You are not logged in.
Perustetaanpa tällekin topikki. Calexico, Ladytron, Disturbed ja Volbeat ovat jo varmoja nimiä. Tiistaina kaiketi julkaistaan lisää esiintyjiä.
Kolmen päivän jippu maksaa muuten 105 euroa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Nyt ennää jännäämään, ottaako ne tekemään repostaashiaaa.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Pliis, joku kiva Calexicon kanssa samalle päivälle! (Kuhan tuo päivä ei oo vittu sunnuntai!!)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
July 5 sanoo bändin omat kotisivut. Eli se vidun sunnuntai
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Uuh.
AINA SUNNUNTAI ku pitää tonne mennä! :x
AINA SUNNUNTAI ku pitää tonne mennä! :x
smaa paitsi ei calexiko yksinään vielä saa matkustamaan stadista tonne.
Nyt vois joku olla hereillä ja hommata Calexicon vaikka kulttuuritalolle tms. Mut jos ei niin kai tonne sit on pakko lähteä. Festareille
Nyt vois joku olla hereillä ja hommata Calexicon vaikka kulttuuritalolle tms. Mut jos ei niin kai tonne sit on pakko lähteä. Festareille
Tai Dynamoon!
Neurosis siis myös tänne. Mjaa-a.
No eipä sinne mitään ihmeellistä tullut :?
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
SLIPKNOT, MEW JA DISTURBED RUISROCKIN PÄÄESIINTYJIKSI · 17.2.2009
Ruisrock järjestetään tuttuun tapaan Turun Ruissalossa heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna, 3.-5.7.2009. Festivaalin pääesiintyjiksi ovat varmistuneet naamioiden taakse piiloutuva metal-yhtye Slipknot (USA), keväällä uuden albumin julkaiseva indierock-bändi Mew (DEN) sekä raskaan musiikin kokoonpano Disturbed (USA).
Ruisrockin muita ulkomaisia vieraita ovat elvis-metal-yhtye Volbeat (DEN), post metal -bändi Neurosis (USA), ihastuttavan Maja Ivarssonin johtama The Sounds (SWE), americana-yhtye Calexico (USA), pohjoismaiden suosituimpiin heavybändeihin kuuluva In Flames (SWE), tanssipunk-yhtye !!! (USA), viime viikonloppuna loppuunmyydyn klubikeikan automurron vuoksi perunut The Gaslight Anthem (USA), mustalaispunkin ykkösnimi Gogol Bordello (USA), elektronelikko Ladytron (UK), Australian vaihtoehtomusiikin tärkein yhtye The Living End (AU), kulttisuosiota nauttiva elektropunk-kokoonpano Mindless Self Indulgence (USA), metallilupaus Pilgrimz (DEN) sekä hard rockia punkiin sekoitteleva The Wildhearts (UK).
--
The Sounds sentään, mutta missä Danko Jones ja Flogging Molly? Ihan hyvältä kyllä vaikuttaa, viime vuoden tapaan paljon kiinnostaavampi kattaus kuin Provinssirockissa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
mew, neurosis ja calexico hakkaavat kyllä ilosaaren tämänhetkisen tarjonnan.
vaikka ei sitä kuitenkaan tule lähdettyä mihinkään
Odotin parempia.
"A repo man's always intense"
Calexico, Ladytron ja !!! kiinnostaisivat kyllä jonkin verran, mutta tuskin jaksan lähteä Turkuun saakka.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Odotin parempia.
Smaa. Näillä näkymin en ole menossa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Odotin paskempaa. En silti tiiä jaksanko mennä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Osaakohan muuten kukaan sanoa kuinka monta kertaa Gogol Bordello on keikkaillut Suomessa?
Meneekö jo kymmenen yli?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Calexico ja Neurosis kiinnostais, kaikki muu toki huge bold paskaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:833bd7bfa4="sheino"]Osaakohan muuten kukaan sanoa kuinka monta kertaa Gogol Bordello on keikkaillut Suomessa?
Meneekö jo kymmenen yli? [/quote:833bd7bfa4]
Helppo kysymys! Neljä kertaa käyneet Suomessa:
Ruisrockissa 2006 & 2007
Kaapelitehtaalla 27.11.2006
Tavastialla 4.12.2007
(viimeinkin sai ekan postauksen laitettua...)
Eri ku melkein kaikilla!
Oikeestaan kivaa nähdä taas pitkästä aikaa Gogol Bordello! Tykkäsin niistä joskus tosi paljon ja niiden / Kusturican elokuvien kautta löysin aikoinaan "oikeen" mustalaismusiikin.
Myös noissa muissa esiintyjissä on semmosia kivaa nähdä -tapauksia. Johtuu varmaan siitä, etten kierrä kaikkia mahdollisia festareita joka kesä, joten ei oo ehtinyt tulla semmosta oloa, että kaikki ois nähty jo liian moneen kertaan. Muutenkin on ollu tapana nähdä festareilla suunnilleen se 4 bändiä kokonaan ja muu aika . :?
Mut sitten täytyy vielä lisätä, ettei Ruisrock oo kyllä muuten mikään mun suosikkifestari, joten harmi, että just sinne tulee näköjään lähettyä näistä isoista suomalaisista. Siitä kyllä harvinainen festari, että sen ainoon kerran, kun oon siellä ollu, olin selvinpäin!
(viimeinkin sai ekan postauksen laitettua...)
olin selvinpäin!
välitön raskausepäily
Mut sitten täytyy vielä lisätä, ettei Ruisrock oo kyllä muuten mikään mun suosikkifestari, joten harmi, että just sinne tulee näköjään lähettyä näistä isoista suomalaisista. Siitä kyllä harvinainen festari, että sen ainoon kerran, kun oon siellä ollu, olin selvinpäin!
Hullu! Ei siellä voi olla selvin päin. Olosuhteet on niin hirveät. Sinne pitää kyllä olla erittäin hyvä syy lähteä, eli joku todella must-see bändi. Tänä vuonna sellaisia ei ole muuta kuin Neurosis, ja se tulee nähtyä Tuskassa.
No, pitää vielä katsoa. Calexico, !!!, Ladytron, Gogol Bordello ja Mindless Self Indulgence olis toki mukava nähdä. Ehkä päiväreissu, jos sellainen natsaa.
Kuka laskee muuten kuinka montaa kertaa In Flames on ollut Suomessa?
Sent from my iPhone 16