
bzort glorf bööth
Mihin ne tissit ja perse silloin pannaan?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Pussin alle jemmaan?
bzort glorf bööth
Puhuin perseestä.
bzort glorf bööth
nyt ollaan hyvillä leveleillä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Pitäis olla tätä tarkoitusta varten kokoa tai paria liian isoja alusvaatteita?
Tissien ja perseen paneminen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Osta kolme banaania ja syö niistä yksi. Mieti mitä niillä kahdella muulla tekisi?
Ruiskuta kumpaankin pari desiä viinaa ja työnnä toinen perseeseen ja toinen pilluun.