You are not logged in.
EI LÖYDY OTSIKKOA, MITÄ IHMETTÄ? JA KEIKKA ALKAA KYMMENEN MINSAN PÄÄSTÄ!
P.S. EKA SEISKA ON PARAS LOL
KOHTA ALKAA, PITÄÄ HIIPPAILLA EDEMMÄS, SE ON MORO
OK KIVAA
Olen toki ostanut ekan EP:n Lepakon keikalta joskus -96
Ei ollut seiska vaan ceedee
Mut Siilinjärven skenelle :peuk::peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Olen mä jokaisesta levystä tykännyt, mutta ehkä se Derek on ykkönen. Ekan ep:n julkaisu hifi ja lofi versioina oli kyllä huipputempaus!
Pahus ku intter netistä ei löydy Läsnärockin esiintyjälistoja, hämää ku en muista minä vuonna nää oli siellä. Se oli nimittäin hauska keikka ja eka kuulokuva bändistä.
Last edited by janne m. (23.10.2010 10:21)
organizing the boy scouts for murder is wrong
PARI KUVAA EILISELTÄ åhå mistä capsit
"kun soivat rolandin mustat urut, unhoittuvat arjen surut"
Aavikolta on tulossa kolme uutta kymppituumasta! Ensimmäinen niistä ilmestyy noin kuukauden päästä.
Sen voi tilata täältä: http://www.levykauppax.fi/artist/aavikk … un_fun/#lp
Tulispa cd:näkin niin ostaisin
Upea yhtye. Parasta mitä täältä on tullut.
bzort glorf bööth
Seiska ostettu (tilattu) tuoreeltaan ´96 ja samana kesänä myös Ilosaaressa nähty. Keikalla ollut aina kova, viimeksi tainnut nähdä Ilokivessä joskus ´00-´01 paikkeilla. Pitää kyl hommata toi kymppi!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ei keltään löytyis Viitostie EP:tä CD:nä ja haluis ripata siitä Torpedo Boysin 320kbps laadulla ja lähettää mulle sähköpostilla teeeanuu@jyu.fi ? Ei sitä ostamalla mistään saa ja multa löytyy vaan 192kbps versio koneelta ja yhyy
Last edited by Junkieman (17.05.2013 03:29)
Vink vink: huomenna H2Össä luvassa eeppinen setti halki orkesterin historian.
Äärimmäisen kova oli, mitä ennätti tsekkailla.
bzort glorf bööth
Oottakos tuota uutta hommannu? Onks hyvää new agea vai mites?
ootteleepi postikonttorilla noutajaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Norpan ohjelmassa tuli joku biisi ja kuulosti aika hyvältä. Pitää varmaan hommata.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eipä ole näköjään mitään tullut kirjoiteltua... Derek! ja Multi Muysic löytyvät hyllystä ja molemmista tykkään.
Jostain ihme syystä Aavikko saatiin houkuteltua vuonna 2000 Pietarsaareen Poppaloora-nimiselle festarille. Kaatosateen takia jätin kuitenkin keikan välistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mulla on Derek!:istä semmonen venäläinen cd-painos (ihan virallinen tietääkseni), jossa on boonuksena se eka ep. Toihan löytyy toki myös History Of Muysic -kokoelmalta, mutta tästähän on siis kaks eri versiota ja tossa Derek!:in boonuksena on se hifi-versio kun taas kokoelmata löytyy se lo-fi -versio, joten kätevästi on hallussa sitten molemmat
Mulla on Derek!:istä semmonen venäläinen cd-painos (ihan virallinen tietääkseni), jossa on boonuksena se eka ep. Toihan löytyy toki myös History Of Muysic -kokoelmalta, mutta tästähän on siis kaks eri versiota ja tossa Derek!:in boonuksena on se hifi-versio kun taas kokoelmata löytyy se lo-fi -versio, joten kätevästi on hallussa sitten molemmat
Mulla on muuten tuo sama. Oulun Äxästä joskus muistaakseni hankin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ihan kivaa kuunneltavaa tää uus levy tälleen tiistai-iltana
ehkä jopa muulloinkin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Nyt vasta sain Okeanoksen. Oikee kunnon new agea
Planet Fun-Fun vieläkin hankkimatta
Nämä + Rättö ja Lehtisalo olisi viikonloppuna Henkassa!
bzort glorf bööth
Näimpä! Pitää katsoa jos jotenkin pääsisi muutaman sadan kilometrin päästä paikalle.
bzort glorf bööth
video:
Kunnon Daft Punkia joutuu varmaan pitkästä aikaa hankkimaan näiden levyn
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kattelin alennuskenkiä Stockmannilla pari päivää sitten (ei löytynyt mitään), ja toi Aavikon Yes or Know biisi soi siinä taustalla - siis kaupan kaijuttimista! en olis vielä parikymmentä vuotta sitten uskonut, että tälläinen yhteensattuma voisi tapahtua.
seuraavana yönä en saanut kunnolla unta, kun pyöri toi "yes or know, i don't know" hokema päässä.
Raivostuttava kappale! KÄÄK! BLYÄK!
aavikon eka EP löytyy viel hyllystä, kuuntelin joku aika sitten piiiitkästä aikaa. ihan hyvä, voi ton levyn viel pitää. seiskatuumaversio ois ollu toki kivempi, mut cd:llä mennään. jos joku haluaa vaihtaa formaatista toiseen, ota yhteys! (jep, tuskimpa vaan, mutta aina voi kokeilla).