You are not logged in.
Makeaa myrkkyä ja Viimeiset viisi kilometriä. Ei pitäisi jättää ketään kylmäksi.
Ehtaa rytmikästä suomalaista tanssimusiikkia.
Olen antanut sormet ja käteni kaikki,
olen katsonut kuinka ne hakataaan poikki.
Olen ulvonut yötä ja odottanut kuuta,
tahtonut enemmän ja jotakin muuta.
Kädet vapisee;
ei edes tupakkaa mieleni tee.
Ruumiistani irtoan melkein,
ja itseäni katselen,
kun:
Maa tärisee,
nyt se tulee, nyt se kävelee.
Tällä kertaa kiinni sen saan,
ennen kuin se katoaa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ennen suomenkielistä levytysuraansa nää keikkaili englanniksi nimellä Mercy Street. Ja kaksisssa vielä nimettömän bändin ihan ekoissa treeneissä WElmun tiloissa Vantaalla soitti bassoa... Tai no, eipä sittenkään yhtään mitään.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:ee4de23f47="Ulvis"]Onks toi bändin nimi otettu siitä Peter Gabrielin biisistä?
Ja heti aamutuimaan brassailemassa [/quote:ee4de23f47]Kumpaankin vahva ehkä...
[quote:771af00756="tomitarmo"][quote:771af00756="Ulvis"]Onks toi bändin nimi otettu siitä Peter Gabrielin biisistä?
Ja heti aamutuimaan brassailemassa [/quote:771af00756]Kumpaankin vahva ehkä... [/quote:771af00756]Tai pikemminkin enpä kuule tiijä...
Ennen suomenkielistä levytysuraansa nää keikkaili englanniksi nimellä Mercy Street. Ja kaksisssa vielä nimettömän bändin ihan ekoissa treeneissä WElmun tiloissa Vantaalla soitti bassoa... Tai no, eipä sittenkään yhtään mitään.
Ja sitä ennen niiden nimi oli Just Divorced ja soittivat samassa treenikämpässä Janne Kuution kanssa, jossa soitin kitaraa (tämä ei ole se Otaniemen yhtye). Sittemmin soitin Puolikuun rumpalin kanssa (joka on hieno seuramies) Sylvia-yhtyeessä. Jotta ei siis sittenkään mitään.
[quote:51d7f94216="tomitarmo"]Ennen suomenkielistä levytysuraansa nää keikkaili englanniksi nimellä Mercy Street. Ja kaksisssa vielä nimettömän bändin ihan ekoissa treeneissä WElmun tiloissa Vantaalla soitti bassoa... Tai no, eipä sittenkään yhtään mitään. [/quote:51d7f94216]
Ja sitä ennen niiden nimi oli Just Divorced ja soittivat samassa treenikämpässä Janne Kuution kanssa, jossa soitin kitaraa (tämä ei ole se Otaniemen yhtye). Sittemmin soitin Puolikuun rumpalin kanssa (joka on hieno seuramies) Sylvia-yhtyeessä. Jotta ei siis sittenkään mitään.
Just Divorcedin ja Puolikuun välissä oli itse asiassa Norma Jean Blue, josta Kari P sai kenkää. Mercy Street syntyi sen jälkeen ja koska oltiin samassa paikassa duunissa Karin kanssa, se pyysi mut mukaan. Ihan liian poppia olivat jo siinä enkku-vaiheessakin mulle...
[quote:f3fa3828bd="Feggy"][quote:f3fa3828bd="tomitarmo"]Ennen suomenkielistä levytysuraansa nää keikkaili englanniksi nimellä Mercy Street. Ja kaksisssa vielä nimettömän bändin ihan ekoissa treeneissä WElmun tiloissa Vantaalla soitti bassoa... Tai no, eipä sittenkään yhtään mitään. [/quote:f3fa3828bd]
Ja sitä ennen niiden nimi oli Just Divorced ja soittivat samassa treenikämpässä Janne Kuution kanssa, jossa soitin kitaraa (tämä ei ole se Otaniemen yhtye). Sittemmin soitin Puolikuun rumpalin kanssa (joka on hieno seuramies) Sylvia-yhtyeessä. Jotta ei siis sittenkään mitään.[/quote:f3fa3828bd]
Just Divorcedin ja Puolikuun välissä oli itse asiassa Norma Jean Blue, josta Kari P sai kenkää. Mercy Street syntyi sen jälkeen ja koska oltiin samassa paikassa duunissa Karin kanssa, se pyysi mut mukaan. Ihan liian poppia olivat jo siinä enkku-vaiheessakin mulle...
Eikös tuossa Norma Jean Bluessa ollut basisti-Markkanen, jonka vaimo tapasi hakea miehen treeneistä kesken kaiken...Kari, nyt kotiin!
Eikös tuossa Norma Jean Bluessa ollut basisti-Markkanen, jonka vaimo tapasi hakea miehen treeneistä kesken kaiken...Kari, nyt kotiin!
Pappaosaston muisteluille
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:5dd765a815="Feggy"]Eikös tuossa Norma Jean Bluessa ollut basisti-Markkanen, jonka vaimo tapasi hakea miehen treeneistä kesken kaiken...Kari, nyt kotiin![/quote:5dd765a815]
Pappaosaston muisteluille
Jpp, lisää tällaisia avauksia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Foorumin kovinta asiakirjoitusta! Hienoa lukea tekijämiesten muisteloita, hattu pois päästä vaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Parasta biisiä ei ole vielä edes mainittu.
Onko fabuja jäänyt koskaan nakertamaan, että nyt jäi hyvä rahasiivu sivuun, kun kuulitte radiosta ensimmäistä kertaa "Viimeiset viisi kilometriä"?
Ei.
[quote:93cfb74522="Ulvis"]Onko fabuja jäänyt koskaan nakertamaan, että nyt jäi hyvä rahasiivu sivuun, kun kuulitte radiosta ensimmäistä kertaa "Viimeiset viisi kilometriä"?[/quote:93cfb74522]
Ei.
Mä oon kyl itkeny itseni uneen jo 21 vuoden ajan...
Lauletaanko "Makee myrkkyä" -biisissä että nyt on saatava tehtyä jotakin ja silleen, vai nyt on saatava tehtyä jotakin jo sille?
Jos on ensiksimainittu, niin ei voi kuin arvostaa!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
eilen näköjään tasan kymmenen vuotta edellisestä spämmistä tänne