You are not logged in.
Pages: 1
Topic closed
Musasoitin tietokoneella on tietysti makuasia, ja se riippuu paljonko sitä varastoi tietokoneelleen, tai miten tarttee kannettavalle soittimelleen sitä siirtää.
Ite käytän periaatteessa mediamonkeytä, josta oon ostanu ihan gold-version. Näin kaikkia hakutoimintoja ja täggäyksiä, automaattisia soittolistoja rakastavana se on kokeilemistani paras. Toinen lemppari on foobar, joka mulla on esim kannettavassaa tietokoneessa. Se on ilmainen ja siitä saa virittämällä aikamoisen mahtivärkin ilmeisesti. Ite en ole jaksanut ja mediamonkey on toiminut loistavasti. Valitettavasti foobarille en pysty siirtämään biisejä ja soittolistoja creativen kannettavalla soittimelle. Tässä on joku omituinen suojausjuttu johon en oo perehtynyt .
Valitettavasti mun mediamonkey kosahti äskettäin enkä oo saanu sitä millään elvytettyä, joten joudun käyttämään winamppia tiedostojen siirtämiseen.
Mites teil?
(Oisko tää pitänyt laittaa vapaaseen? Modet siirtäkää vaan, jos näin.)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
CDex:llä rippaan, foobarilla soitan.
pc:tä käyttäessäni käytin winamppia, ja nimenomaan sitä vanhinta versiota jossa ei ole mitään turhaa ja joka aina pelasi täydellisesti.
mäcciin siirryttyäni kokeilin ensin itunesia, joka on paskin tältä koneelta löytyvä ohjelma. tosin käytän sitä cd:n rippaukseen edelleen. soittimena käytän cogia, joka on muuten hyvä, mut shuffle on aivan perseestä; se tuppaa aina soittamaan listan alussa olevia biisejä
Rippaukseen käytyän Exact Audio Copya, jossa mulla on erilliset profiilit flacille ja mp3:lle. Suosittelen sitä, sillä on rippaaminen sujunu hyvin ja on melko helposti konffattava. Konffatavaa löytyy reilusti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Topikki siis vittuun ja lukkoon. Ei aina voi onnistua/muista tarkistamaan asioita HUIGI-YLIMESTARI.
Pages: 1
Topic closed