You are not logged in.
My Little Pony on Hasbron luoma sarja muovisia poneja. Perinteisesti ponit ja niiden harjakset ovat olleet pastellivärisiä: valkoisia, keltaisia, pinkkejä, punaisia, vihreitä, sinisiä ja liloja. Ponien takamuksessa lautasen kohdalla on piirrettynä jokin kuvio. Joillakin poneilla tällainen "söpöyskuvio" voi olla myös kolmiulotteinen kohokuvio tai jalokivi.
Tuotteita
* My Little Pony: Jouluseikkailu DVD
* My Little Pony: Prinsessa DVD
* My Little Pony: Saavuttamaton Sateenkaari DVD
* Kaikki ponihahmot
* My so soft baby pony Pinkie Pie ja Rainbow Dash
* Tarra-arkit ja - vihot
* Kirjat ja puuhakirjat
* Vaatteet, ja muut tekstiilituotteet
My Little Pony on Hasbron luoma sarja muovisia poneja. Perinteisesti ponit ja niiden harjakset ovat olleet pastellivärisiä: valkoisia, keltaisia, pinkkejä, punaisia, vihreitä, sinisiä ja liloja. Ponien takamuksessa lautasen kohdalla on piirrettynä jokin kuvio. Joillakin poneilla tällainen "söpöyskuvio" voi olla myös kolmiulotteinen kohokuvio tai jalokivi.
Butterscotch on kullanvärinen poni, jolla on vaalean kullanväriset jouhet. Hänen silmänsä ovat tummankultaiset, joissa on vaaleankultaiset viivat ja punaiset sydämet. Butterscotchin söpöyskuvio on kaksi oranssia tikkaria punaisilla nauhoilla ja vihreillä tikuilla. Hänen kaviosydän on punainen. Butterscotch pitää leikekirjojen ja korttien tekemisestä Razzaroon kanssa. Tunnetaan suomeksi myös nimellä Toffee.
Kimono on lila poni, jolla on tummanlilat jouhet. Hänen silmänsä ovat vihreät, joissa on vaaleanvihreät viivat ja pinkit sydämet. Söpöyskuvio on kaksi kelta-lila-valkoista paperilyhtyä. Kaviosydän on pinkki. Kimono pitää Ponyvillen markkinoilla käymisestä. Nimi on suomeksikin Kimono.
Siskolla oli tollanen poni ja se pelottavasti hohti pimeässä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mulla on My Little Pony-tyynynliinat..itse asiassa tälläkin hetkellä vuoteessa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
kerro missä yksisarviset on?
Mun suosikki, Cherry Treats:
Toi muuten myös tuoksui kirsikalta!
MY LITTLE PONY TAAAILZ!!!
Kuka myöntää omistaneensa halpiskopioita?
En muista, oliko hinta- tai tasoero aitoihin verrattuna merkittävä, mutta halpiskopioilla mentiin ja tietenkin letti pölisi vittuun heti ekalla harjaussessiolla
Muistelen myös, että aidoissa oli muutamaa eri sarjaa, joiden kokoerot olivat jopa leikkejä häiritsevät.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Likka sai tänään ponin. Miehen työkaverin tytön vanhan luonnollisesti. Mulla ei ollut ikinä moisia
sateenkaariharjakset ja sateenkaari + pilvi persiissä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
yritin etsiä yksisarvistopikkia mutta