You are not logged in.
Pages: 1
Andy Jenkinsonin uusi levy United Acid Emirates on ollut tällä viikolla kovassa luukutuksessa työpaikan luureissa. Mulla tulee paikoin Analord/Tuss vahvasti mieleen, mutta enempi leikkisämpää ja "silmille hyppivämpää" arpeggiaattorimenoa. Kerrassaan mahtavaa. Millos saadaan villapaita-acidmies seuraavan kerran Suomeen keikalle?
Maistiainen(s) U-A-E-levyltä:
Last edited by samulj (07.04.2011 15:03)
Varsinki 2000-luvun alkupuolen tuotanto on ihan huippukamaa.
Viimevuotisella Psychtapolis ep:llä oli tämmönen syyrialais-dubstep:
Valitettavasti on käynyt rosvo.
tai oisko tuo ennemminkin skweeetä
Näköjään U-P-M levyä pukkaa seuraavaksi! Varmaan joku tukilevy lakkoilijoille.
Veti muute muutama vuos takaperin Lahes aika mahtavan setin, ilman villistä.
uus pikkulevy on tullu tässä se on. pummasin muuten jätkän nimmarin tossa mansedansessa oli känninen tapahtuma.
Millos saadaan villapaita-acidmies seuraavan kerran Suomeen keikalle?
Näemmä joulukuun 7. päivä: http://www.facebook.com/events/296261303809278/
Parasta musaa
Äh, oon reissussa just tuolloin...
Mutta minäpä EN ole! Uah ha haa! Revi siitä.
Tuonne shiis!
Köva oli!
suomenajokoira spotattu keikalta
Last edited by hc_jose (08.12.2012 04:59)
Muutaman maxin oon kuullut ja tykännyt jonkun verran, linkkausten perusteella vois ottaa vähän album timee jopa noitten uudempienkin julkasujen kanssa. Tietty tässä on tullu aina paremman tutustumisen eteen joku sellanen lapsellinen ja perusteeton euroacidia vastaan hangoitteleminen.
Tuli mentyä aika yllärinä keikalle ja tykkäsin osasta keikkaa tosi paljon kyl vai yleensä tää tällänen kama ei oo ihan mua varten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
suomenajokoira spotattu keikalta
Joo ihan hyvä oli vaikka vähän ehkä erilaista settiä odotin. Ja kai se on ihan hienoa että joku vielä jaksaa tuollaisen elektroniikkamäärän kanssa reissata.
Mutta minäpä EN ole! Uah ha haa! Revi siitä.
Oliko kova?
Heihei Kaveri wrote:Mutta minäpä EN ole! Uah ha haa! Revi siitä.
Oliko kova?
Noh, kato. Mähän UNOHDIN perjantain et se oli, enkä näin olle menny. En nyt halua edes ajatella koko asiaa.
Elokuussa tämä samana päivänä Flowssa ku High on Fire Jalometallissa. Decisions, decisions
On se kova! Breakin' Recordsin tupla LP löytyy ainoastaan hyllystä ja kun näitä kuuntelee, niin lisää tarviis hankkia. Sopivan kieliposkista meininkiä omaan makuun... ^ tää vika hyvänä esimerkkinä.
Pages: 1