You are not logged in.
fred tomaselli
ihan hemmetin siistejä niinku oikeessa koossa nejnejnejnejnejnejne
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mulla on yksi ainoa oikea taulu, Olavi Laineen Tyttö sinisissä. Kuvaa ei ylläripylläri löydy, mutta tässä pari saman tyylistä samalta taiteilijalta:
Aika samat värit ku alemmassa, mutta tummemmat. Ja se on kauniimpi. Oon niin rakastunu tohon, voi joka päivä tuijotella kyllästymättä. Se näyttää tyyneltä ja rauhalliselta, itsevarmalta, mutta ei aggressiivisella tavalla.
Tätä jaksan myös ihastella, maailman hienoin juliste, jonka kaveri tilas synttärilahjaksi:
60-70-luvun julistetaide onkin jo ihan juttu erikseen. Voisin postata miljuuna kuvaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:98b3295c53="Pilke"]Mulla on yksi ainoa oikea taulu, Olavi Laineen Tyttö sinisissä
[/quote:98b3295c53]
Mun lemppari on tämä Verspronckin lähes nimikaima taulu.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Mun ainoa "oikea" taulu on tää
Siis tän originaali (by Kari Leppänen). Ostin itelleni synttärilahjaksi viime (?) vuonna. Ei oo korkeakulttuuria, mut so not.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
http://kokoelmat.fng.fi/wandora/w?lang=fi&action=gen
Hyvä sivusto valtion taidemuseon kokoelmista.
Löytyy vanhempaa ja uudempaa ja voi hakee teemoittain tai tekijän nimen mukaan jne...
Kuvat voi myös klikkailla isommiks.
En löytäny googlella kuvaa neekeri taulusta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En löytäny googlella kuvaa neekeri taulusta
piffiläiset nyt hereillä
[quote:6e4a3f3043="Pope"]En löytäny googlella kuvaa neekeri taulusta [/quote:6e4a3f3043]
piffiläiset nyt hereillä
Selasin piffin asiaan liittyviä ketjujakin mutta ei onnannu
[quote:8f4a7b874d="huïg"]smaa
francis pekoni on kans PARAS
[/quote:8f4a7b874d]
Kyllä tällä mennään
Keith Haringia mä aika lailla inhoan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
pannan tänne, oisko ehkä hienoin kuva ikinä
^ meni muuten suoraan läppärin taustakuvaksi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Klassikoilla mennään Richter, Warhol, Bacon, Rothko, Acconci, Nauman ja Tykylevits!
Berliinissä ehdin pikaisesti juosta läpi Altes Nationalgallerin. Ei siinä kyllä paljon katsomista ollutkaan, jonkin verran impressionismia, mutta aika vähän eikä mitään ihmeellistä. Suurin osa oli saksalaista realismia ja romantiikkaa, joka on kyllä aika kypsän kiiltokuvamaista meininkiä.
Näin sentään tämän hienon Hegelin muotokuvan (1831):
ja tämän komian Arnold Böcklinin Selbsbildnis mit Fiedelndem Tod (1872):
Last edited by Feggy (20.02.2010 12:26)
paul klee - highways and byways
koskahan ehtis sinne escherin näyttelyyn?
ours is not to reason why.
voi vittu
Pitäis päästä käymään SWEITSIssä syyskuuhun mennessä.
The illustrious Jean-Michel Basquiat would have celebrated his 50th birthday this year, so to commemorate the great artist the Fondation Beyeler is the location for a retrospective exhibition. With over 100 pieces of Jean-Michel Basquiats on showcase this makes for a rare opportunity to see one of the most influential artists of the modern era in the flesh. Fondation Beyelers director and co-curator, Sam Keller provides further insight thanks to an interview on Vernissage TV while you have until September 5 to catch the Jean-Michel Basquiat Retrospective Exhibition.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vois tosin olla semmosiakin kuvia missä näkyis selkeemmin et ne on vaan katumaalauksia.
Katutaiteesta kiinnostuneiden kannattaa tsegata:
Tuksuko se siinä Tuksu Jr:n ikuistamana?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
juu, julia-siskolla selkeästi lahjoja
Block reason: Forbidden Category "Intimate Apparel/Swimsuit"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!