You are not logged in.
mä tykkään siitä versiosta itsestäni, joka tykkää james blakesta.
Eks tunnu misään? Mulle tulee lämmin, mikä on kiva, koska täällä on varmaan huonot eristykset näissä ikkunoissa.
Vuoden nuori muotoilija.
MMM wrote:mä tykkään siitä versiosta itsestäni, joka tykkää james blakesta.
Eks tunnu misään? Mulle tulee lämmin, mikä on kiva, koska täällä on varmaan huonot eristykset näissä ikkunoissa.
tavallaan joo, mut enempi sillee lämmin ku kusis housuihinsa. tilapäistä lämpöö joka alkaa vituttaa nopeasti.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
madness man, badman, diggailen kyllä tästä nytten, tekispä jonkun plunderphonics-albumin
Joo, toimii. Kiva, että on taas alkanut tutkia uusia territorioita. At Birth tolta samalta eepeeltä tippuu kanssa.
Last edited by Folkhälsan (08.12.2011 11:00)
Vuoden nuori muotoilija.
Tää on kai tulossa viimein vinskana ulos...
Last edited by Folkhälsan (30.06.2012 15:08)
Vuoden nuori muotoilija.
NO NIIN YLÖS!
Last edited by Folkhälsan (24.09.2012 16:13)
Vuoden nuori muotoilija.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
18.1 vissiin Stadissa ehkä. En tiedä onko live vai dj -keikka...
Oho Tiäkkö missä?
Vuoden nuori muotoilija.
Nope, mut ilmeisesti noita Disco Dislocated -bileitä eli joku erikois_lokaatio taas
Ujui! Sit vois kuvitella, että ois deejii-hommia.
Vuoden nuori muotoilija.
wouwouwouu onkoha deejiihommia?
Luulenpa notta on!
Vuoden nuori muotoilija.
Varmaan yks tylsimmistä dj:stä mitä oon koskaan nähny.
en ole kolmekybänen emoboy
No siis joskus muinoin (09?) kun oli kutosella soittamassa niin ei siitä kyllä teknisesti tullut oikeen mitään, trainwreckkas jatkuvasti suht iisejäkin miksauksia. mut selektio oli huikee, ekaa kertaa kuulin mm sen trim refixin ja mala changes remixin
Jippu varattu!
Clouds-live varmasti takuukovaa kamaa. Mykki Blanco kans varmaan vaikken tunnekaan. Osaaks joku suositella jotain? Kettonen, Kikke, Seiska?
Vuoden nuori muotoilija.
aika ihanan setin kyllä veti
Vuoden nuori muotoilija.
osasko se jo mixata?
ja soittiko changes remixinsä
Kyllä se mun mielestä enimmäkseen aika pätevästi miksaili! (En mä kyllä oikein osaa sanoa... )
Changesia ei tainnut tulla, mutta ainakin Peverelist- ja Lil Wayne -remixit tuli. Ja joku muukin kyl. Tosi kivaa selektioo kaiken kaikkiaan - tais tulla suht´ paljon omaa uutta kamaa ynnä ainakin DMZ:aa ja lopulta Outkastia.
Oli kiva huomata, että sen oma kama kuulosti mun korviin hyvin kivalta. Aiottua lyhyemmäksi se setti tosin varmaan jäi, kun jäbän lento oli sen viisi tuntia myöhässä.
Mykki Blancon soundi pörisi kanssa paikoin tosi kivasti!
Last edited by Folkhälsan (21.01.2013 12:52)
Vuoden nuori muotoilija.
Ei oikein lähde tää uus: http://dummymag.com/news/2013/02/08/jam … l-of-them/
Vuoden nuori muotoilija.
Teeth wrote:Listening to the new James Blake record, one absolute standout track... Goes from album one style soul vocals to an empty early DMZ-esque rhythm to some southern chain gang accapella work. Best Blake to date.
Kuumotuin just samasta quotesta!
Vuoden nuori muotoilija.
Paranee!
Vuoden nuori muotoilija.
NONYT!
Vuoden nuori muotoilija.
Huhhuh
Vuoden nuori muotoilija.
JESS! :olutta:
Vuoden nuori muotoilija.
Hieno alku! Nimikkobiisissä tällaiset DMZ menee uussoul -fiilikset.
Vuoden nuori muotoilija.
Ensikuuntelu lähti just
Ei jäänyt ekalla kuuntelulla oikein mitään käteen
Yritetään vielä myöhemmin uudestaan!
Väärä hymiö mutta en korjaa
Just nyt tuntuu aika hyvältä tää uus levy. Syväanalyysi ehkä myöhemmin. Bonariraidalle myös :vitummoinenlittipeukku:
Vuoden nuori muotoilija.
Blaken Outkast-fanitukselle
Joo kyl
Kuunnellu tänään aika paljon Outkastii (ei tosipuheessa mulle tuttu ihan silleen omat taskut -tasolla), ja kyllähän Blaken nopeatempoisemmassa tuotannossa kuuluu se aivan hirmuisesti.
Vuoden nuori muotoilija.