You are not logged in.
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (26.08.2020 00:51)
en muista muuta ku hei hou captain jack, kai se oli joku ysäriklassikko.
R.I.P.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tämä oli Jyrkissä haastattelussa, joskus vuonna 1996. Se suomenruotsalainen toimittaja (ainoa Jyrkin asiallinen/oikea toimittaja, jos minulta kysytään) haastatteli hurmaavaa kapteeniamme suorassa lähetyksessä, yllättäen pistäen herran niin koville, että levy-yhtiö valitti asiasta myöhemmin. Taustallahan piili se, että edesmennyt kapteeni oli puristellut toimittajan persettä juuri ennen lähetystä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Jpp, Micaela Metso tjtn
Harmi kun en itse nähnyt tuota haastattelua.
Olihan Captain Jackin videotkin iloa silmälle kun hyvännäköiset naiset hyppeli tiukoissa ja märissä t-paidoissa.
[quote:cbe8ba59d0="Acedia"]Jpp, Micaela Metso tjtn
Harmi kun en itse nähnyt tuota haastattelua.
Olihan Captain Jackin videotkin iloa silmälle kun hyvännäköiset naiset hyppeli tiukoissa ja märissä t-paidoissa.[/quote:cbe8ba59d0]
Itse muistan haastattelun, mutta toki sitäkin paremmin nuo musiikkivideot. Aijai, niissä oli sitä kuuminta hottia!
Olisin muistellut myös tuota Jyrki-haastattelua, jos joku ei olisi sitä vielä tehnyt. Siihen liittyi jotain kaksimielistä banaaninsyöntiäkin, en muista enää tarkemmin. Musiikki oli paskaa, ei nyt unohdeta kuitenkaan sitä, vaikka foorumin novelty-konsensus miten kieltäisi asian.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:70ab7dd5ba="Ulvilan pikkunatsi"]"novelty-konsensus"
uuh
Vitut tämä mitään paskaa ollut, tavallista parempaa euroteknoa [/quote:70ab7dd5ba]
Juuri niin. Useimmiten täällä kaikki noveltykama saa hassuja ja positiivisia kommentteja (kuten tässä topicissa), mutta jos sanoo että on paskaa, niin tarjotaan senttereitä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ylös!
olisko kellään myydä halvalla kapun ekaa levyä
kuuntelin ton ekan levyn läpi, onpas hieno kiekko
monipuolista menoa, en nyt ehdi enempää lätistä mutta tsekkailkaapas, voitte jopa yllättyä...
Missä pelaa ysäri-eurotekno-revival?
Missä pelaa ysäri-eurotekno-revival?
TÄÄLLÄ JA KOHTA VIIMEISTÄÄN JOKA PAIKASSA!!!!1
Ottivat oppia mustanaamiolta. Olisi mielenkiintoista, jos Captain Jack -proggis jatkuisi useiden sukupolvien ajan.
Älkää ottako tätä nyt pieteetin puutteena Kapteenia kohtaan, mutta tuolla topicin avauskuvan tytskällä on kyllä suloset hammasraudat!
Menetetty peli
Tämä ei ole mikään Markus Kajon Naurun paikka -späm.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Älkää ottako tätä nyt pieteetin puutteena Kapteenia kohtaan, mutta tuolla topicin avauskuvan tytskällä on kyllä suloset hammasraudat!
Jätkä kattoo jotain hammasrautoja, kun kuvassa on tissitkin. Mitäs vitun homoilua se tuollainen on?
[quote:14261956fd="PrivateJoy"]Älkää ottako tätä nyt pieteetin puutteena Kapteenia kohtaan, mutta tuolla topicin avauskuvan tytskällä on kyllä suloset hammasraudat!
[/quote:14261956fd]
Jätkä kattoo jotain hammasrautoja, kun kuvassa on tissitkin. Mitäs vitun homoilua se tuollainen on?
Vetasehan kaapin ovi kiinni ja lakkaa huutelemasta, kyllä MINÄ tiedän ketä SINÄ tuosta kuvasta katselet!
Menetetty peli
No johan se Herra Nahkakin aikoinaan sanoi, jotta "Heterous on heikkoutta, homous on rakkautta".
Homo
Menetetty peli
Siihen liittyi jotain kaksimielistä banaaninsyöntiäkin, en muista enää tarkemmin.
mutta asiaan, the mission on jo tunnustettu mestariteos, mutta onkos kapun muut levyt hyviä?
Mites toi aina vaikee kakkoslevy Operation Dance. Sitä seuraavaks soittimeen?
näin olen ajatellut. kuinka vertautuu debyyttiin?
[quote:b559587e17="shanks"]Mites toi aina vaikee kakkoslevy Operation Dance. Sitä seuraavaks soittimeen?[/quote:b559587e17]
näin olen ajatellut. kuinka vertautuu debyyttiin?
Yli kymmenen vuotta sit oon Operation Dancea viimeks kuullut ja silloin ainakin toimi ihan kiitettävästi. Silti tuo taitaa olla tasoltaan aika kaukana klassikkodebyytistä.
Tuolta esimakua:
Together & Forever
Holiday
ei kyllä kauheesti innosta nuo. ehkä captain jack oli vähä niinq 90-luvun comus; eka levy hillitön klassikko, ja vaikka toka levy olis sinänsä ihan ok niin pettymys olis kuitenkin liian suuri
[quote:94d6aaaa46="Ulvis"]Mitä sä ukki väität?
Together Forever menis heittämällä ensimmäisen platan huippuhetkien joukkoon.[/quote:94d6aaaa46]
jaa, pitäisköhän poistaa roskat kuulolaitteesta & tsekkailla uudelleen... katotaas jos huuto.netistä joskus ton poimisin, mut ei taida olla ihan ostoslistan ykkösenä nyt.
Heitetääs viel tommonen harvinaisuus, joka julkaistiin The Missionin ja Operation Dancen välissä Queen Dance Traxx 1-kokoelmalla.
Löysin kirpparilta Operation Dancen hintaan 2,20. Voin käydä poimimassa Hantalle jos kiinnostaa.
uskomatonta kyllä just tänään tarjosin tosta huutonetissä 2 eukkaa, eli palataan asiaan jos ei tärppää
PEACE, LOVE AND HAPPINESS IN OUR HANDS
IS UP TO US, COME ON IN AND TAKE COMMANDS
COME TOGETHER AND SEE THE LIGHT
ALL FOR ONE LIKE A STICK OF DYNAMITE
left right left, the military step
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
joo enpä kuule tiijä, aika löysää kamaa toi operation dance verrattuna debyyttiin. olihan siellä pari ihan ok rallia mut jotenki innotonta menoa. eikös tää kuitenki ollu samalla kokoonpanolla tehty?
SOLDIER SOLDIER DON'T LOOK DOWN
THERE'S NO SIXPACK ON THE GROUND
SOLDIER SOLDIER DON'T LOOK UP
THERE'S NO WHORE GONNA PICK YOU UP
left right left, the military step