You are not logged in.
Jos tommonen sattuu nurkissa lojumaan. Oon ostanu kirpparilta ja huuto.netistä yhteensä kaksi kappaletta. ja molemmat hajos heti.
TOIMIVA ja HALPA olis siis asiasanoja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voisin jopa miettiä omasta luopumista..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Desettikakki
[quote:595bf24b39="barton_funk"]Jos tommonen sattuu nurkissa lojumaan. Oon ostanu kirpparilta ja huuto.netistä yhteensä kaksi kappaletta. ja molemmat hajos heti.
TOIMIVA ja HALPA olis siis asiasanoja. [/quote:595bf24b39]
Tiiän miltä susta tuntuu... On kans ollu hiton huonoa tuuria dekkien kanssa. 90-luvulla mulla oli kirpparilta ostettu peli, joka toimi vuosikaudet ihan moitteettomasti. Olis pitäny viiä se huoltoon kun viimein hajosi, sen jälkeen on tullut hankittua viisi (5) dekkiä, jotka on hajoilleet eri tavoin aika nopeesti oston jälkeen. Viimesimmän sain kyllä ite taas toimimaan magian avulla.
Mut siis asiaan: jos on millään muotoa vaan varaa, niin kyl suosittelisin et ostaa kumminkin vähän kalliimmalla jostain Classic Hifistä tms. huolletun vehkeen. Halvemmaks se loppupeleissä varmaan tulee.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Löytyis tollanen, täytyis vaan jaksaa tilata Partcolta uudet hihnat ja laittaa paikalleen. Luopua voisin aika lailla hihnojen hinnalla jos Tampereella tai Jynkkylässä joskus kurvailet.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
http://www.vintagecassette.com/Onkyo/TA-201
Mulla olisi tällainen tosiaan aika tavalla turhana nurkissa pyörimässä. Pitäisi toimia ihan ok..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.