You are not logged in.
Pitempilinjainen suomalaisten rakastama tunteiden tulkki. Parhaiten tunnetaan entisen aviomiehen kanssa tehdyt kappaleet, joitten sanatulvaisuus sekä huvittaa että ihastuttaa. Pannaanpa keskustelun aluksi kappale ennen menestystä, vuodelta 1983.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää on ihan parsa biisi:
Nuori Kaija K, mun tämänhetkinen tukkaidoli
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ja muutenkin ihan käsittämätön kissa tuossa pätkässä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ja muutenkin ihan käsittämätön kissa tuossa pätkässä
Sama, ja biisikin on koko tuotantonsa paras. Operaatio Jalokivimerikin on kyllä kova.
Sooloura on sikäli tajuton, että suurin osa biiseistä kuulostaa Moonlight Shadow -ripoffeilta
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kaijan kokoelman kannesta luin sellaisenkin mielenkiintoisen tiedon, että Maukka Perusjätkän biisissä Vaatteet on mun aatteet Kaija on se, joka huutaa taustalla "ruoskaa, juoskaa jne".
Kuka keksi rakkauden räjäytti tajunnan toisaa kesänä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kaijan kokoelman kannesta luin sellaisenkin mielenkiintoisen tiedon, että Maukka Perusjätkän biisissä Vaatteet on mun aatteet Kaija on se, joka huutaa taustalla "ruoskaa, juoskaa jne".
Kuka keksi rakkauden räjäytti tajunnan toisaa kesänä.
Karate-Pekan versio herkistytti lapin rundilla 2009
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
1. Kun savukkeet on loppuneet
2. Tule lähemmäs beibi
3. Operaatio Jalokivimeri
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27842076
"Kaija Koo on tehnyt näyttävän paluun Suomen musiikkitaivaalle. Vapaa-kappaleen on sanoittanut ja säveltänyt Apulannan Toni Wirtanen. "
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27842076
"Kaija Koo on tehnyt näyttävän paluun Suomen musiikkitaivaalle. Vapaa-kappaleen on sanoittanut ja säveltänyt Apulannan Toni Wirtanen. "
Ainakaan ne Levykauppa Äxän livebiisit eivät kyllä vakuuttaneet .
<@DBGene> senkin karkki
barton_funk wrote:http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27842076
Ainakaan ne Levykauppa Äxän livebiisit eivät kyllä vakuuttaneet .
Yllätyitkö?
Alxity wrote:[
Ainakaan ne Levykauppa Äxän livebiisit eivät kyllä vakuuttaneet .Yllätyitkö?
Aina toivoin kyllä vähän mutta saikin vähemmän
<@DBGene> senkin karkki
mistä sais steel cityn levyjä halvalla?
en tiiä, mut tulin tähän topikkiin vilvoittelemaan ku uutisotsikossa alkaa olla vähe kuumottavaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kopiotkin käy
toi seis on näköjään kaija koon uudella kokoelmalla mutta miksei steel cityn tuotantoa julkaista kokonaisuudessaan uudelleen
Yläasteella meiän luokanvalvoja oli ihan lätkässä Kaijaan ja aina kun se piti aamunavauksen niin se soitti jonkun Kaijan biisin.
True life stories, osa 361.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Yllättävän tykki. Joku sais editoida tuon Cheekin pätkän pois, mutta senkin kanssa parasta Kaijaa yli 15 vuoteen.
Mikä paras biisi? En tiiä yhtään.
Mikä paras biisi? En tiiä yhtään.
Varmaan joku Steel Cityn biisi jossei lasketa niitä Maukka Perusjätkän biisejä joissa se lauloi taustoja tai Jimi Sumenin (No More) Home Movies
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Wtf is steel city?
Wtf is steel city?
Kaijan vanha bändi 80-luvun alussa
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi