You are not logged in.
Parasta uutta suomalaista musaa pitkään aikaan. Tulin siihen tulokseen, että bändi ansaitsee näin levyn ilmestymisen kunniaksi oman otsikkonsa, erotuksena Paavoharju/Joose-lätinöistä.
Suomimorsiamen pyhä tie on ensimmäinen tänä vuonna ostamani uusi levy. Oon kuunnellut sitä pari päivää, ja levyssä on vielä tosi paljon pureskeltavaa. Varovaisesti voisin arvioida, että se on parasta, mitä nää Savonlinnan hörhöt on julkaisseet.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Varovaisesti voisin arvioida, että se on parasta, mitä nää Savonlinnan hörhöt on julkaisseet.
Eri. Vaik onhan tällä levyllä hetkensä ja taustoissa tosi hyvä meininki, niin silti jotenkin vähän turhan "sekamelskaa" eikä noi ihan eri maasta kotoisin olevat hyvät biisit jotenkin jaksa mielestäni tukea toisiaan tarpeeksi.
Ostan tän kyllä aika varmasti ihan vain yksittäisten biisien takia, mutta odotin vähän parempaa kokonaisuutta. Nyt jää vähän heikoksi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8802bfb67d="Laatu"]Varovaisesti voisin arvioida, että se on parasta, mitä nää Savonlinnan hörhöt on julkaisseet.[/quote:8802bfb67d]
Eri.
Sama. Ei tämä mitenkään yllä paavixen Yhä hämärään tasolle, mutta tällainen sekoilu toimii hyvin yksittäisten biisien muodossa.
bzort glorf bööth
mielenkiintoinen levy kyllä, ja oikeastaan haluisin puhua tästä ja joosen uudesta paavoharju-topikissa mutku kaikilla on nyt omat topikit
niin, ei tää kyllä mikään räppilevy oo mut jännää soundia, itse asiassa yllättävänkin lähellä paavoharjua tavallaan, kuin saman kolikon toinen puoli jos klisheinen vertaus sallitaan. ja joosen biisit on aika joosea. jatketaas harjoituksia
SHITE!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Huomenna saanee tän levyn kuunneltavaksi. Katotaan sitte. Aikamoisia tuntemuksia herättää!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Musa ei oikein mulle toimi, mutta pitänee tunnustaa, että kiinnostuisin välittömästi ja vain siinä tapauksessa jos nää vaan olis amerikoista ja lesboja
organizing the boy scouts for murder is wrong
Musa ei oikein mulle toimi, mutta pitänee tunnustaa, että kiinnostuisin välittömästi ja vain siinä tapauksessa jos nää vaan olis amerikoista ja lesboja
![]()
![]()
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää koko Harmaa Getto on vähän kuin tämä video: http://www.youtube.com/watch?v=7ZE-hzefl8M
Eli jos paskaisuuden ja kurjuuden on tarkoitus järkyttää/kolahtaa jotenkin, niin on menty pieleen kun enemmän tuo kaikki vain haukotuttaa. Jotenkin tekemällä tehtyä ja ylinäyteltyä soopaa.
Jos paskaisuuden ja kurjuuden on tarkoitus naurattaa, niin silloinkin on menty pieleen kun edelleen haukotuttaa. Jotenkin tekemällä tehtyä ja ylinäyteltyä soopaa.
Harmittaa vaan parhuusartistien paskat levyt. Asankin uusin levy oli loppupeleissä niin tylsä, että se vähän varjostaa aiempaa laatutuotantoa ja sama vaikutus on Harmaalla Getolla jäseniensä muihin projekteihin.
Kovia pr-miehiä ja imagonrakentajia nää tyypit on, mutta sekö se ainoa viesti toiminnassaan onkin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Miks jengi on niin yllättyneenä siitä, että Suomessa tehdään skeidaa ns. räppiä?
Täytyy myöntää, että tämä kyllä nauratti.
[quote:d3074807c6="Tero Alanko"]
Näyttävät sitten Harmaan Geton kaverit ripulipaskantavan seinää vasten, juovan kulutusmaitoa ja polttavan toppakaupalla L&M-tupakkia. Ilmeisesti se on sitä rankkaa meininkiä, josta useimmat meistä eivät tiedä yhtään mitään.[/quote:d3074807c6]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Luin toki sigun kanssa näin:
[quote:5e9c45701e="Moronica"]Täytyy myöntää, että tämä kyllä nauratti.
