You are not logged in.
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?s … =X&start=0
Sovitaan vaikka niin, että levyt lähtee lähtöhintaan (paitsi jos niissä on jo huutoja). Ei siis tarvi korotella, ellei ihan välttämättä halua... Mahdolliset postit hintojen päälle.
voisin napata noi
James White & The Blacks: Off White (Ze) LP james chance
The Ex: Hands Up! You're Free (Ex) LP peel sessions
The Ex: Joggers & Smoggers (Ex) 2CD
The Ex: Pokkeherrie (Pockabilly) LP
jos saisin vaikka noudettua ne joskus joulunajan välipäivinä jos oot helsingggisä?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hienoa
kiitos kärsivällisyydestä! voin pistää rahoja tilile kyl aiemminkin kunhan saan sinne siirrettyä (tai rumba maksaa velkansa)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Voisin ostaa nämä:
Th' Faith Healers UK: Imaginary Friend (Too Pure/Elektra) CD
Th' Faith Healers: L' (Too Pure/American) CD
Kitchens Of Distinction:Breathing Fear(One Little Indian) 7"
Maksaisin tilille ja levyt postin kautta.
Hööj, otan molemmat big blackin levyt.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Åhå, siel oli kolme big blackin levyä. Mut otan siis nussimislevyn ja atomizerin.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Mie haluisin tän:
The Ex: Turn (Ex/Touch & Go) 2CD
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Suosittelen Archbishop Kebabin Bellyhuntingia
This must be what jail / I will scratch
Tuo kiinnostais:
14 Iced Bears: In The Beginning (Slumberland) CD C86
tuon voisin vaikka:
God Is My Co-Pilot: The Best Of... (Atavistic) CD
6 eukkaa siis?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Juu, tuo "tarjous" on tosiaan voimassa edelleen, vaikka vähän nyt tulikin törttöiltyä Dirty Blue Genen ja Psychocandyn tilailujen kanssa (sori!).
Kantsii varmaan pistää jatkossa myös privapostia jos joku lättynen kiinnostaa, niin ei pääse asia ainakaan unohtumaan...
Mainin Motion Pool kiinnostaisi kovasti, rahaa taitaa tosin olla vasta viikon kuluttua...
Jee, palataan asiaan. Viimeistään pääsiäisenä, mutta todennäköisemmin jo viikon kuluttua.
[quote:9093246d53="lintumies"]Felt-lp voisi kiinnostaa, jos sen saisi Tampereelle jollain konstilla ilman postikuluja.
Hmmm, anyone?? Itse olen tulossa Tampereelle vasta pääsiäisen aikoihin...[/quote:9093246d53]
Voin kyllä odottaa. Ei se tietysti niin välttämätön ole, mutta jos muita ostajia ei löydy jonoksi asti, niin...
[quote:72ab7a00d6="upsetter"][quote:72ab7a00d6="lintumies"]Felt-lp voisi kiinnostaa, jos sen saisi Tampereelle jollain konstilla ilman postikuluja.
Hmmm, anyone?? Itse olen tulossa Tampereelle vasta pääsiäisen aikoihin...[/quote:72ab7a00d6]
Voin kyllä odottaa. Ei se tietysti niin välttämätön ole, mutta jos muita ostajia ei löydy jonoksi asti, niin...[/quote:72ab7a00d6]
Viimeksi kun katsoin, niin jonoa ei juurikaan ollut...
Aika harva levy tosiaan on ihan välttämätön, mutta voin kyllä pistää ton sivuun sinne pääsiäiseen saakka. Jos vaikka silloin ohimennen nähtäis. Liikuskelen silloin joko Vastavirran tai Klubin lähistöllä...