You are not logged in.
[quote:5876b0ae2a]Normally we aren't fans of one-name artists, but what can you do. Feist is that seductive voice you heard on Broken Social Scene's You Forgot It In People. Besides playing with that big-ass band, she's also collaborated with (former roommate) Peaches, Apostle of Hustle, and the similarly slow and sultry Kings of Convenience.
As a solo artist, Feist produces cinematic-sounding songs from minimal pop arrangements. It's her voice, of course, that's the mood-setting centerpiece. There's just something about those pipes that get the girls and guys all frisky. Maybe that's the real secret to her sold out shows... guaranteed s-e-x. This is warm music for those who love to feel lovely.[/quote:5876b0ae2a]
Mä oon rakastunut tähän nyt! Pakko varata lippu keikalle...
Tässä juuri oon rakastumassa sellaiseen tyttöön joka tekee musiikkia nimellä Feist. Monelle varmaan tuttu BSS-yhteyksistä. Feistin vuonna 2004 julkaistu Let It Die on aivan mahtava. Siinä mennää folkista jatsijuttujen kautta perusindierokkipoppiin. Ihania vivahteita... Kuunnelkaa! Vois mennä keikallakin kun sattuu neito samaan kaupunkiin samaan aikaan kuin minä, thihi.
ps. Muutamissa biiseissä tää laulaa kuin Björk. Samalla tasolla jollain tavalla..
Kirjoitin noi eka Broken Social Scene -topikkiin, mut sitten aattelin tehä ihan oman. Tää on ihanin ikinä!
Joo, vieläkin hyvää!! Mutta mitens ton uuden levyn kanssa? En oo vielä kuullut, mutta arvosteluiden perusteella olisi paljon maukkaampi kuin edeltäjänsä.
Mulla on se vanhempi levy ja siitä kyllä tykkään. Mushaboom on ihan ylittämättömän hieno tekele ja Inside and Out coverkin jaksaa miellyttää.
Uudelta levyltä olen kuullut (ja nähnyt) vain jonkun tanssivideon, biisin nimeä en enää muista. Tykkäsin kyllä.
Sain sen uuden levyn arvioitavaksi. Eka Feist-levy jota olen kuullut. Kylä pidän tosi paljon.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Sain sen uuden levyn arvioitavaksi. Eka Feist-levy jota olen kuullut. Kylä pidän tosi paljon.
No hitto. Vois ehkä poimia kaupasta ens viikolla niinku Björkin kylkiäisenä.
Herkkää menemättä sellaiseksi indie-tyttöjen löperöksi hissutteluksi ja hyminäksi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
täähän oli flowssa, kuuntelin puoli biisiä enkä tykännyt