You are not logged in.
Huomasin että mullahan on täällä levyjä joita en oo kaivannu pätkääkään. Nyt nopeasti pois, tuun ehkä huomenna tai ylihuomenna viimeistään Helsinkiin, joten sitä ennen kannattaa. Siinä kolmannen päivän tienoolla tuun varmaan uudestaan tätä kautta Helsinkiin joten silloin on toinen sauma, mut ainoo mikä on satavarmaa on tää viikonalku. Nyt menee melkein kaikki mitä löytyy, kohta pukkaa listaa.
Kunnot ja hinnat tsekkaan sen mukaan mikä ketäkin kiinnostaa, naks naks. Tartten RAHAA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mikäs tämmönen topikki
niin jotai levypisnexii oli kai, tuleeko huig 5. päivä pitkämieheen muuan miehen keikalle kuten facebookissa sanotaan, siellähän vopis, en tosin musita mistä levyistä olikaan kyse
[quote:2fa4047112="psykokarkki"]mikäs tämmönen topikki
niin jotai levypisnexii oli kai, tuleeko huig 5. päivä pitkämieheen muuan miehen keikalle kuten facebookissa sanotaan, siellähän vopis, en tosin musita mistä levyistä olikaan kyse
[/quote:2fa4047112]
tuskin meen sinne sittenkään
mut huomenna illalla tai sit 5. päivällä sopis varmaanki, pitää ottaa selvää aikatauluista tässä
oliks huomenna tänään eiq
5. päivä oon päivällä duunissa, tuu töölööseen
tai sit pitää jättää levyt jonkun muun toimitettavaksi, kattellaan
[quote:cd6af8b1a2="psykokarkki"]oliks huomenna tänään eiq
5. päivä oon päivällä duunissa, tuu töölööseen
tai sit pitää jättää levyt jonkun muun toimitettavaksi, kattellaan[/quote:cd6af8b1a2]
kai sitä ainakin etutöölööseen voi tulla
mut taka-töölööseen ois tarkoitus :mad2::peuk:
huomenna duunin jälkeen kaupungilla?
voihan sitä takatöölöönkin, ehkä. tai jos oon mestoilla vielä niin duunin jälkeen sillon?
mahdollisesti huomenna joo, pistän ton numeron muistiin tuolt' toisest' topikist'
mahdollisesti huomenna joo, pistän ton numeron muistiin tuolt' toisest' topikist'
:lol: