You are not logged in.
Kepeä meininki kesäiltaan, osa 3:
Fly Rite Festival presents
PETER BRÖTZMANN & BLACK MOTOR
MUSCLE KINGS OF MEXICO
KÄPPI & VAPAAVUORI
Last edited by Se Paisti (15.06.2012 01:31)
Ai niin, soittojärjestys kello 21 alkaen lienee:
New Garden Orchestra
Can Can Heads +Mohel
Mohel +Ilia Belorukov/Topias Tiheäsalo
Tästä ei kyllä tie yhtää mitä tää tapahtuu.
Saman aikaan joku Mudhoney ja aivan ihku kotiteollisuus. Toisen kestän toista en. Onneksi ei tarvi miettiä enempää kun ei kerran ehdi.
Sillä selvä. Jatkoa seurannee... Juutuubiin kans jotain.
Hyvää oli. Hinta-laatusuhde todellakin kohdillaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mahtava meno joo
This must be what jail / I will scratch
Olipa kyllä mahtava juttu tähdätä tähän ja fiilistellä jo viikkoja ennen ja sit perjantaina muistaa että tämmönenki ois ollu.
valitettavasti me ollaan jo eellä
Olipa kyllä mahtava juttu tähdätä tähän ja fiilistellä jo viikkoja ennen ja sit perjantaina muistaa että tämmönenki ois ollu.
No ens vuonna sitte taas...
samla mömmös mummo wrote:Olipa kyllä mahtava juttu tähdätä tähän ja fiilistellä jo viikkoja ennen ja sit perjantaina muistaa että tämmönenki ois ollu.
Nyt olis aika. Tai reilun kuukauden päästä oikeastaan.
BRÖTZMANN!!!
Jumanklaut sain vähä siistittyä sivuja. Oppiis joskus ton CSSsssnn kans pelleillemään, menee ihan just hermot....
Se Paisti wrote:samla mömmös mummo wrote:Olipa kyllä mahtava juttu tähdätä tähän ja fiilistellä jo viikkoja ennen ja sit perjantaina muistaa että tämmönenki ois ollu.
BRÖTZMANN!!!
Tälle kyllä massiivinen
<@DBGene> senkin karkki
Se Paisti wrote:Se Paisti wrote:No ens vuonna sitte taas...
BRÖTZMANN!!!
Tälle kyllä massiivinen
Julistekin sitte.
Ja muistakaa pääkaupunkiseutulaiset, Brötzmann sie seuraavana päivänä. Eli 13.7. Dubrovnik.
Tää vaarallisesti lähestyy ja sääksi on luvattu melkoista paskaa. Hope not. Ennemmin ollu aina komeet auringot ja helvatin kuuma.
Ja muistakaa pääkaupunkiseutulaiset, Brötzmann sie seuraavana päivänä. Eli 13.7. Dubrovnik.
Mist saa lippui?
Älä päästä painiks sitä
Se Paisti wrote:Ja muistakaa pääkaupunkiseutulaiset, Brötzmann sie seuraavana päivänä. Eli 13.7. Dubrovnik.
Mist saa lippui?
äxäst
kiitti
Älä päästä painiks sitä
Telakaltakin varmaan muutama ennakko haettu... Ainaki jos kauempaa tulee kandee pelata varman päälle eli olla ajois paikalla.
jau!
haen perjantain keikan ennakkoliput pois äxästä perjantaina iltapäivällä joskus klo 16 aikaan ja lippuja jää toki myyntiin jonkin verran ovellekin tietty, ovet auki siis klo 21. kysyntä on tuntuvasti kiihtynyt tässä lähipäivinä että jos varma haluaa olla niin kantsii hoitaa ennakkoon!
asiaaaaaaaaaaaaaaaa
arde/malaska
Telakaltakin varmaan muutama ennakko haettu... Ainaki jos kauempaa tulee kandee pelata varman päälle eli olla ajois paikalla.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Jes! Olihan se Brötzmann aika äijä. Muscle Kings Of Mexico oli myös hyvä. Erityisesti tykkäsin niistä "sahausbiiseistä", joissa basisti soitti jousella. Käppi & Vapaavuori eivät minulle aluksi niin kovasti iskeneet, mutta pari viimeistä biisiä olivat hyvää... jouhikkodronea (?) Brötzmannin soolosetin ehdin katsoa kokonaan, mutta vitutti kun jouduin lähteä kesken Black Motorin & Brötzmannin yhteissetin ehtiäkseni viimeiseen yöbussiin. Vielä enemmän vitutti kun tajusin kuinka lujaa ulkona satoi tuohon aikaan. Kadut suorastaan tulvivat vettä ja sateenvarjosta huolimatta kastuin aika tehokkaasti. Vielä enemmän vitutti kun jossain vaiheessa tajusin ettei se viimeinen bussi vissiin sitten koskaan tulekaan. Onneksi pysäkillä oli muitakin bussiin aikoneita ja kimppataksilla sitten kotia kohti. Mutta jos tuon olisin tiennyt niin olisin kyllä katsonut koko setin... Häiriöjatseille Säälle, TKL:lle ja omalle aikataulusuunnittelulleni
<@DBGene> senkin karkki
Jeeaah!
Koitan latailla videota tuubiin, kestää opirun kauan...
Parit kuvat laittelin neppiin.
]
Last edited by Se Paisti (14.07.2012 21:05)
Tässä kans pari mun ottamaa kuvaa keikoilta:
<@DBGene> senkin karkki