You are not logged in.
Pages: 1
mitäs mitäs...? löysin kirjastosta tällaisen hurjan levyn kun "Midnight Pyre", ei mene kyllä mihinkään genreen, paitsi tietysti ehkä sinne freak-outtiin... mahtis levy, toimii joka kuuntelulla ja sopii tällaiseen tammikuiseen aivojen sulatteluun kyllä mainiosti. ja vissiin äänitetty 2007? lähihistorian unohdettu (?) psych-klassikko, sanoisin!
ne pari 7" finyyliä on vielä kuulematta.
muutoin, lisähavaintoja anyone....?
Mulla on joku kassu ostin joskus
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
joo kaksi kassua ainakin, waydom ja space puppet ja sit kaksi seiskaa, stories of the old ja lucy ja sit toi cd. kyseessä kai lähinnä avaruksen kevin reganin sooloprojekti, livenä taitaa muutkin jäsenet välillä autella. itse nimihän on "hassu" munansaannos
nyt saatan jo keksiä omiani enkä jaksa yrittää tarkistaa, mutta tämä taisi nimenomaan olla maniacs dreamin sivuprojekti tai yksi maniacs dreamin jäsen, ja nimiä ei välttämättä edes ainakaan aluksi oltu annettu yksittäisille jäsenille, joten tolla nimellä olis muutkin voineet sooloilla, mut niin ei ehkä käynyt. voi myös olla että asia ei ihan näin mennyt mut jotain ton suuntaista muistelen
^ Ainaki siellä vallilan Lal lal lal-kemuissa 2009 livekokoonpanoon kuului vain tämä oranssi tyyppi. Väänteli jotakin lelusynaa ja heitti siihen vähän räpiltä kuulostavaa "mantraa" päälle. Ehkä paras keikka ikinä missään ja eroaa aika paljon niistä parista kasetista joita olen kuullut vaikka kovia kyllä nekin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Löytyy kaks seiskaa (Stories of the Old, Lucy), Midnight Pyre ja muutama kassu (Waydom, Space Puppet ja Kleinstein & co) ja sit multa puuttuu toi Just Giggin'/Massimo's Megamix -kassu. Lucy ja Waydom meitsin suosikkeja, Midnight Pyre ei jostain syystä oikein jaksanu kauheesti kiinnostaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Vähän sama kuin muilla: kolme kasettia ja yksi 7". Waydom ylitse muiden - oikein hyvä. Tuota Midnight Pyreeta en tosin ole vielä kuullut.
öö.. uuh. Kovin artishti. Ylisanojen käyttö ei onnistu. Space Puppet ja 'Lucy' on moderneja klassikoita. uh-huh. Midnight pyre aiheuttaa psykoosia. Huuh.
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
E: Eli ihan saatanan hyvä.
Last edited by janne m. (04.01.2011 14:40)
organizing the boy scouts for murder is wrong
pitänee kaivaa kuunteluun, oon kyl aina tykänny sen jutuista, varsinkin niistä kaseteista, mut toi levy ilmesty muistaakseni samaan aikaan kuin mm. semimuumio, joka ei mulle oikein ikinä auennut ja toi tais hautautua samaan läjään tms.
öö.. uuh. Kovin artishti. Ylisanojen käyttö ei onnistu. Space Puppet ja 'Lucy' on moderneja klassikoita. uh-huh. Midnight pyre aiheuttaa psykoosia. Huuh.
Word. Waydomia lisäksi täältä hehkutan.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
ei myöskään sovi unohtaa GLÖMP X:n cd:ltä löytyvää uskomatonta 16 minuuttista "fax of joy" kuunnelmaa!! helposti paras leffa mitä oon ikinä nähnyt!
oon tässä miettinyt että sisältääköhän kleinstein & co tai just giggin' / massimo's megamix kasetit samanlaista tavaraa vai biisejä? kun en oo niitä vielä kuullut.
They paid to see the Who
But actually they paid to die
ei myöskään sovi unohtaa GLÖMP X:n cd:ltä löytyvää uskomatonta 16 minuuttista "fax of joy" kuunnelmaa!! helposti paras leffa mitä oon ikinä nähnyt!
oon tässä miettinyt että sisältääköhän kleinstein & co tai just giggin' / massimo's megamix kasetit samanlaista tavaraa vai biisejä? kun en oo niitä vielä kuullut.
Kleinsteinillä ainakin biisejä, kosmista friikkidiskoa. Kuuntelen just pitkästä aikaa ja hyvältä kuulostaa
AVAILABLE SOON:
Fricara Pacchu: Faces Faces Everywhere TAPE
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihanaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
FRICARA PACCHU: Faces Faces Everywhere - CS (C40) (Ikuisuus, 2011)
[ikasus-023]
"Faces Faces Everywhere was recorded while Mr Fricara Pacchu was in a coma which he fell into after hearing 'Car Ride' by american hardcore band Drunks With Guns. This incident ended a 16-month-long worldwide tour celebrating the success of his previous releases 'Midnight Pyre' and 'Lucy'.
The sounds on this cassette were created with the help of swiss engineer Ms Apita Pipiti and her computer, which Pacchu was connected to with brain sensors. The doctors did various stimulations in order to crack his mental shell. The response from his brain was driven through Pipiti's machine and the results were analyzed by norwegian conductor Mr Blorsen.
On 21.5.2010 the patient woke up after a nurse accidentally threw a metal vase at his head. The raw material was given to him as a compensation for the wrong treatment. So now, buy this tape and give Mr Pacchu a reason for another party marathon."
-DPM Rafael Finningston Bologna, 16.5.2011
Tuolla rantakalliolla chillaillessa tuli kuunneltua tää uus kassu ja kyllähän se aika diippii shittii on. "Biisit" on tosi lyhyitä, synasoundit hyvei.
TRE-keikkaspämmistä copypaste:
"Legendaarinen Fricara Pacchu Telakalla torstaina 6.10.
http://2011.mansedanse.com/lineup"
!!!
uutta kamaa:
on muuten hyvä levy, nyt joku painamaan vinyylille kiitos
Pakara fricchu späm
Last edited by Jean-Babtiste (18.06.2020 13:34)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mietin tossa joskus että miksei tätä levyä löyvy Oranssi Pazuzun discografiasta, mutta oliki näköjään eri bändi.
Uus levy kuulosti hiton hyvältä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1