You are not logged in.
Aika harva levy tosiaan on ihan välttämätön, mutta voin kyllä pistää ton sivuun sinne pääsiäiseen saakka. Jos vaikka silloin ohimennen nähtäis. Liikuskelen silloin joko Vastavirran tai Klubin lähistöllä...
No se olisi kiva kyllä, kiitos. Asun noin sadan metrin päässä Klubilta.
Meikä on menossa tänään hki-tre-hki, joten muulina toimiminen onnistuisi, jos levyn saisi n. klo 16 Vallilaan. Tampereella sijaintini on koko illan Klubi.
Kiitos tarjouksesta, mutta ei asialla tosiaan minun puolestani noin kiirettä ole. Ellei upsetter nyt sitten jostain syystä satu liikkumaan Vallilassa päin kyseinen levy kainalossaan.
Kiitos tarjouksesta, mutta ei asialla tosiaan minun puolestani noin kiirettä ole. Ellei upsetter nyt sitten jostain syystä satu liikkumaan Vallilassa päin kyseinen levy kainalossaan.
Myös nämä vaihtoehdot ovat mahdollisia:
15 asti Lönkan Ruoholahden pääty
15:30 Haaga
15:30 - 16:00 Haagan ja Vallilan välinen tieverkosto
16:00 - 16:30 Vallila
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:9d651acb31="lintumies"]Kiitos tarjouksesta, mutta ei asialla tosiaan minun puolestani noin kiirettä ole. Ellei upsetter nyt sitten jostain syystä satu liikkumaan Vallilassa päin kyseinen levy kainalossaan.
Myös nämä vaihtoehdot ovat mahdollisia:
15 asti Lönkan Ruoholahden pääty
15:30 Haaga
15:30 - 16:00 Haagan ja Vallilan välinen tieverkosto
16:00 - 16:30 Vallila[/quote:9d651acb31]
Ja tähän kaikkeen vastaan klo 16.30, että pääsin duunista vasta nyt, eli eipä tuo sinänsä oivallinen suunnitelma onnistunut... Damn!
Harmi että forsston vaivannäkö meni hukkaan.
Ei nyt mennä kutsumaan parin foorumiviestin kirjoittamista vaivannäöksi. Harmi, etten aiemmin tuota dilemmaanne spotannut. On tässä tullut meinaan ravattua tuota hki-tre -väliä viime aikoina aika taajaan.
Tero saatana, s'olet gay!
Mennäänpäs taas samalla diilillä, kuin aiemmin, eli ei tartte korotella hintaa, vaan levy lähtee lähtöhinnalla. Paitsi siis tietysti, jos levystä on jo huutoja. Ja jos joku kiinnostaa, niin vaikka yksäriä peliin, niin saadaan pisnikset hoidettua.
Ja se osoitehan oli:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s … t=%&lcat=X
Kaikenlaista lättyä taas lisätty, ja pidetään sitä samaa diiliä edelleen voimassa kuin aiemmin...
Osoitehan on ja pysyy:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s … t=%&lcat=X
Hei paas mulle toi Born to Run boxi, kun kohtuulliseen hintaan lähtee. Olikse sie, jolta min piti parit Waterboys-sinkut lunastaa?
Ok, Bruce-boxi on varattu sulle. Halpa hinta johtuu siis siitä, että 48 sivun booklet puuttuu boksista. Koko hoito on muuten kuin uusi.
Jepulis, mie se olin, mutta sinkut on menneet jo aikas kauan sitten, kun susta ei kuulunut mitään elonmerkkejä aikapäiviin... zorppa.
Hei paas mulle toi Born to Run boxi, kun kohtuulliseen hintaan lähtee. Olikse sie, jolta min piti parit Waterboys-sinkut lunastaa?
Tota noin... Mites on Ulvis, haluutkos sen Bruce-boxin vai et?
Tässä on nyt vierähtänyt vajaa viikko, etkä ole vastannut lähettämääni yksäriin, saati sitten tänne foorumille, vaikka muualle oot kirjotellut...
[quote:e072c91c02="Ulvilan pikkunatsi"]Lähtikse priva jo viikko sitten?
Joo, oon vähän laiska vastaamaan noihin privoihin. Tällä viikolla vois treffata. Vituiksi menneen unirytmin takia en oikein ennen kolmea lupaa ehtiväni minnekään.[/quote:e072c91c02]
Lähti joo, tai ainakin melkein... 29.7. Liiottelin näköjään vähän...
Lauantaina poistun maasta kahdeksi viikoksi, mutta sitä ennen pitäis sopia mainiosti mikä päivä vaan. Esim jossain keskustassa, vaikka jo huomenna? Ehdota jotain aikaa ja paikkaa, niin katotaan...
Ja samalla vanhalla diilillä mennään edelleen.
Osta osta, jookosta...
Röövel Ööbik kiinnostaisi kyllä tuohon hintaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Pannaan toki. Privana tili- ja osoitetiedot?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:4caaaef3a7="upsetter"]Ja samalla vanhalla diilillä mennään edelleen.
Osta osta, jookosta...
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?c … u&status=N[/quote:4caaaef3a7]
Mulle noi Renderersit.
[quote:af5134cbbb="lejoncio"][quote:af5134cbbb="upsetter"]Ja samalla vanhalla diilillä mennään edelleen.
Osta osta, jookosta...
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?c … u&status=N[/quote:af5134cbbb]
Mulle noi Renderersit.[/quote:af5134cbbb]
Ok.
Kiitokset upsetterille. Levy tuli eilen moitteettomassa kunnossa, ja sisältökin yllätti positiivisesti.
turston wrote:
[quote:ce96e550f5="Bedderi"]Kiitokset upsetterille. Levy tuli eilen moitteettomassa kunnossa, ja sisältökin yllätti positiivisesti.
![]()
Kiitostapa kiitosta vaan sinnekin... [/quote:ce96e550f5]
Sama täällä. Levyjen sisällöstä en vielä osaa sanoa mitään muuta kuin, että Renderers on parhutta.
[quote:0e0536170d="upsetter"][quote:0e0536170d="Bedderi"]Kiitokset upsetterille. Levy tuli eilen moitteettomassa kunnossa, ja sisältökin yllätti positiivisesti.
![]()
Kiitostapa kiitosta vaan sinnekin... [/quote:0e0536170d]
Sama täällä. Levyjen sisällöstä en vielä osaa sanoa mitään muuta kuin, että Renderers on parhutta.[/quote:0e0536170d]
Kiitostapa kiitosta vaan sinnekin...
Kiitokset upsetterille. Levy tuli eilen moitteettomassa kunnossa, ja sisältökin yllätti positiivisesti.
![]()
Täytyy kompata Bedderiä. Ostin itsekin "puolisokkona" suhteellisen edullisesti tuon Röövel Ööbikin levyn ja yllätyin positiivisesti. Olihan mulla jokin käsitys siitä, että se on hyvä levy, mutta että näin hyvä..
Nyt ymmärrän vähän paremmin miksi se Peelin setäkin diggaili niin tätä.
Btw, mistäköhän sitä uutta levyä saisi edullisesti? Ei nyt olisi oikein varaa investoida siihen paria kymppiä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.