You are not logged in.
ei ollu topikkia? joo tää on aika outo tapaus, kovasti on kehuttu kumpaakin levyä ja tää on vieraillu kaikenmaailman räppilevyillä ja sit siinä liljan loistossa oli mukana ja kuulemma joku tyttöreggaebändi on myös tulossa. niin ja flowssa esiintyy elokuussa. itse en oikein tiedä mitä ajatella, biisit ei oikein avaudu mulle ja välillä mietin osaaks se laulaa vai vetääkö nuotinvierestä vai mitä ihmettä, melkein ärsyttävää mut silti jotenkin kiehtovaa ja taatusti persoonallista kamaa kuitenkin. levyjä tuskin tulen hankkimaan mutta eilen kuuntelin autossa kun sitä haastateltiin ja aika kumma luonnonlapsi tuntuu olevan. onks täällä faneja?
Eka on mun makuun vähän tylsä, mut raadiosta oon kuullu jotain biisiä uudelta levyltä. Siinä ei ollu säestystä ollenkaan, pelkkää laulua, tykkäsin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En osaa tätä.
en ole kolmekybänen emoboy
Debyytti on ihan paras, tätä toista en oo kuullu mut hajanaisen radio/yms-kuuntelun perusteella ei ihan yhtä huikealta vaikuta, vaikka yleinen mielipide onkin kaiketi päinvastainen. Jotenkin tällänen tyylikkäästi tehty iskelmällinen retroilu toimii meikäläiseen melkein aina. Ja yllättävän progea parit biisit jopa ekalla levyllä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mulle on vaan jääny muistikuva YK:n avajaisista ku joku mimmi siellä minibäkkärillä selittää kuvaajalle, ettei sitä saa kuvata ku se on julkisuuden henkilö. Kysyin myöhemmin kavereilta, kuka se oikein ees oli ja se oli kuulemma Yona. Ei mut jos puhutaan musiikista, niin tähän kesään mennessä olin kuullut vaan satunnaisesti pari Liljan Loiston biisiä ja nyt kun kuulin myös tuota Yonan omaa musaa, niin sehän oli ihan jees.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tunnustan, olen fani!
Eka levy on itselleni vaarallista kuunneltavaa,herkistyn aina ja tulee ns.tippalinssiin.
Nämä tällaiset höpöt city hippitytöt ovat ankeita. Lukiossa nämä larpit
pari laulau olen kai kuullut. oho en korjaa
bzort glorf bööth
Tykkään kovasti.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ehdinpäs nyt vihdoin kuuntelemaan tätä kakkoslevyäkin kun kävin läpi menneen vuoden levyjä, ja onhan tääkin ihan kelpoa menoa. Soundihan on edelleen mainio ja Kalevi Louhivuoren sovitukset on edelleen todella komeita. Liian aikaisin on vuoden 2011 paras virsi! Mut oikeastaan sit Sateenkaarilaulusta eteenpäin meno vähän lopahtaa. Maantien laidan alussa tuli fiilis että taas väkisin väännettyä ankeaa suomireggaeta, mut toimikin oikeastaan suht hyvin. Jos nyt Puppa J vaan menis vittuun sieltä, niin lopputulos olis vielä parempi. Sanoitusten puolella runotyttötutka värähtää välillä liikaa, mut ei pahasti. Alkupuoli on sentäs sen verran vahvaa menoa että saattaapi näkyä vuoden levyissäkin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jpp. livenä näin vähän matkaa, semmosta keskitien radio aalto-musaa tais olla.
avausviestissä olin ehkä vielä kahden vaiheilla mutta pakko tunnustaa että peukku kääntyy kyllä armotta alaspäin, jotenkin ärsyttävää meininkiä
Höstfesteiltä:
Yonalla oli liikaa pötkylätukkia lavalla ni en jaksanu katella sitä.
Yona ja Liikkuvat Pilvet ois menny tanssiorkkana tai a cappellana hyvin mut emmä sitä tolleen kuuntelu- tai varsinkaan katselubändinä jaksanu.
Kyl se laulaa osaa ja jossain tanssilavalla toi menis hyvin läpi. Muuten ei kyl pysty venymään.
Älä päästä painiks sitä
Höstfesteiltä:
ILR wrote:Yonalla oli liikaa pötkylätukkia lavalla ni en jaksanu katella sitä.
Tänän kyllä sama. Ite näin Taiteiden yössä ja edelleen kyllä tykkään ton ison bändin meiningistä tosi paljon. Pisti vaan vaivaannuttamaan Yonan itsensä "onks teillä taiteellinen olo"-spiikit. Muuten ihan jees keikka.
Last edited by Kalossimies (03.01.2012 13:27)
Mitäs vittua tää ees on?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
unohda koko juttu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vaikka tekee kipeää, ei haittaa
No nyt lipsahti alkuaikojen diggailu viimeistään vaivaantuneen naureskelun puolelle.
Niitatkaa se reppuun.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Vaikka tekee kipeää, ei haittaa
No nyt lipsahti alkuaikojen diggailu viimeistään vaivaantuneen naureskelun puolelle.
Nytistä
Matkit Yodaa ja Yo-Yo Mata taiteilijanimeä miettiessäsi
Mua alettiin kutsua hellaripiireissä Yonaksi jo kun olin yläasteella. En usko, että heistä kumpaakaan oli vielä silloin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
en tahdo
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
yona laulaa telkkarissa tangoja tangomarkkinoilla, en tykkää
Missä Jippu?
bzort glorf bööth