You are not logged in.
jossain vaiheessa oli joku tämmöinen liikenteessä tiettyjen forumistien keskuudessa, ideana oli että jokainen äänittää sopivaksi katsomansa biisin mukaan ja lähettää kassun eteenpäin mukanaolevan listan mukaisesti. kasetti alkoi näin:
riki sorsa - tämä kultainen maa
fashion - love shadow
tokana tosin piti alunperin olla joku muu, mutta oli teknisiä vaikeuksia, ja ilmeisesti kaikkea muutakin tuli kun ei kasetista ole sen koommin kuulunut. onko kellään lisää muistoja aiheesta?
Viimeksi kun kuulin kassusta, niin se oli grasskirtilla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tämä oli joskus yli vuosi sitten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hiljaa hyvä tulee
grasskirtillä mitään kommenttia asiaan?
mitten, joko biisi valittuna?
Onko se vielä olemassa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jos en nyt väärin muista niin Swissair/Musiikkivyöry porukalla oli kasarilla tää kiertävä kasetti hommeli, jossa jokainen äänitti omaa musiikkiaan pikku pätkän / biisin verran. kellään kuulokuvia tällaisesta?
mitten, joko biisi valittuna?
MITTEE?
no okei, tainnu mitskulla olla muita kiireitä viime aikoina, ootellaan rauhassa
Toissa kesänä taisin olla huolissani siitä, mihin osoitteeseen kassu on tulossa. Ettei vaan ois päässy käymään niin, että seuraava foorumisti ois joutunu pari viikkoa odottamaan ...
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
joo on se mulla! just joku päivä törmäsin siihen et eiihhssss
yritän kattoo tällä viikolla siihen jotain sopivaa kenelle mä sit annan sen, vai lukiko se siinä lapussa? voi fail...
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
wau
Kasetin kanneksi vaihtuva banneri?
Älä päästä painiks sitä
joo on se mulla! just joku päivä törmäsin siihen et eiihhssss
yritän kattoo tällä viikolla siihen jotain sopivaa kenelle mä sit annan sen, vai lukiko se siinä lapussa? voi fail...
taas on vuosi vierähtänyt, mitäs tälle nyt kuuluu?
mitten wrote:joo on se mulla! just joku päivä törmäsin siihen et eiihhssss
nyt on niin, et kiertäväkassu on istunut nyt joku kk mun levysoittimen vieressä sillei VISIBLY HOLLILLA MUISTUTTAMASSA OLEMASSAOLOSTAAN, voipite olla et nyt kun pitää miksailla ssssantaa varten anyway tämä menee eteenpäin
voi olla
voi olla et ei
Last edited by mitten (28.11.2011 18:48)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Viztsi ku ois nauhottava dek
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Onko se vielä olemassa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mitten wrote:joo on se mulla! just joku päivä törmäsin siihen et eiihhssss
toinen vuosipäivä lähenee
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Toisaalta olisi hienoa vastaanottaa vuosikymmenen kiertänyt kasetti.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
MITTEN, MIKÄ ON TILANNE?
oliko niin että listan mukaan tän piti vielä koukata uudestaan kaikkien kautta
Veikkaan, etten ite ehdi jäädä eläkkeelle ennen kuin tää on kiertänyt, mutta psykokarkilla taitaa olla niin ja näin.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
ei kukaan enää jää eläkkeelle
paitsi kiertävä kasetti eiq
MITSKU! kun oot nyt muuttamassa niin onko kasetti tullut vastaan?
MITSKU! kun oot nyt muuttamassa niin onko kasetti tullut vastaan?
ilmeisesti ei
RIP kasetti ja sen ensimmäinen artisti, riki sorsa