You are not logged in.
Pages: 1
MUUV JOOR SEKSI PAADI
MII SEI LAADIDAADI
huuto.netissä joku myy waldon cd-sinkkuja 14 euron lähtöhinnalla, onhan se sentään euroviisuvoittaja
NYT HUUDETAAN
Spotifysta löytyy Waldon klassikkolevyt ja joku kokoelmakin.
Täytyi voiton kunniaksi eilen soittaa hitit läpi.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mietin tässä yksi päivä, että itäisessä Euroopassa tällainen humppa on vallankumouksen ääniraita...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Avausviestissä on sellaista hehkutuksenomaista hulinaa, jonka tuleva euroviisuvoittajamme toki ansaitseekin. Nyt vaan kaikki peukalot ja isovarpaat pystyyn.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Avausviestissä on sellaista hehkutuksenomaista hulinaa, jonka tuleva euroviisuvoittajamme toki ansaitseekin. Nyt vaan kaikki peukalot ja isovarpaat pystyyn.
Ja myös jos sellaisen omistaa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tuplaspämmi viisutopikista
[quote:9ab135f7aa="kraakku"]Karoliina Kallio ja Waldo edustavat toukokuussa Waldo's People -yhtyeen kanssa Suomea Moskovan Euroviisuissa.
Karoliina asui joskus vuosikymmeniä sitten samalla kadulla meitä vastapäätä, tuli käytyä useasti kylässä :grinni::peuk:[/quote:9ab135f7aa]
jos waldo voittaa niin gneestäkin tulee viisuvoittaja, vähintäänkin moskovan legenda
ilai kertoi ooooo-listalla joskus vuosia sitten juttua waldon silloisesta "comeback"-levystä, en jaksa nyt hakea arkistosta mutta kuulemma oli kaikki tehty valmiiksi ulkomailla ja joku esitti waldon osuudetkin, jotka tämä sitten studiossa yritti vetää päälle samalla lailla. en sitten tiedä tuliko siitä koskaan suurta comeback-juhlaa, tosin nythän sellainen on taas käynnissä
Waldo´s Clothingilla oli muuten komea radiomainos muinoin: "WALDOS CLOTHING - U-HA-HA-HA - U-HA-HA-HA!". Osmondsien "Crazy Horsesin" nuottiin siis.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
yhtenä päivänä kuulin ton euroviisupiisin radiosta ja sehän oli aivan surkea
miksei remu voittanu
no ei voittanut koska sillä oli paskat housussa ja rautakanki sisässä
kyljykset syön kun poliisi kansan reitit sulki
Lähetyksessä ei Remun biisistä saanut selvää, mutta levytetty versio muutti tilanteen. Hieno biisi, vaikka ei mikään "Paholaisen masurkka" olekaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
waldo esiintyy lauantain finaalissa tokavikana
kisojen katsominen on siis kuin joulukalenterin luukkuja avaisi
Toi Waldon ruskeehiuksinen sidekick
en ole kolmekybänen emoboy
Ylitarkastajan fb-statuksesta bongattu linkki:
Ois vaan kaupannu niitä nuorisovaatteitaan. Isänsä toi sentään Kauniit ja Rohkeat Suomeen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihanat silmät ja hiukset jo lapsesta lähtien
Karoliinalla on kuulemma silikonidaisarit. :x
Ei niistä tosin euroviisuissa ainakaan haittaa ole.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tänää Lintsin valokarnevaaleilla klo19
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tänää Lintsin valokarnevaaleilla klo19
![]()
![]()
harmi etten ole paikalla koska mukana myös suurin idolini eli MATTI AIRAKSINEN
menkää paikalle & pistäkää rapsaa
Matti Airaksisen setti oli oikein viihdyttävä, mutta Waldoa kesti vain muutaman minuutin. Myötähäpeä oli liikaa.
kiitos rapsasta, me say laadidaadi
Pages: 1