You are not logged in.
Pages: 1
http://www.voice.fi/index.php?option=co … e&cid=2359
2 Unlimited tekee paluun!
Musiikkiuutiset | 2009-02-18 07:12:43 | Eeva Rajala
Kohta kuullaan jälleen livenä "No no, no no there's no limit!" Suurta suosiota 90-luvulla nauttinut hollantilainen dance-duo 2 Unlimited aikoo tehdä paluun.
2 Unlimited -duon kantavat voimat ovat hollantilainen rap-artisti Ray Slijngaard ja laulaja Anita Doth. Nyt tämä kaksikko palaa 13 vuoden tauon jälkeen. Kaksikko keikkailee ainakin Hollannissa ennen kuin yrittävät paluuta Britanniassa, kertoo The Sun. Huhtikuussa on luvassa myös I Love The 90s -konsertti Belgiassa.
2 Unlimited ehti aikoinaan alkuperäisellä kokoonpanollaan julkaista kolme albumia sekä yhden kokoelmalevyn. Suurimpana hittinä oli No Limit. Yhtyeeltä muistetaan myös kappaleet Tribal Dance ja Twilight Zone.
Duo hajosi vuonna 1996 musiikillisten erimielisyyksien takia. Yhtye yritti paluuta paria vuotta myöhemmin uudella kokoonpanolla, mutta homma tyssäsi heti alkuunsa."
Vai että musiikillisten erimielisyyksien?
muutin ketjun nimen. eiks nää vasta "soittaneet" tampereen ehe ehe yökerhossa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei tainnu olla tämä legendaarinen kokoonpano kummiskaan.
nii empä tiijä
eiku joo
enpä tiijä vieläkään
eikä ees haittaa
Nii eikös tässä oo ne kaksi hollantilaista tuottajaa jotka sitten poistivat tunnetuimmat keulahahmot kun alkoivat vaatia lisää liksaa?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Eipä se taannoisella keikalla häirinnyt, että duon jäsenet olivat eri näköisiä kuin alkuperäisessä kokoonpanossa. Taustanauhalta tulleet vokaalit olivat kuitenkin sitä ehtaa tavaraa.
Wikipedian mukaan tämä kloonipoppoo kiertää vieläkin antamassa ensiapua 2 unlimited -kuumeeseen: [quote:4f0f4a95c9]They still perform, mainly in Eastern Europe, although are not allowed to use their own voices. This due to rights issues.[/quote:4f0f4a95c9]
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
muistan lukeneeni laatun ansiokkaan raportin tuosta keikasta, joku voisi kaivaa tännekin.
[quote:9cf49d8400]They still perform, mainly in Eastern Europe, although are not allowed to use their own voices. This due to human rights issues.
[/quote:9cf49d8400]
korjasin
Ray Slijngaard 40V!!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Chris Morris interviews 2Unlimited
"now, let's look at your work as artists, I gather that the pair of you are involved with the lyrical content, you let some other boneheads do the music and you guys do the lyrics which are the key to the 2unlimited sound"
"Do you really think there should be no limits?"
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA