You are not logged in.
Vengaboys ihastutti ja vihastutti vuosituhanteen vaihteessa pirtsakalla kesäpopillaan. Kukapa ei muistaisi kappaleita kuten "Boom, Boom, Boom, Boom!!", "We Like to Party", "We're Going to Ibiza" tai "Shalala Lala"?
Nyt Vengaboys tekee väkevää paluuta uudella hitillään "Rocket to Uranus"
http://www.youtube.com/watch?v=qBDZAyU35Mk
Musiikkivideo.
Ekalla kuuntelulla biisi ei kuulostanut kummoiselta, mutta pari lisää ja nyt mennään
Last edited by qdes (15.11.2010 13:39)
Vengaboyssista tulee mieleen 1998, Ravintola Senssi, kymppitiistai ja preeriakoira.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kyllähän toi pärisi jo ekallakin kerralla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuotantoa löytyy hyllystäkin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
We Like to Party tuli kerran radiosta kun oltiin juhannuspiknikillä puistossa.
Siitä seurasi välitön, kollektiivinen repeäminen.
Last edited by tigrushka (15.11.2010 15:22)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tonnehan vois?
Toistaiseksi ei ole mitään esteitä tälle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
R Kelly käytti ton rocket to uranus -läpän jo 2007.
Alien Sex Fiend käytti ton drive my rocket up uranus -läpän jo 1982
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pakko myöntää et oon aina diggaillu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
11.12.2010 Huuma, Helsinki. Radio KLF Boom Boom X-Mas# 1 Megapikkujoulut: Vengaboys. Hinta 10e.
Ohoh!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
R Kelly käytti ton rocket to uranus -läpän jo 2007.
R Kellyltä puuttuu tissit, tosin se tykkää kuseksia muiden tisseille joten pakko peukuttaa
joudun tunnustaan ettei mulla oo aavistustakaan mikä juttu tää on, menny totaalisen ohi
jotain eurodancea? jos ni
enkä todellakaan jaksa tsekkailla netistä
Mitä vittua Hantta
nyt kävi näin
pitää varmaan tulla keikalle ni homma selviää
Vengaboysista tulee aina mieleen Safri Duo mutta se on kyllä ihan paska.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
eri molempiin.
otin asioista selvää:
Vengaboys on alankomaalainen eurodanceyhtye. Tuottajakaksikko Wessel van Diepenin ja Dennis van den Driesschenin ideoima yhtye nautti kaupallista menestystä 1990- ja 2000-lukujen taitteessa. Sen tunnetuimmat hitit olivat britannian singlelistan ykkösiksi nousseet Boom Boom Boom Boom!! ja We're Going to Ibiza. Arvioiden mukaan yhtye on myynyt maailmanlaajuisesti 15 miljoonaa levyä.[1] Myös We Like to Party menestyi kohtuullisesti, se nousi britannian singelistan kolmoseksi.
Vengaboysin muodosti neljä mukaan valittua tanssijaa Kim Sasabone, Denise van Rijswijk, Robin Pors ja Roy den Burger.
Hitti We're Going to Ibiza on uusintaversio Typically Tropicalin hitistä Barbados vuodelta 1975. Kyseessä on sama kappale jonka Pirkka-Pekka Petelius levytti 1985 suomeksi nimellä Lellelle.
Hitti We're Going to Ibiza on uusintaversio Typically Tropicalin hitistä Barbados vuodelta 1975. Kyseessä on sama kappale jonka Pirkka-Pekka Petelius levytti 1985 suomeksi nimellä Lellelle.
Lennän luokse Lellen/ siellä simaa saa/ Lelle odotellen/ leipoo herkkujaan
Oikean rytmin kiinni
Tonne keikalle pitää mennä. Jonkun lähteen mukaan siellä olisi myös Dr Alban.
oispa dr. bombay niin jonottaisin jo nyt
Lennän luokse Lellen/ siellä simaa saa/ Lelle odotellen/ leipoo herkkujaan
Tää sanoitus kuumotti mua pienenä,
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:Lennän luokse Lellen/ siellä simaa saa/ Lelle odotellen/ leipoo herkkujaan
Tää sanoitus kuumotti mua pienenä,
siinähän oli alussa se savolaisen lentokapteenin kuulutus
ja singlen toisella puolella legendaarinen tra-la-la
Neljä lippua ostettu
psykokarkki wrote:ja singlen toisella puolella legendaarinen tra-la-la
![]()
![]()
![]()
![]()
Mutta miksei mistään löydy Mr Nobodya?
Oikean rytmin kiinni
Keikka oli loistava.
Puolen tunnin tiiviiseen settiin mahtui kaikki hitit, kohokohtana uusi Rocket To Uranus. Encoressa kuultiin Boom Boom vielä toiseenkin kertaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
vittu on pimeä video