You are not logged in.
Pages: 1
Saa tulla hakemaan Taka-Töölöstä jos on tarvetta. Mulla ei oo enää nauhuria ja tuskin koskaan enää tulee olemaan, joten nää kaikki nauhat joutaa pois. Ja postissakin voin lähettää, mutta sitten kyl pitää saada postimaksut...
Boogie Nights
Konttorirotat
Clockwork Orange
Dark City
Wax Mask
Smoke
Heavy Metal
Happiness
Singles
Thelma & Louise
Dogville
The Texas Chainsaw Massacre
Lock Stock & Two Smoking Barrels
Austin Powers - Kumma jätkä
Evil Ed
Nytpä tahdon olla mä
Lost Highway
Life of Brian
Kuin raivo härkä
Pikku naisia
Ed Wood
Crossroads
Help!
Eyes Wide Shut
Sitä pari musavideoo:
Oasis ...There and Then
Unauthorised Oasis The True Story (Behind Their Glory)
Oasis Live by the Sea
Deep Purple California Jam, April 6th 1974
Lost Highway ja Ed Wood meikälle ellei menneet jo!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Texas Chainsaw Massacre minulle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ja kyl meikä vois ottaa ton Deep Purplen myöskin!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nii, tulkaa hakemaan ne. Tai siis häh?
Osaako joku suositella, että minne noi loput sitten kannattaisi tunkea? Ottaako joku noita enää vastaan missään?
Osaako joku suositella, että minne noi loput sitten kannattaisi tunkea? Ottaako joku noita enää vastaan missään?
Kyllähän vhs:ä jotkut keräilee, mutta lähinnä 80-luvun kasetteja, joita ei ole välttämättä edes dvd:llä saatavilla. Eli ts. noista sun vehareista tuskin kukaan erityisemmin kiinnostuu.
en ole kolmekybänen emoboy
Vielä kolmisen vuotta sitten paikallisella itsepalvelukirppiksellä meni kaikki VHS-leffat kaupaksi, jotka sinne tyttiksen kanssa vietiin. Hinnat taisi olla 50 sentistä euroon. Tuskin tosin nykyään enää kukaan niitä viitsii ostaa..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:522c1a46cc="leposi"]Nii, tulkaa hakemaan ne. Tai siis häh?
Osaako joku suositella, että minne noi loput sitten kannattaisi tunkea? Ottaako joku noita enää vastaan missään?[/quote:522c1a46cc]
Mulla meni jonniin verran Kallion kirjaston vastapäiseen videodivariin.
jaa juu, voiskii kahtoo pitkästä aikaa nää:
nytpä tahon olla mää
konttorirotat
smoke
pikku naisii
Onks Crossroads se ässä Ralph Macchio -leffa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
turpa kii on vaa yks crossroads
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:770faf6a08="huïg"]turpa kii on vaa yks crossroads
[/quote:770faf6a08]
Nii just. Paras leffa ikinä!
Laittakaa privana, että mitä tahdotte ja mistä haette. En jaksa montaa viikkoa noita sitten hamstrata. Pääsiäisenä jos ei oo haettu niin lähtevät jonnekin kuuseen kaikki kerralla.
Pages: 1