You are not logged in.
Kestikö se niin kauan? Ite olin vasta löytänyt penkistä sopivan nukkumis-eiq-asennon. Varttia epäilin, aattelin että tulisi samantien takaisin vetämään toisen setin eri systeemeillä mut näin sitten.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kestikö se niin kauan? Ite olin vasta löytänyt penkistä sopivan nukkumis-eiq-asennon. Varttia epäilin, aattelin että tulisi samantien takaisin vetämään toisen setin eri systeemeillä mut näin sitten.
Minäkin olin aika varma, että vielä tulisi toinen samanlainen setti kuten Wirellä silloin joskus Roskildessa, kun soittivat myös jonkun 15 min ensin ja sitten vetivät 30 min encoren.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jonathan Richman olisi Tukholmassa 6.10. 260 kruunuu liput. Kiinnostaa ihan helkkaristi!!!!! Pitää ehkä lähtee!
Jonathan Richman olisi Tukholmassa 6.10. 260 kruunuu liput. Kiinnostaa ihan helkkaristi!!!!! Pitää ehkä lähtee!
Soittaa varmaan vekkuloiden sommaren är härin ja jonku snapsilaulun, välissä egyptian reggaen intron ja keikka päättyy
leposi wrote:Jonathan Richman olisi Tukholmassa 6.10. 260 kruunuu liput. Kiinnostaa ihan helkkaristi!!!!! Pitää ehkä lähtee!
Soittaa varmaan vekkuloiden sommaren är härin ja jonku snapsilaulun, välissä egyptian reggaen intron ja keikka päättyy
Toi toi mua vähän epäilyttää oikeesti, että onko 30 euron arvosta plus matkat. Ja Debaser Medis on ehkä liian iso paikka. Ehkä vois oottaa, että tulee jotain "parempaa" syksyllä Tukholmaan...
HUIG wrote:leposi wrote:Jonathan Richman olisi Tukholmassa 6.10. 260 kruunuu liput. Kiinnostaa ihan helkkaristi!!!!! Pitää ehkä lähtee!
Toi toi mua vähän epäilyttää oikeesti, että onko 30 euron arvosta plus matkat. Ja Debaser Medis on ehkä liian iso paikka. Ehkä vois oottaa, että tulee jotain "parempaa" syksyllä Tukholmaan...
No luulis että klubikeikka ois vähe pitempi ja anteliaampi tapaus, primaverassa kyl jäi kaipaamaan aika paljon lisäääää
leposi wrote:HUIG wrote:Soittaa varmaan vekkuloiden sommaren är härin ja jonku snapsilaulun, välissä egyptian reggaen intron ja keikka päättyy
No luulis että klubikeikka ois vähe pitempi ja anteliaampi tapaus, primaverassa kyl jäi kaipaamaan aika paljon lisäääää
Jep. En kyllä siitä Primaveran keikasta olisi maksanut kuin korkeintaan 10 . Mutta tuskin se nyt noin lyhyttä settiä voi soittaa jos ainoa esiintyjä on. Tai mistäs sitä tietää...
<@DBGene> senkin karkki
Jep. En kyllä siitä Primaveran keikasta olisi maksanut kuin korkeintaan 10 . Mutta tuskin se nyt noin lyhyttä settiä voi soittaa jos ainoa esiintyjä on. Tai mistäs sitä tietää...
Aika vekkulihan tää äijä on
Jonathan Richman
plus guest
May 10th, 2008
Whelans, Dublin
Tickets: 20.00 inc booking fee
Doors: 8pm
nytkyllä
Soittaakohan pidemmän setin kuin Primaverassa
<@DBGene> senkin karkki
Soittaakohan pidemmän setin kuin Primaverassa
Vois kuvitella että joo
Jonathan Richman
plus guest
May 10th, 2008
Mun synttärinä!
Millä levyllä se Don't Let Our Youth Go to Waste muuten on? Kiinnostaisi joskus kuulla originaali, kun on tullut diggailtua Galaxie 500:n versiota vuosikaudet.
Tämän levyn ostin joskus viime vuonna:
Kuulosti vähän erilaiselta kuin odotin, mutta ihan hauskalta kai.