[quote:5e9c45701e="Tero Alanko"]
Näyttävät sitten Harmaan Geton kaverit ripulipaskantavan seinää vasten, juovan kulutusmaitoa ja polttavan toppakaupalla L&M-tupakkia. Ilmeisesti se on sitä rankkaa meininkiä, josta useimmat meistä eivät tiedä yhtään mitään. Mautonta ääliömusaa junteille siis.[/quote:5e9c45701e][/quote:5e9c45701e]
organizing the boy scouts for murder is wrong
bzort glorf bööth
Miks jengi on niin yllättyneenä siitä, että Suomessa tehdään skeidaa ns. räppiä?
Ei nyt dissata raptoria!
Toisin sanoen Harmaa Getto tekee 2Pacille saman minkä Euro-Sepi teki Elvikselle.
ja silti vain yksi tähti :confused::redface:
Otin amerikkaan mukaan kaksi suomalaista levyä, joista toinen oli Lännen-Jukan ja toinen Harmaan Geton.
Edelleenkin tää meininki rulaa. Parhaimmillaan yhtye kuulostaa siltä, kuin jos Caroliner olisi Suomesta ja tekisi hiphoppia.
Mut näillä on toki oma juttunsa. Harmaa alamaailma. Arwi Lind on räppääjänä ihan vitun raju ja ennalta-arvaamaton. Massiiviset propsit.
Eikä sovi unohtaa Lauri Ainalan lofibiittejä - todennäköisesti Suomen paras biittinikkari.
Joose on hemmetin lahjakas ja sen soolobiisit tekevät levystä monipuolisen. Toisinaan ne myös sulautetaan hoppiin taidokkaasti, esim loistavassa Taipale-biisissä.
Näiden kolmen lahjakkuuden yhdistäminen on mun mielestä saanu aikaan parasta jälkeä. Just toi meininki ettei välitä vittuakaan konventioista (ja sen takia jengi näköjään suorastaan loukkaantuu) on tehnyt vaikutuksen.
Taitaa olla jopa ykkösehdokas vuoden levyksi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Parhaimmillaan yhtye kuulostaa siltä, kuin jos Caroliner olisi Suomesta ja tekisi hiphoppia.
mahtava vertaus
koskahan nää vois muuten nähdä livenä?
[quote:6117baffe7="Laatu"]Parhaimmillaan yhtye kuulostaa siltä, kuin jos Caroliner olisi Suomesta ja tekisi hiphoppia.[/quote:6117baffe7]
mahtava vertaus![]()
![]()
koskahan nää vois muuten nähdä livenä?
Vähän epäilen, että eivät enää oikein keikkaile.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
sama
bzort glorf bööth
yhden keikanko tekivät vai mitäs
Ensi lauantaina Turun klubilla Fest-O-Rama-festivaaleilla HARMAA GETTO
Ihan mieletön innostus päällä näin etukäteen. Oispa tulossa jotain tosi päräyttävää settiä.
mummelihan näki nää keikalla taannoin, luulin jo et tää touhu loppu mutta onko suunnitelmat muuttuneet? uutta levyä luvassa? maailmankiertue 2010?
Aivan järkyttävän hyvä keikka.
Eksklusiivista tietoa rotseille: juttelin muutaman sanan Arwi Lindin kanssa, ja hän totesi, että toinen levy on valmisteilla. Keikkaa yritetään järkätä Tampereelle. Vastavirta on todennäköisin paikka. Mahtavaa!
Niin, aivan järkyttävän hyvä keikka Turussa. Olin toki eturivissä ja sain ehtoollisviinat ja siunaukset. Lavalla pelailtiin spiritististä ouija-peliä, kirottiin vanhaa vihtahousua, julistettiin ja mesottiin ihan vitusti, ja parodioitiin herätysjuhlia. Toi parodiointi on huono sana, sillä huumori näiden touhuissa oli lavalla samaa tasoa kuin albumillakin - ei koskaan oikein tiijä kuinka tosissaan heput ovat, mutta koko ajan semmonen mahoton pilke silmämunassa. Jos pitäisi parilla sanalla kuvailla, niin keikka oli hirveää kohkausta. Mutta pelkästään hyvällä tavalla. Räppibiisit jäivät osittain sivuosaan, sillä setissä loistivat erityisesti levyn renkutusbiisit, Peura ja Taipale mieleenpainuvimpina. Youtube-klippien perusteella osasin odottaa päheetä settiä, mutta kyllä nää silti osasivat yllättää täydellisesti. Oli itsellä päällä harvinaisen kova hurmoshenki näiden juhlien aikana.
nostetaanpa tämäkin
Harmaa Getto are making a new album, this time inspired more by Rage Against the Machine and Korn (!) than Cypress Hill.
tämä :lol:
bzort glorf bööth