You are not logged in.
Pages: 1
..
Last edited by kulkiya (14.03.2015 01:43)
jee! olisko mahiksia hankkia tää ja se kasetti samalla? åhå privastelut håmåna
Onnistuu onnistuu. Joustava asiakaspalvelu on päivän sana!
Mulle kans. Missä viipyy kasetti!?!
Mä pistän rahnaa tilille illemmalla.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mä pistän lahnaa tillille illemmalla.
arvasub
Helsingistä voi käydä kipaisemassa omansa myös pitkämiehestä tai levykauppa äxästä.. hinta taitaa olla vähän eri, mut kuitenkin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Helsingistä voi käydä kipaisemassa omansa myös pitkämiehestä tai levykauppa äxästä.. hinta taitaa olla vähän eri, mut kuitenkin.
lehti vaikuttaa oikein hyvältä, luen tarkemmin viikonloppuna. kasettikin kannattanee hankkia samalla wink wink
Mielenkiinnolla odotan Kangosjärvi-haastattelua. Ja muutakin.
Helsingistä onkos kellään sitä new enpä kuule tiijä orderin ultravox ekaa sinkkua, eiku
voi
käydä hehe onkos kellään
lol sitä Jippu
eiq fallin enpä kuule tiijä ekaa
sinkkua, eiku mark e. smith shaun ryder wu tang
eiq kipaisemassa omansa myös enpä kuule tiijä pitkämiehestä enpä hehe kuule tiijä mark e. smith tai lol fall levykauppa äxästä..
hinta
enpä kuule tiijä taitaa
olla lol
lol vähän eri,
onkos kellään sitä M.I.A.:n ekaa sinkkua, eiku mut
hehe kuitenkin. ultravox "skene"
lol lol apua enpä kuule tiijä
Visage olle vähe paras!
hehe barney
eiq "skene"
enpä kuule tiijä
lol "skene" apua shaun ryder
M.I.A.
enpä kuule tiijä
This must be what jail / I will scratch
hieno lehti, luin läpi ja paljon hyviä ja mielenkiintoisia juttuja, ostakaas kaikki ja seuraava numero ehkä vähän nopeammin? mainitsenpa samalla että se kulkijan uusi kasetti oli varsin asiallista menoa myös, varsinkin b-puoli, ihan hittimatskua
Tää oli mainio lehti! Ostakaa ny ihmeessä, on aina hienoa kun joku jaksaa tehdä paperizineä.
Satsanga-jutun lyhyys lienee pakon sanelemaa (=lafkan harvinaisia julkaisuita ei ole vain ollut kuulolla..), mutta aihe oli sellanen että olis mielellään lukenut laajemminkin. Mut hyvä näinkin, pitää olla silmät höröllä noiden julkaisuiden suhteen, en ole aiemmin tajunnutkaan miten paljon marginaalista kamaa julkaisivat.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Sponsored by: mun yliopistotunnarit ja helvetin monitoimilaite.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Pages: 1